Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-04-22 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret, lege litt senere i dag.
Postet 25-04-22 kl 09:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret og guttungen skal visst i min retning på skoletur.
Jeg er sliten. Skravletime på slutten av arbeidsdagen.
Postet 25-04-22 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Tidlig på kontoret i dag. Mye å gjøre, men har ikke helt den store motivasjonen i dag. Kommer vel håper jeg.
Postet 25-04-22 kl 10:13 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Trøtt familie i dag tidlig, men de fikk varme rundstykker til frokost (ok, slike man varmer i ovnen). Sol ute og det går jo mot ferietid.
Postet 25-04-22 kl 10:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Mandag her, tilbake fra F, så ikke synd på meg.
Er ikke på jobb, legetime senere idag, men nok annet å ta seg til.
God mandag til alle.
Postet 25-04-22 kl 10:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er henvist under dyna med feber og hoste pga korona. Ikke i toppform, men ikke dramatisk syk heller. Har ikke tid til dette, så håper på snarlig bedring.
Postet 25-04-22 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Blondie.

Arbeidslysten min har tatt langhelg, så jeg sliter enormt med det jeg trenger å få gjort.

Heldigvis møte fra kl. 13.30. I dag egner jeg meg bedre til prating enn til skriving.
Postet 25-04-22 kl 10:36 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jobben min er i en omorganiseringsprosess. Jeg har vært ganske rolig på dette, men nå kom bemanningsplanene, og jeg ser at det ikke er like mange av den stillingen jeg ønsker meg som jeg hadde trodd. Jeg er jo god på katastrofetanker, og lurer fælt på hva som skjer nå. Jeg håper veldig, veldig at denne prosessen skal gå fort.

Heldigvis er det MASSE å gjøre på jobb, så sånn sett er det egentlig helt utenkelig at jeg ikke skal fortsette med å ha plenty av oppgaver. Men det er noe rart med å vite at jeg snart får nye kolleger på seksjonen. (Det er en ganske omfattende prosess, så vi skal virkelig flyttes rundt på.)
Postet 25-04-22 kl 11:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sånt er aldri gøy, Tjorven! Og det er jo moraldreper nummer 1. Jeg fatter ikke at arbeidsgivere ikke forstår hvor ødeleggende sånne prosesser er for alt av initiativ, arbeidslyst og -glede og hvor mye som går i stå fordi ingen vet hva som skjer rundt neste sving, så ingenting blir planlagt eller avklart.

Jeg skulle vært på jobbreise denne uka, men kollegaen min er blitt syk. Hun har fått helvetesild stakkar og det er nok stressrelatert hos et såpass ungt menneske. Så nå har jeg sendt henne i seng og ordna med flytting av turen noen uker frem i tid. Oppsida da, for meg, er at jeg har to helt tomme dager i kalenderen og nok å fylle dem med, så kanskje jeg kommer a jour?
Postet 25-04-22 kl 12:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mandag alt.

Er på kontorkontror før jeg straks skal avgårde til den eksotiske destinasjonen Gardermoen hvor jeg skal være frem til onsdag.
Postet 25-04-22 kl 12:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har nettopp sendt inn søknad på drømmejobben. Nå får jeg bare håpe at det ikke er for mange andre sterke kandidater.

Kryss fingrene for meg. :nervøs:
Postet 25-04-22 kl 13:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 25-04-22 kl 13:38 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg har funnet en spennende jobb på finn.no, "problemet" er at jeg bare har vært i denne bedriften i 4 år, og på grunn av omorganisering har jeg hatt 3 stillinger på denne tiden ...
Postet 25-04-22 kl 13:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Blå! Litt kjip mandag her, noen møter hadde det vært greit å slippe å ta, men til gjengjeld skal jeg gå tidlig og henge med hyggelig venninne utover kvelden. Og så er det jo sol og greier!
Postet 25-04-22 kl 14:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Plutselig svært travelt på jobb. Måtte ta over oppgavene til en kollega i tillegg til mine egne. Ikke er det noen andre jeg kan delegere til heller.
Postet 25-04-22 kl 17:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
I sofaen og helt ferdig.
Postet 25-04-22 kl 18:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På plass på hotellet, har funnet nærmeste butikk og har fått kjøpt litt snacks. Nå er det straks middag og jeg aner ikke hvor mye man pynter seg for sånt lenge, så det får bli som det blir.
Postet 25-04-22 kl 19:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no