Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 03-06-21 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Snart klar for første møte. Ser ut til å bli sol og sommer i dag og, får se om jeg klarer å få til et par timer i sola
Postet 03-06-21 kl 08:53 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Jeg er blitt hjemmekontoramatør (har ikke hatt hjemmekontor siden før sommeren i fjor) - Jeg har ikke nok arbeidsoppgaver til å bare sitte hjemme, kjenner jeg. - Ikke har jeg nok egen-drive heller. Ute skinner sola og greier.

Fantastisk deilig!
Postet 03-06-21 kl 09:07 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Che: Du er ikke alene om å ikke være helt optimalt fungerende på hjemmekontor. Jeg kjenner på nøyaktig det samme og jeg har sittet her siden 12. mars 2020. Ledelsen sier at de er imponert over effektiviteten til organisasjonen, men jeg er IKKE imponert over meg selv.

Dagens gruff.

Men jeg kan glede meg over at jeg skal ha fri i morgen. Egentlig uten noen god grunn. (Det var en grunn til at jeg tok fri, men grunnen forsvant ettersom det ikke kom forventede lettelser i koronarestriksjoner - 5 personer kan IKKE sitte sammen i et leid lokale. Enda det er plass nok i massevis. Ja, ja.)
Postet 03-06-21 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fine mennesker.

Ute skinner solen, jeg leter etter arbeidsmotivasjonen og er egentlig klar for helg. Ingenting nytt under solen med andre ord.

Skal stemple ut tidlig i morgen da det utrolig nok har gått fire uker etter sist sykehusbesøk allerede.
Postet 03-06-21 kl 09:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Her blir det ikke sol; det skal derimot regne mye.

Har time i blodbanken om et par timer, så dagen går nok unna.
Postet 03-06-21 kl 09:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fullstendig i pollen-ørska, men er nå på jobb og forsøker å late som at jeg virker. Elevene bryr seg ikke så mye, de har bare sommerferie i blikket.
Postet 03-06-21 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Det er sol og jeg har gått til kontoret. Jeg har skjørt og sandaler og det er snart helg. Og i dag skal jeg til frisøren.

Jeg er på kontoret på "feil" dag, fordi jeg byttet bort gårsdagen, så det er mulig at jeg skal spise lunsj med noen jeg ikke har sett på lenge. Vi skal til og med grille med venner på fredag. Det er nesten så det blir i overkant mye menneskekontakt for en stakkars liten hjemmekontorist.
Postet 03-06-21 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Shorts, singlet og ulltøfler på hjemmekontoret mitt. Ingen veldig drive her heller, enda så rutinert jeg er.
Lang fjelltur på over 14km i gårkveld.
Planlegger en liten spasertur til nærbutikken i lunsjen for å hente en pakke.
Postet 03-06-21 kl 09:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Nå har jeg gått i sommerskjørt og bare legger fire dager på rad, så nå tror jeg liksom at det er sånn på permanent basis.
Postet 03-06-21 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kort møte før jeg skal en tur til legen. Må ha helsesjekk for å fornøye førerkortet på grunn av førerklasse C1.
Postet 03-06-21 kl 09:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret her også! Det er så solete ute at jeg måtte dra ned rullegardina for å klare å se pc-skjermen.
Postet 03-06-21 kl 09:52 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen fra hjemmestreik. Det var surt og kaldt her, men håper sola kommer etter hvert.
Jeg pusler med nestyngsten, som hadde et stygt fall i går, og var til legen en tur med vond nakke. Bare stiv og mørbanka, heldigvis, men blir hjemme littegrann.
Postet 03-06-21 kl 10:03 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
På kontoret i dag og skal ut og spise i lunsjen. Hurra!!
Må prøve å være litt effektiv, i går holdt det hardt på hjemmekontor.
Postet 03-06-21 kl 10:03 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Toffskij! Jeg har det på samme måte. Jeg elsker bare legger, det er fint med lange kjoler og skjørt, men da får jeg jo ALDRI sol på leggen.
Postet 03-06-21 kl 10:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg vet nesten ikke om noe bedre enn å gå barbeint i sandaler.
Postet 03-06-21 kl 11:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsøker egentlig å gå barbeint i sandaler alle dager i måneder uten R. I år har ikke det gått helt, men jeg har vært overraskende nærme.

(Mannen og jeg går en kort morgenrunde i bakgården hver eneste morgen før arbeidet starter. Vi gikk barbeint i sandaler helt frem til vi tok juleferie i 2020. )
Postet 03-06-21 kl 11:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sandaler! Jeg hadde glemt at sandaler finnes. Nå har jeg innviet sesongen. Takk!
Postet 03-06-21 kl 12:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Brannøvelse på jobb. Over 1,5 år siden vi hadde brannøvelse med evakuering. Grunnet rødt nivå har vi kun hatt teoretiske øvelser. Blir ny og uvarslet øvelse neste uke.
Postet 03-06-21 kl 14:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Nå har jeg fått nytt gulv i stua! - Kjempebra arbeid av håndverkeren som gjorde det - så det nye gulvet er way better enn det som var der fra før. (det var fra 2004 og, skal sies - så noe annet skal bare mangle! - Det blir så fiiint!)
Postet 03-06-21 kl 15:16 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mitt er fra 2007 og jeg hater det. Det tåler ingen verdens ting.
De som byttet deler av det, pga vannskade før jeg flytta inn, gjorde en knall jobb. Aner ikke hvor skjøten er.
Postet 03-06-21 kl 15:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har teams-undervisning akkurat nå, og bare fire elever tilstede. De har virkelig tatt sommerferie litt tidliger enn jeg hadde tenkt.
Postet 03-06-21 kl 18:01 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no