Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 20-12-22 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen fra kontoret. Forhåpentligvis halv dag i dag. Kjenner at julestemningen kommer sigende, og arbeidslysten er så der.
Postet 20-12-22 kl 08:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag. Dårlig humør, jeg håper en treningsøkt gjør meg bedre i stand til å skjønne hvordan jeg får de neste dagene til å fungere.
Postet 20-12-22 kl 08:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snart svusjing til kontoret, håper veiene er brøytet! 3 dager så er det juleferie, og så mange ting på to do listen at jeg egentlig ikke rekker å sove noe før jul. Men, ingen dør av at det er litt rotete og vi skal jo ikke være hjemme (i rotet), så noe kan jeg sikkert stryke av listen av ting jeg føler jeg burde gjøre før jul.
Postet 20-12-22 kl 08:43 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Og noen har prestert å kalle inn til møte 23.12 kl 15.30. Altså…., nøler veldig med å akseptere den. Det er utlendinger da, til deres forsvar. Om jeg stiller, blir det i godbuksa hjemmefra.

Og du hildrande du som det regnet da jeg gikk. Men mye vind og regn har gjort underverker for all isen ute. Hvit jul er nok er saga blott, men så lenge vi ikke brekker lårhalsen lillejulaften, får det være bra.
Postet 20-12-22 kl 09:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fiffig møtetidspunkt, Fintdethei!

Rolig morgen her, ungdommen har hjemmeoppgaver etter framifrå innsats på muntlig høring i går. Det går rykter om at det skal lages middag.
Postet 20-12-22 kl 09:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På kontoret. Kjenner at all arbeidslysten og motivasjonen allerede har tatt ferie. 2 dager igjen nå, så er det først begravelse og så juleferie. Det skal bli godt!

Møte en fredag kl 15.30 er no go uansett lillejulaften eller ei, tenker jeg da, Fintdethei!
Postet 20-12-22 kl 09:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Juleferie for mor!

Har satt en rundstykkedeig, skal sette en til.
Postet 20-12-22 kl 10:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Juleferie for meg og! Kjøpe noen småting, handle mat og middag med venninne i ettermiddag.
Postet 20-12-22 kl 11:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


I dag har jeg virkelig aller mest lyst til å bli liggende i sofaen, men Ting Må Gjøres og jeg har møter på agendaen. Verkeskrotten får henge i stroppen litt til - og på kontoret er det både kaffe og marsipan, i det minste!
Postet 20-12-22 kl 11:02 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har hatt nokre slitsomme dagar med køyring og henting, overnattingsgjestar, kokkelering, selskap, styr og stell. Har ein roleg formiddag no før eg skal ha fyrste møte med ny behandlar og så time med den faste. I kveld blir det sofaliv, trur der er planar om å sjå ein julefilm.
Postet 20-12-22 kl 11:03 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har handlet inn til fredagens julelunsj på jobben. Nå blir mine kolleger introdusert til, evt. utsatt for, fenomenet rakfisk. Kun jeg som har spist det før. For å dempe nervøsiteten blir det fenalåralternativ, da.
Postet 20-12-22 kl 13:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nnnghh, det ene viktige møtet jeg ikke kunne avlyse, og som var grunnen til at jeg dro meg til kontoret, ble avlyst av den andre deltageren ti minutter før.

Jaja.
Postet 20-12-22 kl 14:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Æsj, Maverick. Men da blir det i alle fall kaffe og marsipan?
Postet 20-12-22 kl 15:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
7 minutter igjen av den aller siste ordinære skoletimen før jul. I morra skal vi ha juleavslutning, så det blir bare kos.
Postet 20-12-22 kl 15:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Juleavslutning for hele parken i kantina i dag. Koselig og litt høytidelig da husorkesteret spilte og alle sang Deilig er jorden til slutt.

En ordentlig arbeidsdag igjen og så en halv tøysedag og så er det ferie.
Postet 20-12-22 kl 15:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no