Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-12-21 kl 09:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

På kontoret. Jobbe litt, og så stikke ut og bytte noen julegaver tenkte jeg. Svigermor har handlet sengetøy i flanell, enda jeg har sagt at ingen av oss liker flanell - hun mente at det er godt og varmt å ha på hytta. Nå har ikke vi kjøpt oss en gammel seter på fjellet, men skal bytte en splitter ny, med godt isolerte vegger og gulvvarme så jeg tenker at det som funker bra hjemme, funker bra på hytta også.
Postet 27-12-21 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Stille hus, men katta er oppe. Frøkna skal jobbe med studievenninner klokka 10, så hun står nok snart opp.

Jeg må ringe rørlegger; kjøkkenvasken er helt tett. Go to-rørleggeren i nabohuset er dessverre stengt i hele romjula; håper jeg finner noen andre som kan komme.
Postet 27-12-21 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Straks på vei til jobb. Skal være på jobb fra ti til to så det er ikke stress. Gutta skal i bakken i dag og mannen jobber fra hjemmekontor. Jeg skal ha fri resten av uka og gleder meg til det.
Postet 27-12-21 kl 10:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Logga på jobben bare for å sjekke at det ikke bar møte. Regna ikke med det altså, men hadde jeg ikke sjekka så hadde det sikkert vært møte.
Kjører hjem i dag og lar guttungen være igjen. Kommer tilbake om noen dager.
Postet 27-12-21 kl 10:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Er også logget på hjemmekontoret noen timer før jeg tar fri resten av uka. Håper tenåringen er frisk når han står opp slik at vi kan reise til fjells!
Postet 27-12-21 kl 10:43 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fri hele uken. Skal på gjenvinningsstasjonen med endel fra boden, bare å få det gjort før huset skal pakkes ned. Så er vi invitert til venner på pizza i ettermiddag.
Postet 27-12-21 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Ikke fri, men jobber bare sånn halveis. Skal sjekke inn noen ganger i løpet av dagen og ser om det er noe som må gjøres. Og innimellom er det nok det, sånn som i morges, men nå logger jeg snart av igjen.
Postet 27-12-21 kl 11:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er ekstra glad for at jeg ble ferdig med retting forrige uke, for fylket har hatt datainnbrudd og mye er sperra, inkludert læringsplattformen der elevene leverer. Så de som hadde planlagt å rette/vurdere nå i romjula, får ikke gjort det. Det ville vært fullstendig krise for meg!
Postet 27-12-21 kl 11:44 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor og seriøse dataproblemer, kun mail og internett virker.
Postet 27-12-21 kl 13:21 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har fri og rydder litt og somler masse. skal gå en tur i dagslys med hundene, men etter å ha tatt på ull og turbukse, fant jeg ut at det var på tide med en liten kaffepause før vi gikk videre i påkledningen.
Postet 27-12-21 kl 13:43 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har fri til neste år og har sovet lenge I dag også. Er på vei til å snu døgnet og har funnet roen.
Postet 27-12-21 kl 14:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fri fra den betalte jobben, men har brukt mesteparten av dagen på å kjøre min mor til ulike behandlere. Det er utmattende på mange måter, så nå ligger jeg på sofaen og puster ut.
Postet 27-12-21 kl 15:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no