Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 23-09-20 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Tidlig på i dag og. Mistenker oppvaskmøte i det ene prosjektet mitt. Håper behandling hos naprapat skal ta knekken på problemene jeg har i den ene foten.
Postet 23-09-20 kl 08:06 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Skulle på medarbeidersamtale i dag, så vi styrte litt med å ordne bil til mannen i dag tidlig og i det jeg kommer hjem ringer sjefen og sier at han er vond i halsen, så da ble det ikke det i dag, litt flaks for da kan jeg fortsette å irritere meg over skjema som skal medbringes.
Postet 23-09-20 kl 08:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Her har regnet kommet. Utrolig mørkt ute, ingen kjekk tid vi går inn i nå altså.
Postet 23-09-20 kl 08:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hehe, Frøy. Eg skal til frisøren, og det passer godt, for det er ikkje lov å bruke mobilen der, dermed har eg ingenting anna Å gjere på enn å vurdere voluspå-innleveringer mens fargen set i. Elles tel eg ned til høstf. Planen er å ha jobbfri veke og få gjort mest mulig i dag og fredag.
Postet 23-09-20 kl 09:12 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God morgen. Kommet meg på kontoret. Ikke så mange her. Utviklingssamtale om et par timer for eldste så dagen blir litt oppstykket.
Postet 23-09-20 kl 09:16 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, alle er omsider ute av huset. Regnet har kommet hit også, det er fascinerende å se at jeg fikk på alle regnbukse for sykling til skolen. Mannen kler på seg regnbukse helt på eget initiativ da. Hjemmekontor mens jeg venter på testsvar. Lykke til hos frisøren Hodacry! Og lykke til med personalsamtaleskjema Frøy!
Postet 23-09-20 kl 09:20 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snart klar for kaffe nr 3 på hjemmekontoret og tenker at det er i overkant.

Jeg lurer på hvor lenge denne busstreiken skal vare. Den er unektelig veldig upraktisk for minstemann. I dag har jeg lovet å hente ham på skolen (noen fordeler skal hjemmekontor ha).
Postet 23-09-20 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Er på jobb i pøsregn. Dagen startet med gaver i sengen for minstemann som fyller 12 i dag. Han spiste visst kun sjokoladekake til frokost; ja ja.
Postet 23-09-20 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Her har vi fjortis i dag, og har startet dagen med sjokolademuffins.

Regner her og, bursdagsbarnet har idrettsdag i dag. Tipper de ender opp med en grei runde forkjøla kids og mye fravær til uka. Hun har aller nådigst gått med på regnbukse under sykling til arrangement, men har gitt beskjed om at hun kommer til å ta den av når hun er fremme.
Postet 23-09-20 kl 09:58 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jammen var det mørkt i morges! Jeg har kreket meg til Blindern selv om det kanskje ville vært smittefaglig bedre å være hjemme, men jeg konsentrerer meg så mye bedre her, så da ble det sånn.
Postet 23-09-20 kl 09:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 12-åringen, millact
Og til din 14-åring, Neket
Postet 23-09-20 kl 09:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med fjortenåring, Neket!

Min tok på seg regnbukse uten å klage, støvler også til og med. Det var såpass mye at det måtte til.
Postet 23-09-20 kl 10:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hurra for Neketfjortis!

Jeg marinerer i kaffe og prøver å skjerpe nøtta, jeg trenger å være smart i dag, og vi er ikke helt der ennå.
Postet 23-09-20 kl 10:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn!

Jeg saksbehandler. Noen ganger er ting tungvindt. Språkvedtak skal varsles. Deretter skal de sendes. I tregt saksbehandlersystem. Jeg har nå sendt 99 varsler til godkjenning hos nærmeste leder. Mangler ca. 35. Neste runde skal like mange vedtak skrives. Ja, ja.
Postet 23-09-20 kl 10:15 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg prøver å holde ut en hel time til før jeg skal spise noe lunsj. Life.
Postet 23-09-20 kl 10:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nettopp deltatt i en opplæring av et nytt digitalt verktøy som vi skal ta i bruk. Jeg føler meg som en komplett idiot. Enten er det noe jeg har gått glipp av eller så trodde de som holdt presentasjonen at vi befant oss på et helt annet nivå (jeg har aldri åpnet verktøyet, mens det ble diskutert skikkelig avansert bruk).

Dette kommer på toppen av et annet digitalt verktøy som vi også skal lære oss akkurat nå ... men som jeg helt klart ser poenget med og hvor vi har fått opplæring på rett nivå.

Jeg er normalt på meg selv som relativt teknisk oppegående, dog i kategori "late adopter". Men nå føler jeg meg helt dum.
Postet 23-09-20 kl 12:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bruker å være feiloppfatning av erfaring og kunnskap, slikt bør jo uansett kartlegges ved innføring av nye verktøy/programmer.

Endelig tid til lunsj. Dagen ble plutselig travlere enn jeg regnet med.
Postet 23-09-20 kl 13:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er sylte forkjølet og har vært ei litta tur for å få pinne stukket langt bak i hjernen igjen. Føles det som. Og satser på at jeg ikke akkurat har ødelagt et par konfirmasjoner og en 70-årsdag for teamet mitt som jeg var F2f med i går.
Postet 23-09-20 kl 14:31 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no