Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Første juledag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Første juledag

Postet 25-12-22 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Svanen sin avatar
God morgen, god morgen! Og god jul!
Nå skal jeg snart hjem og sove et par timer etter nattevakt, mens resten av huset ordrer julefrokost/brunsj. Hvor mye soving det faktisk blir er en annen sak, med styring på kjøkkenet vegg i vegg... Jeg kan låne et rom på jobb og sove der, men vil hjem til gjengen min. Får ta igjen søvn senere i dag. (har fått sovet et par timer på jobb, så ikke helt synd på meg)
Postet 25-12-22 kl 08:06 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
God morgen! Ungene sover og er lovet at de kan sove så lenge de vil i dag. Middag hos mamma i ettermiddag.
Postet 25-12-22 kl 09:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God jul! Fredelig her også. Jeg har ryddet kjøkkenet for gårsdagens hendelser. Kaffe i koppen, venter bittelitt med frokost. Ikke for at jeg tror at ungdommen kommer til frokosten i dag (det gjorde 2 av 3 mirakuløst i går).
Reiser til mine foreldre midt på dagen i dag.
Postet 25-12-22 kl 10:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Ungene sover fortsatt her. Meg, mannen og svigermor har spist litt frokost og venter på at ungene skal våkne. Ingen store planer her i dag.
Postet 25-12-22 kl 10:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe og snart frokost.
Rolig dag i dag. Og får den helt for meg selv når besøket har reist.
Postet 25-12-22 kl 11:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Veldig rolig morgen etter en fin julaften.

Snuppa (17,9 år) sitt uttrykk i ansiktet da hun fikk gavekort til Vinmonopolet av tantene sine … ubetalelig!
Postet 25-12-22 kl 12:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Alenejulemorgen med gaver jeg ikke åpnet i går, og Askepott med Astrid S - jeg er solgt!
Postet 25-12-22 kl 13:13 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sto seint opp, dei andre i familien enda seinare. Så no har hatt stille frukost i sofaen, godt planta under eit pledd medan eg har sett ein fin film, Alle hater Johan, TV2.
Postet 25-12-22 kl 14:05 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi hadde huset fullt i går og det var så koselig. Fireåringen som dirret av fryd og sprang små sirkler rundt seg selv mens nissen kom opp oppkjørselen og som var helt rørt og glad i stemmen da hun snakket om hvor snill nissen var som ga henne TO presanger. Og min 20-åring som spilte nisse så overbevisende han bare greide var så stolt over at hun ble så glad. Fininger! Og så kjørte han rett av gårde og hentet broren på jobb etterpå.

Bonusnevø med kone avslørte babymage og termin i mai og broren min gledet seg sånn til å gi meg gaven fra ham at jeg fikk den før middagen og lenge før nissen kom! Veldig fin kveld!

I dag var Storesøster oppe halv seks for tredje dag på rad for å kjøre Lillebror på 12-timers skift og nå har vi ryddet etter i går og bare henger foran peisen.

Nå er jeg takknemlig og glad.
Postet 25-12-22 kl 15:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Vi hadde en nyyydelig julaften; Frøkna og jeg, pluss pappa og stemor. Vi spiste kveite med en nesten skammelig overflod av tilbehør, og satt i flere timer med kaffe og prat etterpå. Savna Herremannen, men han og samboeren kommer heldigvis i morra kveld.

I dag skal vi spise hos ei venninne av meg. Jeg koser meg med strikketøy nå, mens Frøkna dessverre stresser en del siden hun har eksamen i fysiologi 9. januar og pensum er nesten uoverskuelig.
Postet 25-12-22 kl 15:29 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jeg nyter leiligheten for meg selv.
Gjør 2 oppgaver som står på den kjedelige "må gjøres" lista. Skal på jakt i boden og se om jeg finner en vinflaske.
Postet 25-12-22 kl 18:04 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no