Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 28-10-20 kl 08:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal på fysisk møte fra 10-1430 i dag, skal være 10 stk i et rimelig stort møterom så det bør gå bra. Gleder meg litt til å se folk igjen. Men siden jeg skal på møte i morgen og fredag også så kommer jeg vel til å få overdose av folk.
Postet 28-10-20 kl 08:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på kontoret. Foreløpig helt alene, men det endrer seg vel etterhvert. Mannen er pålagt hjemmekontor med mulighet for unntak ved behov, jeg er spent på om vi gjør noen endringer her.

Zumba-trening i kveld, det ligger an til å bli dagens høydepunkt.
Postet 28-10-20 kl 08:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag skulle jeg ha våknet i en hotellseng, spist frokost med gode kolleger og deretter hatt fagdag. Slik ble det ikke. Jeg sitter på hjemmekontoret, og vi håper at det meste av fagdagen lar seg gjennomføre på Teams.

Jeg forholder meg til reglene, men fy fader så lei jeg er.
Postet 28-10-20 kl 08:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg kjenner at jeg er takknemlig for at jeg jobber med produksjon, slik at jeg må være på jobb sammen med kollegaene mine. Og for at jeg er i en bransje som (foreløpig, bank i bordet) ikke har blitt veldig berørt av koronatidene.

Ja, så var det til arbeid, ja. :svosj:
Postet 28-10-20 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hm. Eks-svigerfar døde i går. Litt brått, men me visste nok at det kom til å skje sånn innen eit år. Det er så trist, og eg tenkjer på så ein fin mann han var då han var frisk. Ein sluttar ikkje å vere glad i folk sjølv om ein blir skilt...så litt grå dag her i dag. Jenta har gått på skulen da, det er bra.
Postet 28-10-20 kl 09:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, jeg skjønner godt at du er lei, Tjorven.
Det er tøft for alle dere som har hjemmekontor hele tiden.

Jeg har en jobb hvor jeg må være fysisk på jobben. Så jeg omgås faktisk ganske mange mennesker daglig.

Fjernkontor i dag. Må fikse steinsprutskade på bilruta og så er det utviklingssamtale på skolen for eldstemann.
Postet 28-10-20 kl 09:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kondolerer Hondacrv.
Postet 28-10-20 kl 09:08 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kondolerer Hondacrv. Det er trist, selv om det er ventet.

Vi får storfint fremmend her i dag, som farmor pleide å si, når sjefen for hele forretningsområdet kommer på besøk. Vi lurte på å lage en egen boble for ham som kommer fra Oslo nå som vi omsider har fått grepet på smitten i denne kommunen etter et par andre Oslobesøk, men det ville han nok ikke sette særlig pris på kanskje?

Aldri så galt at det ikke er godt for noe; kaffemaskinen vår som tok kvelden, ble byttet i rekordfart og kom på plass i går, klar til besøk.
Postet 28-10-20 kl 09:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kondolerer, honda!

Jeg våkner kvart over fire hver morgen for tiden og får pokker ikke sove igjen. Det fører jo til at jeg går halvdau rundt og suser i min egen verden, det fungerer dårlig på en jobb hvor det er alt eller ingenting.
Postet 28-10-20 kl 10:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tilbake på hjemmekontor i dag, for 4 uker i denne omgang. Jeg fikk 7 hele dager på kontoret. Manglende motivasjon og konsentrasjon er til å ta og føle på.
Postet 28-10-20 kl 10:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Stresset rundt på butikken fordi jeg trodde jeg hadde et møte kl. 9 i dag. Det er visst kl. 11 i morgen. Jaja, da har jeg flere timer til rådighet nå.
Postet 28-10-20 kl 10:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, Hondacrv

Da er ungen sendt på skolen etter å ha vært hjemme siden fredag. Jeg er på jobb, men jeg vet ikke hvor lenge dette funker. Føler det er et eller annet i kroppen som ikke er som det skal.
Postet 28-10-20 kl 10:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kondolerer, Hondacrv.

Sol her i sør; virkelig på tide, en stund siden sist.
Postet 28-10-20 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det vått. Som i går og dagen før og......
Postet 28-10-20 kl 11:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Sola har tittet fram! Jeg er på jobb og håper det fortsatt er oppholdsvær når jeg sykler hjem igjen.
Postet 28-10-20 kl 11:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her høljer det ned as we speak. Og blåser, men sola var fremme for en stund siden, så her på vestlandet er ting som de pleier.
Postet 28-10-20 kl 13:24 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag. Siste kontordag "inntil videre". Blæh!! Er kvalm ved tanken på nye uker og måneder, uten sluttdato, hjemme dag ut og dag inn.
Postet 28-10-20 kl 13:52 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no