Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-06-21 kl 08:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Kollektivt til jobb i dag. Jeg ikke huske sist. I vinter en gang. Siste dag med lærere og elever på jobb. Vi har bestilt foodtruck slik at alle ansatte får lunsj. Det blir gøy!
Postet 18-06-21 kl 08:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Minsten hoster og er litt bitter over å gå glipp av siste skoledag «da får jeg jo ikke sagt hadet til favorittlærer». Så han skal få sende henne en sms etterpå. Avslutningen for eldste var helt nydelig, de er så flinke på den ungdomskolen.
Postet 18-06-21 kl 08:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I går svømmet det helt over. Snuppa hadde vitnemålsutdeling på skolen. Det ble utrolig flott, og vi er så stolte. Altså - det er jo ikke egentlig noen prestasjon å fullføre ungdomsskolen, men det har vært tøft og har allikevel gått så bra.

Food truck på jobben var jo genialt, Blånn!
Postet 18-06-21 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!
Egentlig ingen planer for helgen, annet enn at jeg skal ta frem symaskinen for å forsøke å sy for til en strikket clutch. Meg og symaskin går ikke i lag så det kan ende opp med en maskin på plenen, men jeg skal gi det et forsøk.

Men først jobbe litt......
Postet 18-06-21 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har feriefølelse, men har selvsagt et helt berg av jobb å komme meg gjennom før det kan bli helg. Og jeg må sensurere i helga også. Gi meg styrke!
Postet 18-06-21 kl 09:21 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
No kjem snart klassen heim i Hagen min. Me skal spele kubb og ha kviss, ete is og drikke brus. Det er så koselig! Etterpå er det ned på jobb og ete tapas levert av hotellet. Bra dag mens andre ord. Og så er det f!
Postet 18-06-21 kl 09:24 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dårlig med arbeidslyst dag.
Postet 18-06-21 kl 09:29 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Tjorven.

Og så fint initiativ Hondacrv.

Jeg har spisebordkontor i dag også. Siden jeg om en listen stund skal gå bort og få den første vaksinedosen. Satser på at jeg er frisk og rask etterpå og kan ta tidlig arbeidsslutt, få litt orden på huset og være litt i hagen.
Postet 18-06-21 kl 09:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Fredag.
I helgen skal jeg på show og teater og spise middag på restaurant og se fotball på pub og overnatte på hotell og i det hele tatt.
Postet 18-06-21 kl 09:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Gratulerer Tjorven, skjønner veldig godt hva du mener! Jeg hadde det slik i fjor. Det var tre ekstremt krevende år og det var så inmari godt å stå der og se at alt gikk bra til slutt, med strålende resultater.
Postet 18-06-21 kl 09:59 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Herlig med fredag ja!

Jeg skal ha en ferieuke nå, og vi reiser til Lindesnes i morgen. Håper på finvær og båtturer.
Postet 18-06-21 kl 10:05 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har nå brukt nøyaktig 60 minutt av arbeidsdagen min på å prøve å åpne dokumenter jeg skulle jobbe med og bli ferdig med mellom kl 8 og 930. Men neida. Ingen tilgang, restarter hjelper ikke, og it jobber sikkert med saken men imens sitter jeg her og blomstrer. Jeje.
Postet 18-06-21 kl 10:06 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg våknet av et lyn og tett påfølgende smell i natt, så her har tordenværet gått omtrent rett over husene. Rolig fridag for min del, Ville har siste dag før ferien.
Postet 18-06-21 kl 11:21 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Er det bare her skolen ikke slutter i dag, tro? Først på tirsdag her. Minste skal på SFO frem til vi voksne får ferie om to uker.

Jeg er 50% sykmeldt om dagen, så har brukt mye tid på å gå gjennom mailer og svare ut siden jeg har vært borte to dager nå. Det er i grunnen hakket mer stress enn å jobbe fullt, men det klarer jeg ikke nå, såeh. Ja. Folk får ha tålmodighet. Snart helg, uansett!
Postet 18-06-21 kl 13:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er helt innafor å sende feriebarnet ned i sentrum for å gå i iskremkiosken og kjøpe donuts bare fordi man selv har lyst på?
Postet 18-06-21 kl 13:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Feriebarn må jo aktiviseres.

Begge mine har nå gått ut i ferie. Siste skoledag i dag og det var kort dag på begge. Jeg skal jobbe enda i 4 uker, men får se hvor jeg kommer til å jobbe fra. En ting er sikker, det blir ikke kontoret.
Postet 18-06-21 kl 13:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Food truck i skolegården var en ubetinget suksess! Tre «bordsettinger» (les: kohorter) og nydelig thaitallerken. Nå er vi relativt pumpa!
Postet 18-06-21 kl 14:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Så fantastisk Blånn! Godt jobba.

Donuts var og en suksess, mindre suksess var det å be jentungen om å selv ta ut garn til en ny strikka clutch og hun kommer hjem med HVIT?!?!, kunne hun ikk valgt en spennende farge i det minste. Men det var kun min egen feil fikk jeg beskjed om, for jeg hadde aldri strikket noe i hvitt til henne.
Postet 18-06-21 kl 14:56 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har vaksinearm! Og det er fredag, og jaggu har det sluttet å regne også. Liste seg inn i glad-tråden da, kanskje..
Postet 18-06-21 kl 15:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Meg og symaskin går ikke i lag så det kan ende opp med en maskin på plenen, men jeg skal gi det et forsøk.
@Frøy, det er ikke bare meg som strikker med stor glede og som hater symaskinen altså.

Her er det så veldig fredag i hodet mitt nå. I skrivende stund er Storebror på jobbintervju og jeg håper så inderlig at det går hans vei. Han har vært der i halvannen time nå, jeg får rapporter fra broren min som har kjørt ham, og jeg er så spent! Vi vet ingenting om hvor mange som har fått andregangsintervju. Stakkar han var så nervøs på turen opp at broren min nærmest måtte snakke ham ned "fra kanten".

Uansett; det er fredag og i morgen skal jeg ha middagsgjester. Barndomsvenninnene som ikke har vært samlet nå på halvannet år. Det blir fint!
Postet 18-06-21 kl 16:26 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no