Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Siri

Og etter gårsdagens proletaropprør er det vel på sin plass med en fridag

Rangér dette innlegget

Og etter gårsdagens proletaropprør er det vel på sin plass med en fridag

Postet 13-03-08 kl 07:42 av Siri

Lenge siden det har vært en sånn her! Vel, jeg har min første FRIDAG, til fri disposisjon for første gang siden lillesøster kom til verden for to år siden!

Det vil si, dagen starter med tannlegetime kl 09:00, men etter den tid kan jeg gjøre nøyaktig hva jeg vil... Problemet er bare å finne ut hva man vil... Alternativene er som følger:

Legetime... (etter at vovva dro meg overende på skitur sist helg og mest sannsynlig smadra ryggen min enda litt til...) Spørs om jeg får sånn på tampen
Frisørtime... (Sårt tiltrengt...)
Solarium (SOVE! Dessuten går det fort, er vel ikke mange minuttene denne kroppen tåler i sola...)
Tur i marka med den tidligere nevnte bikkjejævelen (sola SKINNER jo!)
Massasje (har fortsatt gavekort på noen hundringser etter siste runddag, det hadde dessuten ikke skadet ryggen ytterligere...)

Foreløpig er planen å drikke kaffe i morgenkåpe, se Matador på DVD og ikke gjøre det døyt.

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Dragen sin avatar
Høres deilig ut. Kos deg!
Postet 13-03-08 kl 08:15 av Dragen Dragen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg syns den foreløpige planen din er nok til å fylle en fridag. Kos deg med en velfortjent fridag!
Postet 13-03-08 kl 09:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Kos deg!
Postet 13-03-08 kl 09:40 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Ole Brumm sin avatar
Kos deg!
Det er deilig å ha slike dager innimellom.
Postet 13-03-08 kl 11:24 av Ole Brumm Ole Brumm er ikke aktiv
Gammel
Siri sin avatar
Takk for tilbakemeldinger. Det ble virkelig en deilig dag! I dette øyeblikk er jeg høy på livet etter å ha besteget den høyeste fjelltoppen innen rekkevidde, og vovva sover søtt i sengen sin. Frisørtime og lunsj med venninne ble det også tid til. :nøgd:
Postet 13-03-08 kl 17:59 av Siri Siri er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Siri

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no