Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-01-22 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Fredag! Må nok innom jobb i ettermiddag for å printe noe og sende til banken.

Ellers, pakke mer, kjøpe lamper, frisør og øvelseskjøre. Helgen går.
Postet 28-01-22 kl 08:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Er bare glad det er fredag. Synes det var på tide.
Postet 28-01-22 kl 08:59 av him him er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.


Kort arbeidsdag. Trening. Besøk hos min far. God middag som noen andre lager til meg. Og en lang og hyggelig kveld. Dette kan jeg like.
Postet 28-01-22 kl 09:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Bra med fredag, ja. Jeg må bare overbevise meg selv om at jeg faktisk må jobbe en del på gjemmekontoret i dag.
Postet 28-01-22 kl 09:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg har to møter i dag som kommer til å kreve en del av meg, men innimellom der så tror jeg rett og slett at vaskemaskinen må få kjørt seg litt.
Postet 28-01-22 kl 09:23 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Får se hvor raske IT er da. For kommer ikke inn på serveren.
Gutta har fri i dag så da soves det sikkert lenge.
Postet 28-01-22 kl 09:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Hente inn signaturer, sende inn regnskap, utbetale bonus (til meg selv også ), tidlig avslutning, skalldyrmiddag og håndballbonanza. What's not to like?
Postet 28-01-22 kl 09:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Blæh, dårlig natt, og ennå ikke helt frisk, ingen bra combo. Heldigvis ikke så mye som MÅ gjøres på jobb i dag.
Postet 28-01-22 kl 09:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Jeg har to sylferske 12-åringer i hus i dag. De ble "vekket" (de var allerede våkne...spenningen ved bursdager avtar ikke med årene) med hjemmelaget oreo-uglemuffins med lys og gaver.
Siden jeg sov en time i natt, har jeg nå lagt meg igjen og skal slumre noen timer før jeg må i gang med skikkelig feiring av gutta.
Fin fredag!
Postet 28-01-22 kl 09:44 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 12-åringer, Taien!

Hjemmekontor her etter lang dag på kontor-kontoret i dag, det er i grunnen helt greit. Litt møtebonanza, men så har vi en hel helg uten program foran oss, det blir utrolig deilig!
Postet 28-01-22 kl 09:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vaske klær ja, det prøvde jeg tidligere i uken. Og i går fant jeg klærne i vaskemaskinen - de hadde ikke på mystisk vis forflyttet seg inn i tørketrommelen. Prøver på nytt i dag.

Gratulerer med 12-åringer Taien, har de blitt så store allerede?
Postet 28-01-22 kl 09:54 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Grattis med 12-åringene Taien.

Jeg har jobbehelg og skal lade opp med møter og trening.
Postet 28-01-22 kl 10:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen til gutta, Taien!

Jeg kommer ikke i gang i dag, hopper fra den ene oppgaven til den andre uten å fullføre. Satser på at det går seg til etter litt mer kaffe.
Postet 28-01-22 kl 10:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 12-åringer, Taien!

Jeg har hjemmekontor i dag, men kjenner at det er helt greit siden jeg har fått være på kontoret to dager denne uka.

Jeg har mye møter med mange av direktørene for tiden, og deres agendaer er altfor fulle. Så de møtene må være fra 8-9. Egentlig er det greit, for jeg pleier uansett å starte arbeidsdagen 7.30.

Jeg gleder meg til helg. Mann og datter har bursdag på mandag, så på lørdag skal den kommende 17-åringen få ha fest hjemme mens mannen og jeg skal spise på fancy restaurant i byen. Vi kommer hjem rundt midnatt, men har lovet å være på rommet vårt når vi kommer hjem. Jeg håper allikevel at det legger en liten brems på festen. (Vi har sagt at de ikke skal drikke alkohol, men er fullstendig klar over at det kommer til å skje allikevel. Det føles veldig som å tale med to tunger, men sånn må det bare bli.)
Postet 28-01-22 kl 10:47 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 12-åringene, Taien.

IT var raske gitt.
Men kjenner jeg må jobbe i korte strekk. Et eller annet driver å kødder med kroppen. Mest sannsynlig psyken.
Postet 28-01-22 kl 10:56 av star star er aktiv nå
Gammel
Magica sin avatar
Gratulerer!

Jeg leder et teamsmøte med 175 deltakere så det sier seg selv at jeg ikke har tid til så mye annen småprat. Vi skal forresten delvis tilbake på kontoret vårt i neste uke.
Postet 28-01-22 kl 11:13 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 12-åringer, Taien!
Postet 28-01-22 kl 11:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åringene, Taien! Er de virkelig blitt så store?

Jeg synes det er kaldt på hjemmekontoret i dag; håper jeg ikke blir syk. Nydelig vær ute.
Postet 28-01-22 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God formiddag!

Gratulerer til tvillingene, Taien!

Jeg har startet dagen med en god trimtur, og så har gutta hjemmeskole og minstemann krever litt oppfølging. Og så Teamsmøte på jobben. Straks helg!
Postet 28-01-22 kl 13:04 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg streiker.
Postet 28-01-22 kl 15:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Norge - Island på TV, jaja et av lagene jeg heier på kommer til VM.
Postet 28-01-22 kl 16:51 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no