Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Siri

En ny æra...

Rangér dette innlegget

En ny æra...

Postet 28-05-08 kl 13:07 av Siri

Riktignok begynner det å bli en stund siden jeg tippa 30, men allikevel - først nå begynner jeg å kjenne tida snike innpå meg. I første omgang i form av at jeg har begynt å etterape mine middelaldrende naboer og deres strigla hager og rosebed. For ikke å snakke om hvitmalte stakittgjerder og ikkeeksisterende løvetenner i full blomst. Jeg har riktignok hatt et snev av kjerring i blodet all den tid, men nå har jeg virkelig nådd nye høyder. Jeg har vært typen som har kjøpt inn blomster og satt ut i gamle hermetikkbokser og krukker fra loppis, jeg har sådd agurkfrø i store plastbøtter og frydet meg over de to stakkar agurkene som har representert en hel sesongs avling. Nå derimot har jeg matchende verandakasser med margeritter i midten omkranset av lilla stemor, og til alt overmål på hver sin side av verandatrappen, så yndig og synkronisert at det nesten er kvalmende. Jeg irriterer meg over at blomsterkrukkene ikke matcher fargen på huset og andre trasige trivialiteter. Om ikke det var nok har jeg tatt meg selv i å ønske meg regnkåpe og Ilse Jacobsen-støvler, riktignok kule og rocka (i mine øyne vel og merke!) Men allikevel...

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Sånn er det å bli voksen
Postet 28-05-08 kl 15:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
mumrik sin avatar
Kanskje du kan skryte på deg oldisungdom-status?
Postet 28-05-08 kl 15:43 av mumrik mumrik er ikke aktiv
Gammel
LilleRosin sin avatar
Bare slipp din indre kjerring ut! Det er deilig.
Postet 28-05-08 kl 16:52 av LilleRosin LilleRosin er ikke aktiv
Gammel
Siri sin avatar
Da har jeg sluppet henne ut, og er ganske snart den glade innehaver av disse:

Så nå kan det bare pøse ned. Men så var det denne svarte regnkåpen da. Noen som vet hvor jeg kan finne den?
Postet 12-06-08 kl 10:14 av Siri Siri er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Velkommen til 30 + verden
Postet 18-08-08 kl 18:44 av Nessie Nessie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Siri

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no