Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 14-08-21 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Jaja. Er det ikkje eigen jobb så er det jenta sin jobb ein må stå opp og kjøre til. Sola skin i alle fall.
Postet 14-08-21 kl 08:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg våkna halv seks i dag. Halv seks på en lørdag! Urettferdig. Nå er jeg jo trøtt.
Postet 14-08-21 kl 08:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi skal endelig ha konformasjonsselskap for eldstemann, veldig forsinket pga covid. Så dagen går med til det.
Postet 14-08-21 kl 08:54 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stor dag, Polarjenta! Håper han får en fantastisk dag!
Postet 14-08-21 kl 09:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Lykke til, Polarjenta.
Det pøsregner, men jeg skal trosse været og gå i skogen og se etter sopp/zen etter første uke etter ferie.
Postet 14-08-21 kl 09:43 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Pøsregn og første fotballkamp for junior etter sommerferien. Kjøpte meg ny regnjakke i går så er klar for ny sesong. Starter på jobb igjen på mandag. Ikke klar for hverdag igjen og kjenner stressnivået øker. Men går vel greit når man er i gang.
Postet 14-08-21 kl 11:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Håper dere får en flott dag, Polarjenta!

Rydde og vaske dag, men først på butikken.
Postet 14-08-21 kl 11:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg sitter med kaffe og avis, har jobbet litt, ryddet litt, og skal snart tusle til stallen for noen timers zen.

Og en litta highfive til gårskveldens Maverick som var flink og reiste fra fest i noenlunde anstendig tid, selv om hun ikke hadde lyst.
Postet 14-08-21 kl 11:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jammen......
Skvatt da jeg gikk inn i garasjen for hos naboen stod plutselig en flunkende ny Mustang. Og jeg vet naboen på den andre siden har bestilt ny bil, Jaguar eller Mustang mener jeg.
Prøver de å sette meg i et dårlig lys eller???!!!! Hæ!!??
Jeg vil også ha Mustang.
Gang prisen for min med minst 11 så er vi der.
Misunnelig så det holder kan man si.
Postet 14-08-21 kl 11:41 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 14-08-21 kl 14:29 av star
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg vil også ha Mustang!
Postet 14-08-21 kl 11:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer, polarjenta! Eg reiste heim og sov vidare etter å ha kjørt jenta på jobb. Så no har eg ete frokost.
Postet 14-08-21 kl 12:10 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Snart drar yngste på familiebesøk, og begge gutta rydder og ordner for å få tak i ukepengene sine, som "den kjipeste mora ever!" holdt tilbake inntil oppgavene var gjort.

Jeg har ellers en hel dag uten planer, så litt hagearbeid blir bra. :zen:

I dag har jeg kun meg selv å lage middag til! På tide med litt mateksperimentering.
Postet 14-08-21 kl 12:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg skal straks kjøre til Tønsberg for å se en håndballkamp. Og så skal foreldrene spise på restaurant før jeg kjører hjem igjen i kveld.
Postet 14-08-21 kl 12:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi er barnevakter for niese (8) og nevø (10) og startet friskt med å sette igjen skoene deres på verandaen før det kom et regnskyll. Nå håper vi tørketrommelen greier brasene.
Postet 14-08-21 kl 15:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Jeg synes den nye Mustangen er tøff jeg også! Yngste synes vi skal kjøpe den, selvsagt.

Har hjulpet mamma med å fikse huset til fotografering, begynner å bli bra. Så har vi levert enda mer til bruktbutikken. Godt de tar i mot alt der og ligger i nærheten.
Postet 14-08-21 kl 17:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Naboen har party. Sikkert til de andre naboene sin fortvilelse. Jeg synger med og lurer på om jeg skal be de skru opp.
Postet 14-08-21 kl 18:02 av star star er ikke aktiv
Oppdatert 14-08-21 kl 18:44 av star
Gammel
Blånn sin avatar
En kamp får jeg se. Tapte gjorde de. Men mer spennende enn jeg hadde trodd før jeg reiste ned. Og poden lagde to mål fra ving og ett fra strek, så jeg er fornøyd.
Postet 14-08-21 kl 18:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg flater ut i sofaen etter en,aktiv dag med løpetur først og deretter nesten fire timer med turorientering. Fant ikke den ene posten enda jeg er 110 % sikker på at vi var på rett sted, men ellers en super tur.
Postet 14-08-21 kl 20:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no