Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 10-03-22 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Holder meg på hjemmekontoret så lenge jeg kan. Ser ut til å bli en jobbdag med passelig mengde jobb, så da er det bare å cruise inn mot helga. (Ja, jeg er klar over at det bare er torsdag i dag... )
Postet 10-03-22 kl 08:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Har maler på besøk, litt småting de må fikse i ny leilighet,
. Kommet litt mer i orden, men må ta mer i helgen.
Postet 10-03-22 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal straks dra til sykehuset, spent på behandlingen. Bøtter nedpå med kaffe først, sikkert kjempelurt.
Postet 10-03-22 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Altfor mye å gjøre, men har litt vondt i viljen. Men på plass på jobb, svart på noen mailer hvor alt tydeligvis må være en kamp.
Postet 10-03-22 kl 08:49 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings. Sovet ufattelig lite i natt, og ga opp tidlig, så jeg kom tidlig på kontoret. Bøtter med kaffe og fake it till you make it i dag.
Postet 10-03-22 kl 08:51 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Jeg logget meg av jobb i sinne i går. Er i litt bedre humør i dag og det kommer seg nok enda mer når jeg bare får svart på de mailene som gjorde meg sinna og får unna to møter som også kan få frem det verste i meg. Av og til er folk bare så håpløse. Det er selvfølgelig ikke noe galt med meg........
Postet 10-03-22 kl 08:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsøkte å starte med dagens gode gjerning på blodbanken, men de ville ikke tappe meg. Det er først aktuelt når jeg har vært 100 % frisk i minimum 2 uker. Og jeg har fremdeles ikke fysisk form til en treningsøkt, og de ville ikke slite meg ut enda mer/ risikere å få "dårlig" blod.

Jeg hadde en veldig hektisk dag i går, men den fikk meg i det minste til å kjenne på følelsen av normalitet. Jeg stod opp midt på natten, fløy til Stockholm, 5 timers møte og fly tilbake. Slitsomt, men gitt forholdene veldig godt.
Postet 10-03-22 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy. Jeg håper at dagen blir bedre i dag.

Og litt unnelig på Tjorvens dag. Fly og møte utenlands høres helt fantastisk ut. Jeg var i møte i åtte timer i går, men det var dessverre i Bergen alt sammen. Jeg fikk riktignok gode rundstykker til lunsj.

Nå sitter jeg med etterarbeid etter to ganske omfattende møter og har egentlig ganske lyst til å bare kaste inn håndkledet og si at jeg går hjem. Jeg har arbeidet full uke allerede denne uken når alt kommer til alt. Men det gjør seg vel ikke helt, så jeg får heller satse på litt fri i neste uke.
Postet 10-03-22 kl 09:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Allerede lei omkjøringa som har vart en liten uke.
Postet 10-03-22 kl 10:22 av star star er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor med felles frokost i dag. Også møtte jeg en av yndlingsnaboene på vei til bussen, så jeg hadde hyggelig selskap helt til byen.
Postet 10-03-22 kl 10:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kontorkontor! Folk! Og faktisk litt tid til å prate med folk i stedet for å være i en endeløs rekke møter. Det er jommen ikke verst.
Postet 10-03-22 kl 11:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal til byn ein tur i dag og tydeligvis blåse vekk. Mildt ute, men sterke vindkast. I går kom det eit kraftig vindkast mens eg var ute med ungane på sfo. Me klarte så vidt å halde oss på beina. Er litt ekkelt når det skjer. Me var jo ute og koste oss i sola.
Postet 10-03-22 kl 11:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Hadde også tenkt meg på kontoret i dag, men med tidlige møter gikk det i vasken. Passet egentlig greit da, for våknet med hodepine fra helvete. Virker til å være den ene bihulen som er tett, så etter inntak av nesespray, Rinexin og hodepinetabletter er den borte inntil videre ihvertfall

Ser for meg en lang arbeidsdag. Har et tilbud som skal leveres på mandag og nå er kollegaen min også blitt syk, så ser for meg jobbing i helgen også
Postet 10-03-22 kl 11:15 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg er også på kontorkontor og har vært på et helt ordentlig fysisk møte som jeg måtte kle meg litt pent til og jeg har kjøpt jålekaffe i kaffebaren og kjenner at det gjør veldig godt alt sammen!

(I går hadde jeg hjemmekontor og overdoset på podkaster om krig og atomvåpen og ny verdensorden, så det gjorde veldig godt å kunne diskutere lovhjemler og offentlig innsyn og formelle prosesser i noen timer.)
Postet 10-03-22 kl 12:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er i bedre humør nå heldigvis.
Fikk blåst ut til sjefen og sagt at jeg er sur, irritert og oppgitt på så mye at jeg klarer ikke å sette fingen på noe konkret som kan gjøre det bedre. Stakkars mann som må slite med meg.
Nå skal jeg purre på de skolene som ikke har svart meg på flagging, få hentet inn tilbud på kurs og se om jeg ikke får orden på noe økonomirot. Velkommen til bakrommet til drift av kommunale bygg i en passe stor norsk kommune.
Postet 10-03-22 kl 13:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er så glad for at jeg nå jobber med en rektor som er flink til å følge opp diverse tilbakemeldinger og questbacks (veldig ofte ved å delegere det til meg, da ).
Postet 10-03-22 kl 13:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Vært på bruktbutikk og levert et lass, så på søpla med papp og nå er jeg i bilvaskekø.
Postet 10-03-22 kl 19:35 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no