Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 06-09-21 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen!

Våknet litt over 5 og fikk ikke sove igjen. Lurer på om jeg kommer til å sovne i løpet av dagen på hjemmekontor.
Postet 06-09-21 kl 08:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!

Hjemmekontor i dag også, skal på kontoret i morgen da på et møte, så det er forberedelser til dette som står på planen min i dag. Det kan være at jeg skal være litt vill å ha sofakontor rett og slett.
Postet 06-09-21 kl 09:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Aneri kke helt hva jeg skal gjøre, men har karra meg på jobb.
Å ringe legekontoret med "noe er feil" føles ikke helt fornuftig liksom.
Postet 06-09-21 kl 09:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret. Men skal på fysisk kontor 2 dager denne uka. Jeg må faktisk tvinge meg selv litt nå, for enda så mye jeg har savnet det, så synes jeg det er totalt utmattende å være der. Så jeg må forsøke meg på en litt myk tilvenning.

Vi venter spent på om vi får korona i hus snart. Snuppa får stadig nye meldinger om nærkontakter som har fått påvist smitte. I morges var det 4(!) venninner på en gang. Ja, ja.
Postet 06-09-21 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Litt pjusk til alle som trenger det.
På kontorkontor, trøtt etter en maratonhelg med konfirmasjoner. Den har vært fylt av mange flotte øyeblikk, men det krever også mye energi. Skulle hatt en ekstra fridag kjenner jeg.
Postet 06-09-21 kl 09:41 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på kontoret og litt matt. Jeg skulle organisert en stor konferanse på onsdag, så hele arbeidslisten min for i dag var rettet mot den. Men, så ble den avlyst på fredag, rett før jeg skulle gå fra jobb. Så nå må jeg lappe sammen uken min igjen og finne hva annet fornuftig jeg trenger å gjøre.

Jeg er der hvor jeg simpelthen vurderer en avspaseringsdag i morgen.
Postet 06-09-21 kl 09:48 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Mandag!

Jeg må begynne å virke i løpet av kort tid, og funderer på hvor mange kopper kaffe som er for mange..?
Postet 06-09-21 kl 10:04 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har levert et skikkelig dårlig arbeidskrav til det neglisjerte studiet mitt, men det var dette jeg hadde å gi nå. Ideelt sett hadde døgnet hatt flere timer.

Fortsatt ikke smitte på jobb, faktisk, massetesting to ganger i uka. :counting my blessings:
Postet 06-09-21 kl 10:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, såvidt i gang på hjemmekontoret, men tar en rolig start siden jeg skal bedrive jobbintervju utover ettermiddagen. Minsten testet negativt på nok en nærkontakttest på lørdag, så da får vi håpe det blir en stund til neste runde. Heldigvis effektivt testregime med null kø og raskt svar, den skal de ha! Nuvel, mer kaffe?
Postet 06-09-21 kl 10:08 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Det virker som det er mye mandags-følelse i dag. Her også. Men er på plass på kontoret og skal prøve å finne litt pepp og kanskje også sminke på meg litt fake it till you make it ansikt før jeg skal møte studenter om 45 minutter.
Postet 06-09-21 kl 10:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Rakk skolen til barnet med et nødskrik etter at to busser ikke dukket opp, takket være vennlig medforelder som plukket oss opp på veien.

Ruter gjør hver dag spennende!
Postet 06-09-21 kl 10:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Live inne fra venterommet på et tannlegekontor. Mandag, jah.
Postet 06-09-21 kl 10:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra England! Deilig å være en tur i min elskede pendlerleilighet! Jeg har spist fire havrekjeks og drukket pulverkaffe med coffeemate til frokost, så første prosjekt blir nok å gå i butikken. Det skal jo være Brexit-indusert varemangel, så det blir spennende hva jeg får.
Postet 06-09-21 kl 10:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg har svosjepakket en hasteordre. Nå er det kaffe, og telefon til referanse, som siste sjekkpunkt før jobbtilbud. Kryss fingrene for at vi blir en ansatt sterkere i løpet av uken (ja, sånn praktisk om en måned eller to, da).
Postet 06-09-21 kl 10:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Miss Norway sin avatar
Toffen, ungen rapporterte fra London at Tesco var skrapa, mens Waitrose bugnet. Hun brukte det som argument på at det ikke alltid var så dumt å ha dyre vaner.
Postet 06-09-21 kl 11:11 av Miss Norway Miss Norway er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Inne fra hjemmekontoret her også. Resten av uka tror jeg blir på kontoret faktisk.

Det er veldig mandag her i dag kjenner jeg. Men nok å gjøre!
Postet 06-09-21 kl 11:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Min lokale Tesco bugnet faktisk også!
Postet 06-09-21 kl 12:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Mandag, kontoret er fullt av koronatester til elevene. Driver diskusjon med x antall foresatte om det er lurere å teste på skolen enn hjemme.

Tatt i betraktning at flere trinn har hatt masse smitte fordi foresatte ikke tok elevene på testing så tenker jeg at skoletesting er greit til rutinen er på plass. Er ikke helt sikker på om alle er helt enige. Men da får de jo også med testen hjem og kan gjøre det hjemme, så det er i grunnen ikke noe problem.

Mer korona enn pedagogikk om dagen.
Postet 06-09-21 kl 15:19 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no