Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 09-08-20 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 6

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Morgenkaffe ute i sola. Har en uke til med ferie og det kjenner jeg er helt ok. Mannen drar til oslo på jobb idag og blir borte en uke. Størsten skal ha sin første seriekamp og kanskje vi drar en tur til hytta. Ellers bare forberede oss på hverdag, rydde litt og se hva som mangler av klær og utstyr til høsten.
Postet 09-08-20 kl 10:44 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Hengekøyetur i kveld med venner. Tenker det blir fint.

Ingen planer i dag.
Postet 09-08-20 kl 10:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror jeg må sette meg ned å lage liste over hva som må gjøres og hva som må handles til konfirmasjonen.
Postet 09-08-20 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Tidlig frokost (til oss å være), og så ut på kombinert topp- og blåbærtur. Voldsomt med insekter i skogen, men det ble da 3 liter på kort tid. Det er MASSEVIS av blåbær ute nå, tror nok det blir en tur til i løpet av uka.

Nå skal jeg straks på ny kombotur, nemlig grønnsakshøsting på andelsgården til søndagsmiddagen, kombinert med en dukkert på den nærliggende stranda. Livet kunne vært verre. :zen:
Postet 09-08-20 kl 14:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våknet i en hengekøye i skogen sammen med 3/4 av familien og flere naboer. Nå har vi sanket hjem sistemann i flokken som har vært en uke på sjøleir og er brun, blid og temmelig sliten

Det blir klesvask, sol og kanskje en tur i dag. Søndag! 💕
Postet 09-08-20 kl 14:43 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Litt jobbing i dag også. Jeg leker i nytt skoleadministrativt system. Var på kurs i februar... De resterende kursene ble avlyst.

Ellers har jeg høstet inn fra pallekarmen min. 10-12 reddikker, 10-12 sukkererter og noe salat. Grønne fingre jeg? Nå er planen å gå en tur i skogen.
Postet 09-08-20 kl 18:18 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no