Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-06-22 kl 07:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Mandag, solen skinner, jeg er på kontorkontor og må snart klare å bestemme meg for når jeg klarer å finne tid til litt ferie i år.
Postet 20-06-22 kl 07:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Postet 20-06-22 kl 08:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På en flyplass-lounge somewhere in Europe. Blir spennende om hjemreisen om noen dager går like smooth.
Postet 20-06-22 kl 08:26 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb. Begge barna sover hjemme, og kommer trolig til å sove også når jeg kommer hjem.

Jeg har masse å gjøre på jobb, og er spent på om jeg rekker alt som står på agendaen for de kommende to ukene.
Postet 20-06-22 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg nyter at barna har sommerferie og jobber hjemmefra på morgenkvisten mens jeg venter på at nervegiftdopet (Neida det er ikke gift jada jeg er så takknemlig for at det finnes atte) skal virke. 20+ samtaler så langt, dette blir en lang dag trur eg.
Postet 20-06-22 kl 09:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra sensurbunkefortet! Men i dag skal jeg i det minste litt ut i verden – på et sensurmøte (duh!), men også på noen presentasjoner i en ansettelsesprosess, og det tror jeg kan bli ganske gøy, egentlig. De må jo prøve å sjarmere oss.
Postet 20-06-22 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Siste uke før ferie her, og jeg har fått så mange møteinnkallinger i siste liten at jeg nesten ble sur, her. Hvordan skal jeg rekke å besvare prøver hvis jeg må sitte i møter hele uken
Ok -- ut herfra, over til prøvene.
Postet 20-06-22 kl 09:33 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har fjerde siste arbeidsdag før ferien. Hjemmekontor foreløpig, skal innom miljøtorget på veien og de åpner kl. 10.

Er dritnervøs for å ikke komme meg til Oslo på torsdag, for da mister jeg flyet til Wien fredag morra (ikke gjennomgående billett), så jeg vurderer å kjøpe ny billett på et tidlig fly for å ha mer å gå på og heller bare ikke gå på jobb på siste dag. Kommer i så fall til å være helt ærlig om årsaken med nærmeste leder.
Postet 20-06-22 kl 09:33 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På hjemmekontor, men i hvert fall på jobb igjen etter nesten tre uker sykemeldt. Jeg orker ikke jobbe fullt, så jeg har spurt legen om halv sykemelding for denne uka. Vi får se hva hun sier. Det er lettere å begrense og ikke gjøre for mye om det er avtalt og regulert. Jeg vil bli frisk nå og ferdig med dette.
Postet 20-06-22 kl 10:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Dum gulvbeleggfjernemaskin gjør ikke jobben ordentlig, så jeg ligger på alle fire og prøver etter beste evne å fjerne faenskapen. Det stinker eldgammelt lim i hele huset og jeg gleder meg enormt til å leie slipemaskin for å få den nydelige stavparketten til å skinne igjen.
Postet 20-06-22 kl 10:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg har fått høreapparat! :knirk:

Skal testes ut i 3 måneder for å se om jeg kan få bukt med tinnitusen.

Ryggvondten hjelper det ikke mot, da.
Postet 20-06-22 kl 11:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle ha en møtefri dag slik at jeg fikk unna en del skriveoppgaver. Det synes alle var så fint at jeg har blitt kalt inn til møter på løpende bånd. Og siden det er så kort tid mellom hvert møte, så brukes all den tiden på FP.
Postet 20-06-22 kl 11:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Gratulerer, eia, du skal se du venner deg greit til det!

Jeg er veldig fornøyde med mine apparater. Har hatt den i et par år nå, og den første fasen, der alle lyder er skarpe og høye og man hører håret sitt og skosålene som knirker, og egen stemme er metallisk og ekkel, den går fort over.
Postet 20-06-22 kl 12:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har f, men er midt i flyttesjauen og hviler ikke påtrengende mye. Snart i havn nå, bare halvannen uke igjen.
Postet 20-06-22 kl 13:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Malama sin avatar
Mandag kveld, og som varslet er regnet på plass. Det fine været var søndag og mandag frem til nylig. Jadda, regn herfra og til min ferie, varsler yt sånn ca. (vel, den varsler daglig regn, tim 29.6, lenger går den ikke, jeg jobber ut den uka, så det KAN jo slå til med brått væromslag og sommer og til...

Ungene har 3 dager igjen på skolen, mannen har 8 dager igjen på jobb, jeg har 9. Og feriefølelsen eksisterer ikke, så jeg prøver alt jeg kan å tenke pakkelister, forberedelser, etc, i håp om at den skal komme.
Postet 20-06-22 kl 21:36 av Malama Malama er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no