Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 29-10-22 kl 06:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Direkte inne fra den breie singelsenga mi Malte i går kveld (en hekse-siluett), i dag venter nye eventyr med strikketøy og fjellantrekk, pluss et par varekjøp og flere halloweenfest-forberedelser.
Håper dere får en fin dag!
Postet 29-10-22 kl 07:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen!
Ligger i hyttesenga og hører på vinden utenfor.
I dag blir en rolig dag håper jeg
Postet 29-10-22 kl 07:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra senga. Stallen i dag, dvs at halve dagen forsvinner til det. Håper mannen kan ta seg av alle ærend som står på lista imens.
Postet 29-10-22 kl 07:52 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg drikker kaffe med hunden på fanget. Bare jeg våken frem til ungdommen står opp, sambo er på guttetur. Stille og rolig helg i vente, med litt jobbing og turgåing.
Postet 29-10-22 kl 08:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er på Hankø fjordhotell for mitt første korpsseminar. Dette blir spennende (og er en anelse skummelt)!
Postet 29-10-22 kl 09:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kaffe og frokost inntas fra godstolen. Jeg skal pakke snippsekken og besøke min mor i helgen. Tar med strikketøy og planlegger bare avslapning. Litt mer kaffe og kanskje litt mer mat først.
Postet 29-10-22 kl 09:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nydelig vær her og jeg har kledd på meg for mye. Er på vei til samling. Håper at dagens fag gjør at det "klikker på plass" både det ene og det andre.
Postet 29-10-22 kl 09:42 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 29-10-22 kl 10:52 av star
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er ikkje skodde i dag! Det er deilig. Her er det party-helg, med ute og ete og Astrid s-konsert i kveld, og nieseburssdag i morgen.
Postet 29-10-22 kl 09:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Planen er kafetur med venninne/kollega litt senere, det blir koselig.

Ellers så er planen og vaske klær og ellers bare avslapning.
Postet 29-10-22 kl 10:00 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Våknet til sol! I går hang tåka tett. Dagens plan er høstsko til alle tre, særlig ungdommene trenger det. 17-åringen skal på formell åpning med kulturskolen, han på 14 på noe Halloweenopplegg hos en venn.
Postet 29-10-22 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Nydelig vær her også. Har på helt nystrikket, knallgrønn genser, har to andre strikketøy på pinnene og tenker å besøke min gamle mor på helsehuset der hun er, gå en tur i finværet og lage noe digg til middag i kveld.

(Og så legger jeg plan nr 9 i serien "hvordan få pytonslangen til å spise" fankens slangedrog som ikke spiser. )
Postet 29-10-22 kl 11:43 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar


I går måtte jeg jobbe fra morra til kveld og det kjenner jeg littegrann på i dag (jada, jeg er sykmeldt, men generalforsamling er generalforsamling), men myke omgivelser og litt hevelsesdempende hjelper heldigvis. I dag skal jeg handle litt til Halloween, og så skal jeg være flittig student i et par døgn i strekk.
Postet 29-10-22 kl 12:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Da har to av tre fått høstsko, 17-åringen er levert på den nye, flotte Kulturskolen og er på offisiell åpning med kulturministeren. Etterpå skal hun visst gå i noe demonstrasjonstog i sentrum. Det er travelt å være ung, gitt.

Han på 14 har fått skøyter fra bruktbutikk. Vi er klare for vinter.
Postet 29-10-22 kl 16:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Summ summarisk så ble jeg muligens litt opplyst. Muligens såpass at man bør se for seg konteksten i januar.
Postet 29-10-22 kl 17:05 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no