Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 06-03-22 kl 09:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Ribba står i ovnen og jeg skal straks på trening. Ble lite ribbe i desember egentlig så jeg kjøpte to på tilbud i januar. Deilig lukt sprer seg allerede. Spennende uke venter med jobbintervju og alt mulig.
Postet 06-03-22 kl 09:35 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal være moralsk støtte i et byggeprosjekt i dag, formen tilsier at jeg ikke skal bidra mye. Deilig ute, i går ble jeg lett solbrent i fjeset. Jeg digger solfylte marsdager!
Postet 06-03-22 kl 09:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det ser ikke noe bedre ut her i dag enn i går.
Men har fått opp skinna i boden. Men så ble jeg usikker på hva som skal lagres hvor. Finnes ikke ubestemmelig jeg.
Postet 06-03-22 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Bedre vær her enn i går, men grått er det. Skal på tur om noen timer. Er nok best å ta med brodder, ser ut til at det er glatt.
Postet 06-03-22 kl 10:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vinterferiebesøket reiser hjem i dag, men først håper jeg å få dem med meg på en tur ut i solen!
Postet 06-03-22 kl 10:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Deilig rolig morgen med kaffe og dagens runde av Wordle og Globle.

Gårdagens ble tilbragt inne i en mørk håndballhall, så i dag må jeg prøve å få lokket med ungene ut i sola. Jeg har vurdert både slalom, langrenn og skøyter, men jeg lurer jammen på om jeg har mest lyst til en utflukt til Oslo og kjenne på at det nærmer seg vår!
Postet 06-03-22 kl 10:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Overraskende sol her i formiddag, så den planlagte treningstimen på senteret tror jeg blir byttet ut med tur utendørs. Tidlig oppe og skysset avgårde årets konfirmant til en gudstjeneste. Greit å få snudd døgnet hennes før skolestart etter vinterferie i morgen.
Postet 06-03-22 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg sat to timar ute i garasjeåpningen i går. Fekk farge og greier! Så det blir gjentatt i dag, før kjæresten og jenta kjem på pølsefest.
Postet 06-03-22 kl 11:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Skal snart vekke familien til sen frokost, og så tenkte jeg å gjenta deler av gårsdagen, med lang tur i sola, og lage middag som kan klare seg en stund av gangen mens jeg sitter på terrassen - i sola.
Postet 06-03-22 kl 11:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, har sendt mann og barn i slalåmbakken i variabelt vær. Bakt kake til forsinket feiring i kveld, og snart blir det en liten hundetur inkl bibliotekærend med yngste som ikke fikk bli med i bakken denne gang.
Postet 06-03-22 kl 11:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Strålende vær her på fjellet i dag. Da er det fælt å sitte inne med feber Vi pakker derfor sammen og setter kursen hjemover.
Postet 06-03-22 kl 11:52 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Løve!

Vi skrur Ikea hylle. Ute er det vår, nydelig.
Postet 06-03-22 kl 12:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God (?) søndag. Jeg hadde en drøss jeg måtte gjøre i dag, men har tilbrakt dagen som med jentunge full av feber liggende oppå meg eller i armkroken, med et par pauser for å tørke oppkast. Stakkars lille.
Postet 06-03-22 kl 19:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no