Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 03-02-22 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen :trøtt:

Tøft når dagen starter med kundepresentasjon 06.30 - slik er det å jobbe med kunder over hele verden. Så går det slag i slag. Ser for meg at det blir en ny, lang dag.

Håper jeg får tid til å være med arvingen i stallen, første gang hun skal ri den nye hesten vår alene
Postet 03-02-22 kl 08:56 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Spennende med ny hest løve!

Her er guttungen foreløpig hjemme og driver med litt hjemmeskole. Læreren var enig i at det var lurere enn at han skulle reise hjemmefra-Stavanger-Sandnes-20min på skole-Stavanger for tannlege-Sandnes til skolen igjen alt dette før klokken er blitt 10. Han skal ha sin første kjøretime også etter skolen i dag så var greit å få en rolig start hjemme.
Postet 03-02-22 kl 09:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Oi, kunderepresentasjon kl. 6.30. Det minner meg om at vi hadde et jobbintervju som gikk kl. 03.30 for kandidaten. Til vår unnskyldning så trodde vi at hun var i UK og ikke Midtvesten.

Er fysisk på jobb for første gang på over ei uke. Tror dette skal bli en bra vår.
Postet 03-02-22 kl 09:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
0630, hmm, alt for tidlig.

Her regner det. Litt synd siden jeg skal på befaring i leiligheten snart. Hadde vært lettere å se skikkelig om det var sol og lyst, men men.

Spennende med kjøretime, Frøy.

Håper også våren blir bra, Tink, kan bare gå oppover nå.
Postet 03-02-22 kl 09:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lurer på om det er vits i å dra inn på jobb med det første, noe av utstyret på kontoret skal byttes ut og noe av det er forsinket. Mitt kontor er ett av de som er rammet, så jeg har dårligere utstyr der en hjemme.
Postet 03-02-22 kl 09:28 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Siste dag på hjemmekontor tro? Holder meg hjemme pga den smittede datteren, men tenker kontoret i morgen om jeg leverer positiv test. Krysser fingrene for det.
Postet 03-02-22 kl 09:34 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har kommet meg inn på kontoret etter å ha lett etter arbeidslysten min hjemme.

Vi skal nå inn to dager i uken, som er en veldig grei ordning synes jeg. Men akkurat denne uken ble det nesten hver dag for meg på grunn av andre ting. Neste uke gleder jeg meg egentlig til å variere.
Postet 03-02-22 kl 09:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ramlet på morgenturen i dag og har skadet både hofta og selvfølelsen. Snødryss over speilblank is, liksom? Jeg gleder meg til våren.
Postet 03-02-22 kl 10:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Au, Blondie - håper det går bra.
Dali - er det ikke bedre å bli hjemme med positiv test?

Jeg er på hjemmekontor, har synstest senere i dag. Tenkte å feire oppmykningen av restriksjonene med å ta bussen ned, det er en stund siden sist.
Postet 03-02-22 kl 10:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Huff, Blondie; ikke bra å falle! Håper du ikke slo deg alt for mye. Jeg hadde et skikkelig fall på hodet i fjor vinter og var sjeleglad jeg ikke fikk hjernerystelse. Er blitt skikkelig pyse etter det.
Postet 03-02-22 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ja kanskje jeg da skal vurdere å heller bli hjemme.
Postet 03-02-22 kl 10:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
god bedring Blondie!
Postet 03-02-22 kl 10:17 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa ble 17 år på mandag og har siden den gangen forsovet seg to ganger. Mot null ganger hele året hun var 16.

Jeg har møte kl 8, kl 9, kl 10, kl 11.15, kl 12 og kl 17. Sistnevnte varer til kl 20. Det blir en LANG dag.
Postet 03-02-22 kl 10:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Uffda, god bedring, Blondie.

Jeg er bare kje i dag.
Postet 03-02-22 kl 10:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Kontor-kontor! Var ikke akkurat kø for å komme inn da. Det er veldig tiltak å dra på kontoret merker jeg, men meget hyggelig når man først er her. Hjelper at det er gratis parkering ut Februar, tog hadde nok blitt for mye for meg i dag.

God bedring Blondie. Is er dust.
Postet 03-02-22 kl 11:13 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Uff da Blondie, det er med livet som innsats man beveger seg utendørs i disse dager. Håper både hofta og selvfølelsen føles bedre i løpet av dagen!

Jeg forbereder meg på tanken om å dra på kontoret til uka, i hvert fall en dag eller to, men det er nettopp det at det er så tiltak som gjør at jeg kvier meg. Må ta på maskara og presentable klær, og det kommer til å ta lenger tid enn 5 sekunder å komme seg på jobb... Nei, jeg får vurdere hva jeg skal gjøre.
Postet 03-02-22 kl 11:41 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg merker også at det er mer tiltak å komme seg avgårde. Hjelper ikke at det kom snø på isen, men jeg har heldigvis pigger. Og i morgen er det fredagsmøte med smågodt på kontoret, det er også en motivasjonsfaktor.
Postet 03-02-22 kl 12:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det ringte på og utenfor stod to ukjente folk. Kunne ikke åpne sa jeg var midt i en tlf samtale, men er nå grådig nysgjerrig. Det er ytterst sjelden ukjente folk på døra.
Tipper selgere av noe slag, men så de ikke da jeg var ute like etterpå. Bor jo i blokk så flere å ta av liksom.
Postet 03-02-22 kl 12:53 av star star er aktiv nå
Gammel
Vært på befaring av leiligheten, så det så bra ut. Flytting om 2 uker. Vet hva jeg skal gjøre de neste to ukene for i si det slik. Det blir travelt, men det kommer seg.
Postet 03-02-22 kl 13:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Så spennende millact!
Postet 03-02-22 kl 13:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Det minner meg om at vi hadde et jobbintervju som gikk kl. 03.30 for kandidaten. Til vår unnskyldning så trodde vi at hun var i UK og ikke Midtvesten.
Sa vedkommende ingenting på forhånd? Ikke et hint en gang?

Her har det gått slag i slag med møter i hele dag. Nå sneik jeg meg ut midtveis for tannpuss og avreise til en siste sjekk hos oralkirurgen før jeg får krone på implantatet om halvannen ukes tid.
Postet 03-02-22 kl 14:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har kjørt på senteret for å kjøpe mer Mepore og Paracet. Tenkte å gå, men overvurderte visst formen i går og kjenner det i dag. I tillegg er det såpass med vind her at minus 6 føles som minus 15.

Vurderer å kjøpe et puslespill; kan ikke strikke hele tida.
Postet 03-02-22 kl 15:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Finn deg et gøy puslespill, Stompa, smart. Eller hva med sudoku eller kryssordbok?
Postet 03-02-22 kl 15:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kan man ikke strikke hele tiden? Det er jeg ganske sikker på at man kan skjønner du.

Neida jeg har noen puslespill liggende til avveksling jeg også, har en del Lisa Aisato puslespill som ligger i kø nå.
Postet 03-02-22 kl 15:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Oppdatert 03-02-22 kl 17:07 av Frøy
Gammel
Lisa Aisato har noen fine, men jeg tror ikke jeg anbefaler det med bokhyller og bøker. Alt ser jo likt ut.
Postet 03-02-22 kl 15:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Skulle gjerne strikka hele tiden, Frøy, men det er ikke skuldrene mine enige i - særlig nå som jeg ikke får lov til å trene og mjuke opp musklene igjen.

Fant ut at jeg kan pusle på nytt et av de jeg fortsatt har liggende her hjemme i stedet for å bruke penger på noe nytt. Lisa Aisato har fine bilder, men jeg foretrekker andre typer motiv når jeg pusler siden jeg ofte kjøper 1500 brikker. Veldig glad i de fra Ravensburger som har masse ruter med beslektede motiv; da har man litt definerte fargeområder å sortere ut fra. Sånn som dette, for eksempel (som er et av de jeg har, faktisk).
Postet 03-02-22 kl 16:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no