Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 08-03-22 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. La meg tidlig etter gårsdagens søvnløse natt, sovna med en gang, sov utrolig godt. Like trøtt i dag som i går likevel. Har gitt meg sjøl lov til å somle litt nå på morrakvisten, men skal snart gå til jobb.
Postet 08-03-22 kl 08:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen! :sterk: Jeg har på meg røde strømper for anledningen.

Snart jobb, mye veiledning i dag og det elsker jeg.
Postet 08-03-22 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg leker detektiv i dag. Skal finne leverandør av verktøy fra en urgammel annonse.

Edit: har funnet.
Postet 08-03-22 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal ikke ha hjemmekontor en eneste dag denne uka, og kjenner på at jeg pynter meg litt mer når jeg fysisk drar på jobb. Jeg trives egentlig med dette, men neste uke skal jeg nok unne meg en dag eller to på hjemmekontor uten sminke og med litt shabby klær (jeg ser velkledd ut på de delene av kroppen som synes i kamera, men jeg har på kjole, bare legger og store ullsokker - det er jo ikke PENT.)
Postet 08-03-22 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag, og separasjonstrening for hunden. Han er endelig rolig på kjøkkenet nå. Sånn er det å være koronahund, aldri vært noe særlig alene.

Jeg kjører samme stil som du Tjorven, pyntet på overkroppen, slækkis med ullsokker utenfor kamera. Funker bra.

Var visst ikke så rolig der på kjøkkenet, han har startet nye utbryterforsøk.
Postet 08-03-22 kl 09:13 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg går med kjole og ullsokker på jobb. Jeg har blitt for gammel til å fryse for utseendets skyld.
Postet 08-03-22 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen.

Jeg er på kontoret og har lang arbeidsdag som avslutter med krevende møte i mange timer.

Egentlig synes jeg at det er en god måte å feire 8. mars på. Jeg gjør jobben min og jeg gjør den bra. Og det er på grunn av alle som har kjempet for meg at jeg får lov til å gjøre det.
Postet 08-03-22 kl 09:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen!
Håper å få med Ville til byen og 8.mars-arrangement i dag, men må se an formen hennes.
Postet 08-03-22 kl 09:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg har tynne ullsokker, jeans og sneakers.
Postet 08-03-22 kl 09:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med dagen.

Jeg skulle egentlig på strikk og drikk arrangement med jentemat i dag, men hun jeg skulle gå med måtte melde avbud. Jeg er ikke tøff nok til å gå alene på slikt gitt, så vi får se hva det blir til.

Jeg ser ikke presentabel ut oventil heller jeg her jeg sitter i den sorte hettegenseren min, men dette er meg og de som har videomøter kjenner meg, gjør en innsats de dagene jeg skal ha video på foran folk jeg ikke kjenner så godt altså.
Postet 08-03-22 kl 10:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det blir ingen feiring på meg, jeg skal på jobbreise om få minutter. Men jeg reiser med en kvinnelig kollega da og vi jobber i en mannsdominert bedrift, så da tar vi vel kampen litt sånn til hverdags i grunnen. :
Postet 08-03-22 kl 10:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen!

Vært hos legen med en unge. Tror jeg hadde litt for høye forhåpninger.
Får jobbe litt og så er det kamp i kveld. Vurderer om vi skal være spreke å gå ned.
Postet 08-03-22 kl 10:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hallo! Hjemme fra jobb i dag også. Ut av hjemmeisolasjon i morgen. Formen er grei. Som en forkjølelse.
Postet 08-03-22 kl 15:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen! I år hadde jeg faktisk tenkt å gå i tog, men det er litt for mye logistikk og annet om dagen, så det ble for mye. Mannen har fått korona, så nå er jeg last woman standing i huset og må transportere barn og styre på mens jeg er frisk. Spent på om jeg klarer å unnslippe smitte denne gangen også!
Postet 08-03-22 kl 18:09 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no