Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-01-22 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Sov dårlig i natt; vet ikke om det var pga. vinden/uværet eller fordi Herremannen reiser i dag, så huset blir tomt. Sikkert en kombinasjon, særlig siden han skal fly Widerøe til Brønnøysund i uvær ...

Fikk ut jula i går; det var deilig å stå opp til normaltilstander, men littegranne stusslig også.
Postet 02-01-22 kl 08:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Vi pakker og reiser hjem i dag, så litt stress og få med seg alt og komme seg avgårde. Og sikkert litt kaos på veiene pga all snøen.
Postet 02-01-22 kl 09:08 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Her står snømåking, rydding og vasking på agendaen. Så da er det vel bare å komme i gang!
Postet 02-01-22 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Jeg prøver å vekke huset, slik at de kan komme noenlunde på rett kjør. Foreløpig har jeg litt ujevn lykke, kan man si.

Vi får besøk litt senere i dag, også drar Bonusgutten til mor i kveld.

Jeg har fått dilla på Dan Carlins sin Hardcore history, og hører på serien for første verdenskrig nå, hver episode er på 3-4 timer, så har noen timers underholding der gitt.
Postet 02-01-22 kl 10:01 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Svanen sin avatar
På jobb, og trøtt, selv om det er bedre start enn gårsdagen på jobb.
Vekkerklokken vekket meg da jeg holdt på å koble sammen 7 soveposer... Aner ikke hvem de 7 som skulle bruke dem var, og ikke hvor vi liksom var.
Postet 02-01-22 kl 10:21 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Har fått opp alle, bare det er helt utrolig.

Har skrevet søknad om ekstra avlastning for denne vinteren og våren, og kjenner at jeg blir i dårlig humør bare ved tanken på å måtte sende den, og vente på svar. Men, jeg må vel bare bite i det sure eplet.

Det verste er gjort nå i allefall, søknaden er skrevet.

Jeg venter jo enda på svar på søknaden om BPA som ble sendt midt i oktober, så er vel ikke helt overbevist om at de får behandlet søknaden om ekstra avlastning i vinterferien, før vinterferien.
Derfor tok jeg påska og de dagene jeg skal ha eksamen i mai, i samme søknad, så er det kanskje håp om at de rekker det iallefall.
Postet 02-01-22 kl 11:00 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal også hjem i dag. Ikke beste kjøreværet, men skal praktisk talt bare kjøre E6.
Postet 02-01-22 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kjør pent, folkens!

Jeg ble vekket av en katt som spaserte over ansiktet mitt klokka halv åtte. Jeg rakk og tenke tanken at jeg burde stå opp, før jeg sovnet igjen. Jaja, første jobbedag etter ferien blir vel brutal uansett.

Jula ble nesten ferdigryddet i går, så i dag skal det drikkes kaffe og leses bok!
Postet 02-01-22 kl 11:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær, blir nok å kjøre litt med eldste igjen i dag. Så må yngstemann hente test på skolen.
Postet 02-01-22 kl 11:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Eldste skal ikke kjøre i dag. Til det har han ikke nok timer bak rattet.
Postet 02-01-22 kl 12:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
En natt med oppstykket søvn, heldigvis skal jeg ikke på jobb før onsdag. Mannen forslår at vi skal rydde ut jula, men jeg vegrer litt. Der er så koselig med ekstra lys og farge på dukene/løpere.
Postet 02-01-22 kl 13:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg skal få de andre til å rydde ut julen i kveld. For jeg har nemlig bursdag i dag, og lager middag til oss og to gjester som er invitert. Kake i dag også, som seg hør og bør :glorie:.
Postet 02-01-22 kl 13:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen, Fintdethei!
Postet 02-01-22 kl 14:03 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Fintdethei!
Jeg må innom FB på gratulasjonsrunde. Jeg kjenner mange med bursdag i dag.
Postet 02-01-22 kl 15:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med dagen, Fintdethei!
Jeg kom meg nesten tidlig opp i dag, og fikk både jobbet litt og trent litt. Etterpå ble det sofa og strikketøy (og en liten lur, plustelig ble jeg stuptrøtt).
Postet 02-01-22 kl 16:39 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Vært på fin tur i marka med bål og dagslys. Dette må det bli mer av i 2022.

Gratulerer med dagen Fintdethei! Jeg lurer på når jeg skal orke å invitere til voksenbursdag til mine to som nettopp hadde bursdag. Kan skylde på korona et par uker kanskje.
Postet 02-01-22 kl 16:50 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen, Fintdethei!

Jeg sto ikke tidlig opp i dag heller, heldigvis har jeg fri i morgen også. Men vi har ryddet vekk all julen bortsett fra utelysene, og jeg har omsider fått dratt meg selv ut på tur, om enn ikke i dagslys. Fremskritt.
Postet 02-01-22 kl 18:41 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no