Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-03-22 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.
Hjemmekontor.

Her skal helgen brukes på å forsøke å få guttungen klar til teorien på lappen på onsdag. Jeg tviler egentlig litt på at det går. Jeg trodde at han hadde øvet MYE mer på den måneden han har hatt tilgang på teoritentamen appen, men han har da mer eller mindre gitt blanke i det. Men vi får se hvor langt vi kommer i løpet av helgen. Hvis ikke får vi bare flytte timen.
Postet 18-03-22 kl 09:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Fredag, og bursdag. Rundt tall. Klokka er ikke 9 engang, og jeg er helt overveldet over gaver jeg har fått på morgenkvisten.

God fredag alle sammen!
Postet 18-03-22 kl 09:35 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med stor dag Millen!
Postet 18-03-22 kl 09:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Millen!
Postet 18-03-22 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen millen.
Postet 18-03-22 kl 09:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen! Eg er på siste dag av sjukemelding, og par eg er mindre trøtt når eg skal på jobb mandag, enn det eg er i dag. Men det er sol, det blir varmt, og eg skal til darlingen så det er jo koselig.
Postet 18-03-22 kl 10:03 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Millen.

Kommet meg på jobb. Litt blæh i dag.
Postet 18-03-22 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Er på jobb, men kjenner meg plutselig veldig rar og skjelven, og er utrolig trøtt selv om jeg sov 8,5 timer i natt. Tro om covid endelig innhenter meg? Er nok bare å ta en hurtigtest.
Postet 18-03-22 kl 10:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med rund dag, Millen.

Her er det hjemmekontor på meg også. Vi er bedt ut i kveld og må dra såpass tidlig at jeg like godt ble hjemme, så det blir tid til å pynte seg litt i ettermiddag.
Postet 18-03-22 kl 10:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har siste dag som 100% sykemeldt, fra mandag blir det 40% jobb. Gleder meg til det.

Jeg skal til legen med lillebror nå, ellers ikke så store planer for dagen.
Postet 18-03-22 kl 10:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Fredag! Øvelseskjøring med eldste, handling, og så håper jeg å ha nok energi i løpet av helgen til å vaske vinduer. Det er så vidunderlig deilig med rene vinduer i vårsola! Evt. "Fy flate så skitne vinduene er - ta deg sammen og vask de!"
Postet 18-03-22 kl 10:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hæ, skitne vinduer? Usikker på om vi har vinduer i dette huset, vinterstormene har gjort sitt for å motvirke sikten...

Gratulerer til Millen!

Har kjørt tre kids til passbestilling, så nå kan arbeidslysten bare komme.
Postet 18-03-22 kl 10:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!

Det er bare å stålsette seg, en helg med mye aktivitet, besøk og deadlines. Hvile og lade batteriene kan jeg sikkert gjøre i påska.
Postet 18-03-22 kl 11:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Må man vaske vinduer? Minner meg på at jeg skal kontakte vindusvaskefirma, jeg kan ikke vaske vinduer, det blir verre enn hva det var når jeg startet.

Vi er blitt så digitale i løpet av de siste årene at jeg nå har "spilt" inn en rask screen record av mobilen med forklarende stemme og sendt ut til 100 stk som sliter med noe i en app. Dette kunne jeg bare ha glemt for to år siden, da hadde jeg vært nødt til å kalle inn til klasseromsopplæring eller hatt alle 100 innom kontoret.
Postet 18-03-22 kl 11:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen!


Her er det en dustedag. Jobben er dust. Kan ikke noe bare være enklere enn man hadde trodd. Eller i det minste bare vært så komplekse som man hadde trodd.
Postet 18-03-22 kl 11:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hjemme, avbestilt PT-time. Skjelven i knærne og fryser og kaldsvetter, småhoster også. Foreløpig negativ covid-test. Blir ei spennende helg!
Postet 18-03-22 kl 14:02 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
God bedring Stompa, håper du ikke blir skikkelig sjuk.
Postet 18-03-22 kl 15:32 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Stompa.

Godt planta i sofaen. Sliten altså.
Tror jeg må prioritere å finne på en løsning i hjørneskapet på kjøkkenet. Prøvd litt forskjellig, men det funker ikke.
Postet 18-03-22 kl 16:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Heftig uke på mange måter. I kveld er det godstol, sjokolade og pepsi max før tidlig seng. Fest i morgen, visstnok.
Postet 18-03-22 kl 21:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, Millen! Og god bedring, Stompa!

Litt dustete jobbdag her og, eller bare for mye jobb. Men jeg skar gjennom og gikk ut i solen og kjøpte kake til folkene mine, da ble den bedre. Nå er det helg med passe blanding av sosialisering og hvile, det trengs!
Postet 18-03-22 kl 21:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Nera sin avatar
Jeg sitter litt på nåler i dag, for datteren (12) og mannen har reist avgårde til Asker på hennes aller første ordentlige konkurranse i RG på internasjonalt nivå. Hun skal stille i tokamp, ring og køller denne gangen, og har trent i 20-24 timer pr. uke det siste halvåret.

Hun har bare 18 måneder bak seg i idretten, mens de fleste på hennes alder har 6-7 år, så man kan si at hun har hatt en flying start. Det føles merkelig å være den som sitter hjemme og venter på oppdateringer, men sånn ble det denne gangen.
Postet 18-03-22 kl 22:40 av Nera Nera er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så spennende, Nera!
Har hun ikke gjort noe turnrelatert før?
Postet 18-03-22 kl 22:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nera sin avatar
Hun har egentlig turnet siden hun kom til verden, men da hun var liten, var kapasiteten sprengt pga for liten turnhall, så vi gav litt opp. Det var egentlig helt tilfeldig at hun begynte på RG høsten 2020, mye takket være hennes tidligere baseleder på SFO, som selv hadde en datter på konkurranseparti. And the rest is history.
Postet 18-03-22 kl 23:06 av Nera Nera er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no