Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-06-21 kl 10:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Pøblis sin avatar
Hvor er dere, syvsovere?
Postet 12-06-21 kl 10:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Sitter på flytoget og skal nordafor.
Postet 12-06-21 kl 10:31 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var ute på tur med hunden. Vi ruslet oss en runde med litt skog i omgivelsene, utrolig deilig. Nå skal vi snart et ærend til hovedstaden, rart å kjøre bil dit. Jeg pleier å elske togturen inn.
Postet 12-06-21 kl 10:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Later meg på lørdagmorgen på en dag uten planer. Det blir soling, grilling og klesvask og det holder tenker jeg holder.
Postet 12-06-21 kl 10:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal rydde og vaske til visning i morgen. Gleder meg intenst til salget er over så jeg kan bli mitt normale sjuskejeg igjen.
Postet 12-06-21 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Har dusjet og fixet, nå er det frokost før vi setter kursen mot kjøkkenbutikk og Flisekompaniet. Reisverket er oppe på fjellboligen, og nå skal gulv, vegger, kjøkken, fliser og baderomsinnredning velges. I utganspunktet gøy, men jeg blir helt svimmel av alle valgene.
Frisør etterpå, så jeg går glipp av minst en EM-kamp.
Postet 12-06-21 kl 10:52 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Vi skal spise lunsj på restaurant i dag!
Postet 12-06-21 kl 10:56 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har store planer om å gjøre nesten ingenting i dag.
Postet 12-06-21 kl 11:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har sovet på hotell! Nå skal jeg straks hente jenta mi for litt mor/datter-luksus.
Postet 12-06-21 kl 11:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Det er jo kaldt i solen. Dumme vind. Tror jeg må inn igjen, rett og slett. Må dra med meg eldstemann på et senter i dag, han trenger noe som ikke er joggebukse og hettegenser til vitnemålsutdelingen. Det blirgøy, not.
Postet 12-06-21 kl 11:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var optimistisk og tok på kjole enda jeg ikke har noen strømpebukser. Kjenner det blir litt kaldt for bare legger hvis jeg skal ut av huset. Ingen planer for dagen foreløpig.
Postet 12-06-21 kl 12:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har vært ute og løpt en liten runde i sola. Det blåser da, men passer meg bra med en dag som ikke "må" utnyttes til det fulle. Frisøren neste! Og så tror jeg jammen jeg skal unne meg et stopp på cafe når jeg først er på vift!
Postet 12-06-21 kl 12:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Det blåser noe innmari her i dag. Yngste og jeg har vært på søpla med diverse. Godt å få det bort. Eldste er på jobb og yngste skal snart i badeland i dyreparken med venner. Rakk en tur på bruktbutikken for å levere noe også. Det gir meg ro i sjelen å rydde og vite at andre kan bruke noe av det.
Postet 12-06-21 kl 12:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
G13-kamp. Over to og en halv time hver vei så dagen går!
Postet 12-06-21 kl 13:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det overskyet og vind, så dagen skal inneholde noen nødvendige ærender og en liten tur til svigers. En av de har bursdag og vi har koordinert oss slik at ikke alle dukker opp samtidig.
Postet 12-06-21 kl 13:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no