Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 22-12-22 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Er ingen våkne?

Jeg er på jobb og sitter i daglyslampas skinn og prøver å våkne. Dette er siste arbeidsdag før jul og jeg har noe som MÅ være ferdig. Det helst før klokka 11.
Postet 22-12-22 kl 09:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, har vært på hjemmekontor i over en time.
Postet 22-12-22 kl 09:37 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Titter innom fra hjemmekontoret.

Korona in tha house her. De to som ikke har hatt det har fått positive tester. Mannen er ganske så pjusk, sønnen bare litt forkjøla. Det kiler i halsen min, men foreløpig negativ test heldigvis.

Julaften hos mine foreldre utgår nok. Heldigvis blir de ikke alene. Jeg fikk kjøpt inn pinnekjøtt i går, så får vi lage en fin julaften her istedenfor.
Postet 22-12-22 kl 09:55 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Siste dag på jobb før jul, vi er ganske få her. Det blir nok en rolig dag, kanskje litt kortere enn vanlig.
Postet 22-12-22 kl 10:03 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her skal jeg på jobb i morgen også. Mye å fikse, men ting tar så lang tid. Alt er ikke oppe og går i nytt system.
Postet 22-12-22 kl 10:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Siste dag på jobb her også, helt alene.
Postet 22-12-22 kl 10:19 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fri i dag. Jeg spiste lang frokost og har vasket badet. Nå skal jeg straks en tur til byen for å kjøpe gaver. Jeg blir nok ikke alene, men jeg har en plan, så jeg tror det går fint.

Pappa med kone kommer på middag i dag, men da serverer vi noe så lite julete som pizza.
Postet 22-12-22 kl 11:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På hyttekontoret med fyr i peisen og blå himmel utenfor. Siste dag før juleferien!
Postet 22-12-22 kl 11:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg jobber liksom. Så langt har jeg sendt én e-post. Og den var kort.
Postet 22-12-22 kl 11:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har til og med hatt en teams-samtale. Med video.
Postet 22-12-22 kl 11:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har også sykdom i hus, men foreløpig er det bare hos en av fire som har fått positiv test. I tillegg så har noen muskler I ryggen og hofta slått krøll på seg. Heldigvis har jeg juleferie fra og med i dag.
Postet 22-12-22 kl 11:48 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Jeg holder på med litt forskjellig på jobben, og gleder meg til julefri. Selv om det bare blir en langhelg, så hjelper deg.

Eldste er syk, så spørs om vi kommer oss av gårde til hytta. Men jul blir det, åkke som.
Postet 22-12-22 kl 12:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg sitter og jobber på hjemmekontor i mammas stue. Det er i grunnen ganske hyggelig. Har gjort opptil flere veldig ordentlige jobbeting og føler meg riktig flink.
Postet 22-12-22 kl 12:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemmekontor i dag, orker ikke juletrafikkaos på hjemveien i dag. Er snufs, håper det bare er julestjernen som slår inn. Det regner! Men i dag kommer storegull og foreldrene mine, i morgen mellomgullet, samt jeg har fri i morgen. Dvs. "fri". Men en annerledes jobbedag, det blir vel jul i år også.
Postet 22-12-22 kl 13:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Har hatt ein reaksjon etter behandling tysdag, så eg er utslitt av tankespinn. Men no er mannen og handlar dei siste matvarene, eg har funne ut korleis eg lett kan lage det aller beste frøbrødet, middagen og kake til pappa sin bursdag i dag er preppa og laga og frå i kveld og nokre dagar blir det roleg, roleg liv.
Postet 22-12-22 kl 14:01 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg rydder og rydder.
Postet 22-12-22 kl 14:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg skal til frisøren i ettermiddag, og kjenner at det har jeg lite lyst til, men det er for sent å avbestille. Kaos der jeg skal regner jeg med (stort kjøpesenter).

Har vært og levert gaver hos min bror som skal til foreldrene mine. Burde handlet de siste tingene, men gadd ikke akkurat nå.
Postet 22-12-22 kl 14:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her har vært og handlet noe mat, men jeg skal ta med meg storebror i ettermiddag/kveld for å handle det aller siste. Vi har vært på søpla og er ellers stort sett ferdige.

Straks skal jeg hente foreldrene mine, pappa skal til sønnen sammen med min eldste for å spise lutefisk, mens jeg, mamma, minstemann og niesa mi skal ut og spise.
Postet 22-12-22 kl 16:06 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no