Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 10-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar

Rolig i huset fortsatt, med unntak av en minikonsert med koret (meg) og en liten familiebursdag blir det nok en slapp søndag.
Postet 10-09-17 kl 08:57 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Loppesøndag her. Jeg er ganske sliten etter fredag og i går. Og så hadde naboen fest i natt med musikk på russebuss-volum. Man blir så blid av det kl 0200.
Postet 10-09-17 kl 09:12 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hotellfrokost, så skal vi utnytte oppholdsværet (endelig!) og titte litt på Fredrikstad.
Postet 10-09-17 kl 09:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Oppdatert 10-09-17 kl 10:24 av Stompa
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg skal på lang fjelltur/skogstur idag og burde kanskje stå opp?
Postet 10-09-17 kl 10:32 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Regn. Tror hagemøblene skal inn i dag. Kanskje bake noe? Se film?
Postet 10-09-17 kl 10:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Har vært effektiv og levert inn et arbeidskrav allerede og fått mann og barn avgårde til korpsstevne på Tusenfryd. Jeg har leiligheten for meg selv. Det skjer ikke så veldig ofte.
Postet 10-09-17 kl 10:51 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er Oppe, men ikke våken. Sovnet kl 3 i natt.
Mellomste skal på skogstur med kompis, mulig jentene og jeg skal på skolen å leke.
Trenger kaffe nå!
Tenk, oppholdsvær idag ( foreløpig) ihvertfall.
Postet 10-09-17 kl 11:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har telefondate med Morten Harry Olsen i dag, han har lest manuset mitt og skal komme med råd og innspill til hvordan det kan gjøres bedre. Jeg har ikke vett til å være nervøs, så jeg er litt spent på hvordan det kommer til å gå.
Postet 10-09-17 kl 12:44 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Oi, så gøy Albertine.
Postet 10-09-17 kl 13:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har kaffe og katt på fanget i terrassesofaen, mulig jeg bare blir her i dag! Men må vel øve litt og få kontroll på klesvask etter hvert. Sol!!
Postet 10-09-17 kl 13:05 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sløv søndag foreløpig. Snart skal jeg på yin yoga og i ettermiddag blir det sensommerfest med den beste gjengen, ressurspersonene på andelsgården vår. Ekstra stas med mat fra åkeren tilberedt av en meget dyktig kokk.
Postet 10-09-17 kl 13:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ingen dag uten regn... her startet dagen med sol og opphold og vi fikk vært ute og testet nytt lekeapparat.
Så kom regnet og da gikk vi hjem, nå te og knekkebrød.
Postet 10-09-17 kl 16:02 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no