Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 03-06-21 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Snart klar for første møte. Ser ut til å bli sol og sommer i dag og, får se om jeg klarer å få til et par timer i sola
Postet 03-06-21 kl 08:53 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Che sin avatar
Jeg er blitt hjemmekontoramatør (har ikke hatt hjemmekontor siden før sommeren i fjor) - Jeg har ikke nok arbeidsoppgaver til å bare sitte hjemme, kjenner jeg. - Ikke har jeg nok egen-drive heller. Ute skinner sola og greier.

Fantastisk deilig!
Postet 03-06-21 kl 09:07 av Che Che er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Che: Du er ikke alene om å ikke være helt optimalt fungerende på hjemmekontor. Jeg kjenner på nøyaktig det samme og jeg har sittet her siden 12. mars 2020. Ledelsen sier at de er imponert over effektiviteten til organisasjonen, men jeg er IKKE imponert over meg selv.

Dagens gruff.

Men jeg kan glede meg over at jeg skal ha fri i morgen. Egentlig uten noen god grunn. (Det var en grunn til at jeg tok fri, men grunnen forsvant ettersom det ikke kom forventede lettelser i koronarestriksjoner - 5 personer kan IKKE sitte sammen i et leid lokale. Enda det er plass nok i massevis. Ja, ja.)
Postet 03-06-21 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fine mennesker.