Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-02-22 kl 08:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


På jobb, har kaffe. Skal ut og kjøpe avskjedsgave til en kollega som har siste dag i dag. Vet fortsatt ikke helt hva jeg skal kjøpe, da.
Postet 28-02-22 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
På jobb hjemme, venter på en avtale med en som skal komme med tilbud på plissegardiner til soverommene.

Nydelig morgen, kaldt. Er så fint å se på alle folkene som går/sykler/løper til jobb, endene som er i vannet og folkelivet. Tror vi skal trives godt her.

Har fått vin, lykt, jakke mm i avskjedsgave.
Postet 28-02-22 kl 09:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret og er allerede irritert.
Postet 28-02-22 kl 09:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen, det er vinterferie og dermed er det best å rømme til kontorkontoret.

Må lese til en sertifisering senere denne uken, ligger litt bakpå.
Postet 28-02-22 kl 09:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Da er vinterferien over her. Jeg har brukt morgenen på å levere knerten på Teknisk Museum. Han skal være på realfagskurs et par dager og gledet seg veldig. (Det er skolen som har søkt ham dit, så han har gyldig fravær.)

Det ble en veldig, veldig fin ferie, så dette skal jeg leve på en stund.
Postet 28-02-22 kl 10:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontoret, fortsatt ganske sylta etter covid, så jeg venter med å omgås folk. Hipp hurra for å ha fått energien tilbake i hvertfall!

Blomster og vin er fine avskjedsgaver, evt gavekort av noe slag.
Postet 28-02-22 kl 10:07 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vinterferie!
Det er sol og flotte forhold, så nå blir det frokost før bakken.
Postet 28-02-22 kl 10:17 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Mannen og lillesøster har vinterferie, men jeg jobber i noen dager før det blir fjell og hytte. Gleder meg veldig. Jeg må bare prøve å være supereffektiv slik at jeg faktisk kommer meg av gårde.
Postet 28-02-22 kl 10:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg startet dagen med å være trafikkvakt på skolen, litt brå ekstra tidlig morgen etter at barnet har hatt slaraffenliv i en uke, men det gikk greit lell. Nå er jeg på kontoret og håper livet blir lyst og vakkert etter en kopp kaffe. Håpet kan ingen ta fra meg hvertfall!
Postet 28-02-22 kl 10:28 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
To hjemmekontordager, før noen dager vinterferiefri. Ikke de store planene, men deilig med fri likevel.
Postet 28-02-22 kl 10:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det også vinterferie, så jeg har nok to ungdommer som ligger å sover her i huset, Vi har heldigvis så god plass at jeg ikke merker noe til dem om de er våkne eller sover, her jeg sitter på hjemmekontoret.
Postet 28-02-22 kl 10:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vinterferie her også. Jeg er sykemeldt så jeg hadde uansett vært hjemme. Begge ungene er ikke helt i form, håper det blir bedre i løpet av uka.
Postet 28-02-22 kl 11:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg hjemmekontorerer også, men har levert eldste på ny skole for første gang, så sitter egentlig mest og tvinner tommeltotter i spenning. Heldigvis rolig arbeidsdag, så det får gå!
Postet 28-02-22 kl 11:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på jobb - har ett barn hjemme alene på vinterferie, ett bortreist med kjæresten, og ett hos foreldrene mine. Minstemann ville heller ha aleneferie med Tårnfrid så jeg får finne på noe ekstra koselig etter jobb.
Postet 28-02-22 kl 11:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
To dager jobbing her før vi reiser på fjellet på onsdag. Skal bli herlig med noen dager ferie, begynner å bli lenge siden sist. Har en del ferie fra i fjor som jeg må bruke opp etter hvert.
Postet 28-02-22 kl 11:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Guttene og jeg snublet forresten over Aurora på lørdag, hun lurte på hva vi hadde kjøpt på Outland, og var bare utrolig skjønn
Postet 28-02-22 kl 11:30 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Åh, Appelsin, min 17-åring hadde vært grønn av misunnelse. Hun og jeg skal på konsert i Arendal i juli. Jeg er kun med som sjåfør.
Postet 28-02-22 kl 12:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Etter ei langhelg i Bergen var det litt nedtur å komme hjem til snøhaugene og isen her. Krokus, sol og tørr asfalt var helt fantastisk Travle dager på jobb, så det er bare å riste av seg feriefølelsen og komme i gang igjen
Postet 28-02-22 kl 15:20 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jøss Selma, da traff du Bergen på første helgen i 2022 med tørr asfalt…
Postet 28-02-22 kl 15:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Ja, vi var heldige med timingen! Fredag og lørdag ble for det meste brukt til å hjelpe studentdøtre med flytting, men i går fikk vi oss en fin gåtur i sola
Postet 28-02-22 kl 16:46 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh for en start på uka. Dagen har inneholdt både dødsfall, møter, førskoleklubb, foresatte som gir oss grå hår og barnevernsvakten. Og det er 4 måneder til ferien.
Postet 28-02-22 kl 20:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no