Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 19-07-21 kl 10:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Oppe og her sjekket inn på morgendagens flight.
Pakke står på planen.
Postet 19-07-21 kl 10:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
På jobb, travelt. Snart lunsj.
Postet 19-07-21 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har ferie. Vi hadde ei nydelig uke i Mandal forrige uke. Sol og fint hver dag. Herlig! I morgen skulle vi egentlig reist til Tromsø, men etter en titt på yr, så har vi endret planer og tar noen dager i Oslo istedenfor. Har fått ordnet med hotellrom på Clarion Collection Folketeateret, og bestilt bord til til middag et par kvelder, slik at det er i orden. Gleder meg, lenge siden jeg var i Oslo som turist.
Postet 19-07-21 kl 12:40 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er hjemme igjen. Det er ganske så digg! Sett bort fra kombinasjonen ferieklesvask og ødelagt vaskemaskin, da. Ser av værvarselet at det skal bli sol og fint så langt værvarselet gjelder!
Postet 19-07-21 kl 14:01 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Sissel: Dere valgte rett uke for Sørlandet; like varmt som i Syden. Skjønner godt dere dropper Tromsø.
Postet 19-07-21 kl 14:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Første dag av Første ferieuke og jeg sov leeenge. Skal ikke avsted før på onsdag. Satser på at finværet slår til når vi kommer fram.
Postet 19-07-21 kl 15:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hei og hopp! Er på jobb! Hjemme har attenåringen karantene og det passer utmerket, siden femåringen ikke har barnehage.
Postet 19-07-21 kl 15:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn. Vi pakker. Og av og til stirrer vi oss blinde på garderobeløsninger på IKEAs nettsider.
Postet 19-07-21 kl 16:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg fikk en teams-avtale med Ikea på Ringsaker (kortest ventetid) Toffen, og de tegnet ut pax med nøyaktig de målene vi hadde og fullstendig pakkliste. Tok en halvtime, gratis og strålende resultat. Sånn i tilfelle det skulle være relevant….
Postet 19-07-21 kl 17:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Tror kanskje ikke vi skal ha Pax, men kanskje Jonaxel. Tegner de den gratis for en også, Palmen? Ser liksom ut som om det bare gjelder Pax.
Postet 19-07-21 kl 17:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Vi har vært på moskussafari. Fikk sett opptil flere dyr. Stas.
Postet 19-07-21 kl 18:09 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Vet ikke, Toffen, men absolutt verdt å spørre tenker jeg.
Postet 19-07-21 kl 18:11 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Så spennende, Blånn!
Postet 20-07-21 kl 00:30 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no