Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 14-09-21 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Salige røde tirsdag!
Litt trøtt i fjes m, men ikke verre enn at det går fint. Litt roligere morgen fordi skolebarnet ligger sykt og jeg har undervisning senere. Nå koser jeg meg med kaffe og politisk kvarter.
Postet 14-09-21 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Den siste uka har jeg våknet helt tom for "skjeer", jeg føler jeg er konstant på -10 eller deromkring.
Så alt er blytungt. Det er som å bevege seg gjennom tung gjørme, for å gjøre den miste ting.

Dagens plan er først få Lillesøster på alternativ opplæring, så litt rydding (enten har en bombe gått ned her, eller så har valp + kattunge hatt storfest, jeg heller til det siste), undervisning i 2py, og etter det må jeg nok jobbe mer med stoffet, for å få det under huden.
Samarbeidsmøte om Storebror kl 14, også er det bare middag, før Storebror får kveldsmat kl 19, og da drar jeg og kjæresten ut på tur med hunden.

Resten av uka er heldigvis ikke noen teams-møter, men torsdag kommer nye kontaktperson fra barnevernet for å møte Lillesøster, og er foreldremøte på basen.
Men litt roligere på dagtid, så jeg får jobbet litt mer sammenhengende med ting.
Postet 14-09-21 kl 09:10 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bråvåkna av totalt ukjente lyder kl.6. I villrede noen sekunder før jeg kom på at jeg har gjest i hus.
Tror jeg skal gå gjennom skapene mine igjen i dag.
Postet 14-09-21 kl 09:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Selv etter yoga i går kveld har jeg sovet dårlig i natt. Det er skikkelig kjedelig å våkne med dagen-derpå-etter-fest-til-fem-følelse når en ikke har rørt en dråpe og la seg i noenlunde anstendig tid.
Postet 14-09-21 kl 09:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen, kamerater!



Postet 14-09-21 kl 09:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Ikke bare jeg som er trøtt og sliten i dag hører jeg.

Har nettopp vært hos reguleringstannlege med minstemann, og skal straks til kiropraktor med egen kropp. Nakke og hode har det ikke helt topp for tiden.. Må få gjort litt mer yoga jeg også.
Postet 14-09-21 kl 10:01 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg var i et valglokale i hele går og kom meg i seng litt over kl. 1 i natt. Jeg er likevel overraskende pigg og tror at jeg skal klare å ha en nokså god arbeidsdag. Så får vi heller se hvor mye jeg faller sammen i ettermiddag.
Postet 14-09-21 kl 10:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Husket endelig å ringe vaksinekontoret. En time telefontid i uka er liksom ikke det helt store.
Fikk flytta litt på timen så guttungen får med seg litt mer av skoletimen.
Postet 14-09-21 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt her også, men likevel kvitrete fornøyd med at det blir regjeringsskifte og sterkere rød fløy. Det smakte godt!

Ellers er det ikke så mye å rope hurra for, men sånn er nå det. Mer kaffe, nå.
Postet 14-09-21 kl 10:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har rød neglelakk på fingrene og grønn på tærne, kaffe i koppen og er klar for en dag med (forsøksvis objektiv og analytisk) samfunnsfag og snart regjeringsskifte!
Postet 14-09-21 kl 10:19 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har grønn neglelakk på fingrene og rød på tærne.
Postet 14-09-21 kl 10:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret, og kjenner at jeg synes det er godt.

Jeg har utsikt over hele byen og kjenner at jeg er litt ekstra glad i den på en dag som i dag.
Postet 14-09-21 kl 10:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jobbet med valg fra kl 7.20 til 23.15 i går - klarte ikke sove før 02.30. Ør i hodet i dag, og må til byen for et jobbseminar. Starter heldigvis med god mat. Junior skal få vaksine og på to treninger og Lille skal spille kamp og vi har hjemmeansvar. Slag i slag. Lurer på når og hva vi skal spise middag.
Postet 14-09-21 kl 10:31 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har lilla, litt oppskrapet neglelakk på tærne. :deler:
Postet 14-09-21 kl 11:02 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ferdig med matte-undervisning.

Jeg sliter big time med 2py, og største problemet mitt er at det er digre hull der, slik at alt blir sinnsykt tungt.
Jeg er dog heldig med at bare jeg som har tid til undervisning på dagtid, så jeg får timen alene med mattelærer, og det trengs.

Jeg må sette meg ned og lage meg et dokument med regneregler tror jeg, for mye av problemet mitt er at jeg husker jo ikke det mest logiske.

Men pokker heller, jeg SKAL gjennom dette, og helst med mer enn bare ståkarakter.
Postet 14-09-21 kl 12:08 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg føler meg ikke helt i form. Har muskelvondt og vondt i halsen. Regner ikke med at det er Covid, men må vel teste meg dersom det ikke blir bedre til i morgen. Er fullvaksinert.
Postet 14-09-21 kl 15:49 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Ja, Sissel, lurt å teste seg.
Postet 14-09-21 kl 16:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har glitterester etter neglelakken på fingrene.
Postet 14-09-21 kl 16:20 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no