Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 02-09-22 kl 07:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hjemmekontorerer med sliten kropp før jeg skal få nerveblokade mot migrene senere i dag. Jeg må være effektiv før den timen, for etterpå blir jeg litt svimmel og uggen. Blir nok tidlig helg.
Postet 02-09-22 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag kjørte jeg til jobb sammen med mannen og yngste sønn, nå er vi tre som jobber inne på det samme industriområdet. Minstemann skal gå skift da, men i går og i dag var oppstart og opplæringsdager, så da var det åtte til fire for ham og kjøring med oss.

Nå har jeg veldig store barn altså.
Postet 02-09-22 kl 09:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg startet arbeidsdagen med å kjøpe inn 1,3 kg smågodt til kontoret. Litt stusselig utvalg, så jeg må gjøre litt research og se hvilke andre butikker vi har i nærheten. Harde arbeidsoppgaver, altså.
Postet 02-09-22 kl 09:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
til Blondie, og evt. andre som trenger det.

Jeg jobber ekstra i dag for å få orden på opplæring av nye kollegaer. Det er ikke bare-bare å være delvis sykmeldt på grunn av stress og generell slitenhet. Blir jo stresset av alt man ikke rekker over i redusert stilling også.

Men dagens oppgave er veldig meningsfull og morsom, og om få timer er det helg!
Postet 02-09-22 kl 09:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har spist frokost på Espresso House. Nå er jeg klar for dagens forelesning. Tema er norrøn grammatikk, og vi starter med forklaring av kasus. Grei skuring for en med språklig hovedfag i tysk.
Postet 02-09-22 kl 10:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter på jobb og fryser i arvetøy fra minsten.
Postet 02-09-22 kl 10:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Norrøn grammatikk er alltid en god start på dagen.
Postet 02-09-22 kl 10:25 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ah…, så om jeg innfører Norrøn grammatikk til morgenkaffen, DA blir dagen god. Smart!

Hjemmekontor i dag. Teamsmøte i flere timer etter lunsj, så da sitter jeg like godt hjemme.
Postet 02-09-22 kl 10:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er på jobbreise og har startet dagen i telt. Nå er jeg klar for foredrag og omvisning hos lokal industri sammen med studentene mine. (De har ikke sovet i telt da.)
Postet 02-09-22 kl 10:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
En kamerat som skal ut og kjøre sendte meg akkurat bilde av 69 Love Songs, som han fikk i bursdagsgave av meg for et par måneder siden, og som han skal spille i bilen. Så da satte jeg den på selv, på det tomme kontoret mitt, og sitter og tenker på at jeg gleder meg veldig til Magnetic Fields-konsert i Køben om et par uker.
Postet 02-09-22 kl 11:11 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret! I dag blir det en kortere dag, skal av gårde på seminar med korpset, helt til Utlandet, dvs. ikke så langt over svenskegrensen da. Blir nok en utmattende men morsom helg!
Postet 02-09-22 kl 11:26 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heilo, du er sprø, på den positive måten. Veldig imponerende at du legger deg i telt på jobbreise.

Ser at FP-ungene vokser til. Var i naboklubb i går, der er jeg hun "gamle" (mitt uttrykk) med de store ungene. De andre driver fortsatt med amming og nattevåk, mens mannen og jeg kan stikke ut på hva som helst av trening eller gøy på kveldstid uten å være særlig bekymret for legging og annet.
Postet 02-09-22 kl 11:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Pause i forelesning, vi har en veldig søt mann som prøver å snakke om etikk og filosofi, men tekniske problemer og at han bruker et program ingen andre gjør, gjør at ting går litt trått. Haha.

Lillesøster på skolen, og jeg ser frem til helg. #veldig sliten. Men, motiveringsrunden på skolen er nede fra 3 timer på onsdag, til 20 minutter i dag - så det går rett vei.
Postet 02-09-22 kl 12:07 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg henger på gardis. Kjeder meg. Er så typisk at når jeg er der to timer før er det null kø, men er jeg sent ute så er det milevis med kø. Jaja. Halvannen time til flyet går, har allerede vært innom taxfree, og har ikke loungetilgang.
Postet 02-09-22 kl 12:11 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det kjipe med forelesning/workshop om et tema jeg kan mye om, med fire deltakere pluss foreleser, er at jeg blir litt dominerende.
Postet 02-09-22 kl 12:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
På jobb med planer om å gå litt tidligere i dag.
Skal ikke jobbe overtid i dag og det er veldig godt.
Postet 02-09-22 kl 12:29 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så koselig Nenne! Jeg tror (og håper) det blir sånn for min fremtidige lærling også.

Hjemmekontor her, jeg har hatt hodepine i to dager så nå orket jeg ikke å dra på kontoret. Heldigvis er det bedre i dag, for jeg har en eviglang to do liste og tre dager til uken på kurs, så jeg burde jobb og ikke henge på FP.
Postet 02-09-22 kl 12:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Stompa, det der har jeg aldri opplevd selv.
Postet 02-09-22 kl 14:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no