Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-09-22 kl 07:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Kiropraktor i ettermiddag.
Postet 19-09-22 kl 09:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Også på kontoret. Burde vært hos kiropraktor.
Postet 19-09-22 kl 09:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. Jeg er skikkelig stressa. Jeg har våknet flere ganger i natt og har vært midt inne i "jobb". Altså at jeg våkner, tror at jeg jobber og løser faktiske jobbproblemstillinger. Dette er ikke bra, men det er en lei tendens jeg har lagt meg til natt til mandag hver uke. Det blir bedre utover i uka. Heldigvis.

Etter mange uker med mye familiemedlemmer spredd rundt, så har vi en hel uke hvor alle skal være hjemme. Det blir sikkert bra. Jeg skal i hvert fall sørge for at alle tar hver sin dag med middagslaging igjen (i kaosuker har det lett for å fall på meg).
Postet 19-09-22 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Frustrert lærer starter uke fem i streik og er pissforbanna på de som ikke klarte å bli enige om noe i går (mest arbeidsgiver, men kjenner at tilliten til forbundets forhandlere er rimelig tynnslitt, den også). Gruer meg til dagens streikeinnsats, sjøl om jeg vet at det blir hyggelig når jeg bare er der.
Postet 19-09-22 kl 09:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet lite og har en mørk tordensky over meg i dag. Alle er teite. Da passer det naturligvis fint at jeg har fem timer med veiledning og undervisning i dag.
Postet 19-09-22 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Litt pjusk på både Tjorven, og Stompa
Ikke bra med verken stresset arbeidshverdag, eller denne streiken som ser ut til å dra ut i det uendelig.

På kontoret. Nok av ting å ta seg til.
Postet 19-09-22 kl 09:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Her er Lillesøster en tordensky, jeg venter på at dyrlegen skal åpne, Leo har ørevondt stakkar, forelesning om en time, og tannpleier med Storebror etter skolen.

Slipper å kjede meg i dag også. Målet er å få tordenskyen ut døra etterhvert, men vi er ikke helt enig kan man si.
Postet 19-09-22 kl 09:57 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen, og klem til alle som trenger og vil ha! Jeg har sovet veldig godt og la meg tidligere enn vanlig, så burde være nokså opplagt, er dog trøttere enn noen sinne. Mulig jeg bare ikke er skikkelig våken enda. Mer kaffe! I ettermiddag skal vi besøke svigerfar på sykehuset, spent på om de har funnet ut mer om hva som feiler ham etter dagens undersøkelser. Han er ikke frisk, det er helt sikkert. Håper et besøk av barnebarn kan muntre ham opp litt.
Postet 19-09-22 kl 10:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på alle som har dårlige dager. Og håper at livet blir bedre og at streiken snart er over.



Jeg er på kontoret. Det er fint vær og selv om jeg burde være stresset fordi jeg egentlig har alt for mye å gjøre, så er jeg i overraskende godt humør. Livet går for fullt, men jeg sover om natten og da klarer jeg det meste. I hvert fall en stund.
Postet 19-09-22 kl 10:02 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Søvn er så utrolig viktig. I forrige uke sov jeg veldig dårlig flere dager på rad, og da var jeg helt frynsete. Så tok jeg en prat med sjefen min og fikk massiv støtte for en uholdbar situasjon. Da sov jeg godt igjen, og livet ble uendelig mye lettere.
Postet 19-09-22 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Stompa: EG ER SÅ ENIG! Vi starter på femte uke her og, det er så vondt og frustrerende dette!
Postet 19-09-22 kl 10:55 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi er bare to voksne hjemme. Det husker jeg ikke sist skjedde. Krysser fingrene for god dag for begge barn. Hvile kropp og sjel før legetime seinere i dag.
Postet 19-09-22 kl 11:14 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Viste seg at tordenskyen visste at lærer B var borte. Det var info som hadde glippet, enten har det glippet å fortelle meg det, eller så har jeg glemt det.

Og da vi kom oss avsted viste det seg at assistent M var til tannlegen, og at det var rimelig ukjent dame som var satt på Lillesøster. Da sa det stopp.

Så vi tok kjapp retrett, og tenker at sånt kan skje, for det er mange bevegelige biter. Og er glade for at i morgen er E og M tilbake, så morgendagen kommer til å gå fint.

Litt humper må man regne med. Hehe.

Dyrlegetime til han med ørevondt onsdag.
Postet 19-09-22 kl 11:33 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Hyttekontor her Vi kombinerer litt jobbing og høstferie, så et par timer til med jobb og deretter ut på tur! Satser på at det slutter å regne innen den tid
Postet 19-09-22 kl 11:51 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så langt i dag har jeg brukt 2 timer og 15 minutter (and still counting) på å følge med på/vente på elever som løper rundt. Og 20 minutter i et klasserom med noen av de samme elevene bare for å få slengt etter meg fra en ansatt på trinnet: Skjønner ikke hvorfor dere ikke griper inn. Jei.
Postet 19-09-22 kl 12:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Dagene går så alt for fort. Over halve arbeidsdage er ferdig, i allefall om man ser bort fra de timene jeg skal jobbe ekstra med å pakke Emirates sett.
Postet 19-09-22 kl 13:56 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Blånn, for å løpe etter de, vente og sitte i et klasserom med de er liksom ikke å gripe inn?

Skjønner at slikt blir frusterende!
Postet 19-09-22 kl 14:35 av Serafin Serafin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no