Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-06-21 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
God morgen!
Usedvanlig tidlig morgen her, og det sier jo mye når vi har en ettåring. Vi er bortskjemte.

I dag skal storebror reise på speiderleir. Til og med sammen med en annen speidergruppe. Det er jo helt magisk at vi har kommet dit.

Lillesøster og jeg skal en tur i svømmehallen og det er også ganske magisk! Også kommer svigerforeldrene på lunsj, det er litt mindre magisk, men det blir sikkert koselig.
Postet 27-06-21 kl 08:13 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg sitter på trappa på småbruket og drikker en kopp kaffe. Bob,vår nyinnkjøpte robotklipper surrer rundt og sparer oss for mange timers klipping hver gang vi er her. Det er nesten rart at det går for det er ganske ulendt terreng. Kraftig type med terrenghjul,men læll. Ungdyra går på beite nedenfor bærhagen og gumler fornøyd. Idag skal vi kjøre til Smøla på G13-kamp. Ikle vært der siden jeg var lita så idag blir det sightseeing og tur utpå veiholmen for middag. Blir fint!
Postet 27-06-21 kl 09:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Dette høres svært idyllisk ut, Vixen!
Postet 27-06-21 kl 10:05 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Konfirmasjon for eldste i dag. Selskap bare, seremonien ble koronautsatt til høsten. Men først: tur med hund.
Postet 27-06-21 kl 10:34 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Det høres ut som fine søndager rundt om.

Rolig morgen, barna sover enda. Eller ungdommene er det vel strengt tatt. De skal til sin far, jeg skal besøke venninne, men først skal jeg ut på løpetur. Angrer litt på den planen men det blir sikkert bra etterpå.
Postet 27-06-21 kl 10:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Kom meg tidlig ned i hønsehuset og fekk derfor henta alle egga, før den teite høna hadde begynt å kakke dei. Nyter ei rolig stund før eg vekker dei tre tenåringane. Rekner med det blir ein tur med supbrett i dag og.
Postet 27-06-21 kl 11:09 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ler litt, input, av den siste setninga di. Eg skal på road trip til Geilo og dr holms hotell. I morgen når eg destinasjonen i Hardanger, og det er meldt hetebølge der. Eg er så heldig! Så dette blir bra.
Postet 27-06-21 kl 11:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg var først oppe i dag. For noen minutter siden kom minstemann ned. Han skal på trening. Han kunne også fortelle at nabosønnen (trolig) hadde stått uten og banket på døra/kjøkkenvinduet i flere timer. Samme som bråkte på torsdag.
Postet 27-06-21 kl 11:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Får hjem speideren min i dag. Han dro på seiltur med en haug seilbåter og ca 50 andre på tirsdag.

Først frokost og særlig kaffe.
Postet 27-06-21 kl 11:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jobbedag her i dag. Passer i grunnen bra med gråvær. Tror det er lurt å få unna de litt større oppgavene som bare må gjøres før siste ferieuke. Jobbedagene har en tendens til å fylles med både møter og hastesaker. Skulle ikke tro det straks var ferie!
Postet 27-06-21 kl 14:03 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Speideren er vel hjemme. Han er nå nydusjet og sitter med ipad. Snart blir det vafler.
Postet 27-06-21 kl 14:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Gratulerer med konfirmant, Deli.

Her står leiligheten på hovudet etter ei hektisk veke. Og vi får overnattingsbesøk frå mandag-fredag, så eg kan ikkje prokrastinere …
Postet 27-06-21 kl 16:12 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Teltet til den utestående snart tenåringen er flyttet opp på terrassen, deler av terrassen er spylt, mann er å bærer skadd turist, guttungen venter på minnesamvær i kirken og jeg forsøker å nyte solen litt sammen med strikketøyet. Fin, rar og vond søndag.
Postet 27-06-21 kl 16:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Slapp søndag etter feiring med deilig mat og drikke på byen i går. 23 års bryllupsdag i dag var anledningen. Ble ikke så veldig sent men jeg sov veldig dårlig. I dag skulle jeg liksom sole meg litt, men tåkeskyene er standhaftige, dessverre.
Postet 27-06-21 kl 16:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjertet mitt blør, jeg har sendt dresskledd 17-åring i kirken på minnestund for kompisen de mistet før helgen. Fine, fine ungdommer som kom frem til at det var det eneste rette helt selv. :gråte:
Postet 27-06-21 kl 18:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Frøy da. Varme klemmer oversendes.
Postet 27-06-21 kl 19:20 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Så fælt, Frøy!

Jeg har tiåring i dag! Lille nurket som snart er like høy som mammaen sin! Bursdagsbarnet hadde overnattingsgjest fra i går til i dag, så flere som er litt trøtte i dag.
Postet 27-06-21 kl 20:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Frøy Det er nesten ikke til å bære. Noe så ufattelig meningsløst.

Gratulerer med stor jente, Ingling
Postet 27-06-21 kl 20:12 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Så trist, Frøy.
Postet 27-06-21 kl 22:03 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Å, så vondt Frøy!
Postet 28-06-21 kl 00:51 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no