Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 19-06-21 kl 09:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
På vei for å få andre vaksinasjonsdose. =) Satser på at det går greit å gå på jobb i kveld og dag i morgen.
Postet 19-06-21 kl 10:48 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hurra for andre dose, Pappalille! Jeg fikk første i går.
Første dag i skoleferien, og regnet siper ned. Dette kan bli en lang sommer, gitt..
Postet 19-06-21 kl 10:52 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mine har skole mandag. Halvgrått her, men varmt.
Postet 19-06-21 kl 11:00 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skoleferie her også, håper det blir noe annet enn regn, min skal på badeland i dag.
Jeg skal møte ei venninne , gleder meg til det.
Postet 19-06-21 kl 11:28 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Eldste skal feire venninne, yngste er sosial via gaming. Ute striregner det. Planen er å kjøre en haug med avlagte leker til grandniese.
Postet 19-06-21 kl 12:09 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Vi skal ned i huset for å se om vi finner mer gull bak veggene med gulnet panel. Fant en fantastisk vakker dør fra byggeår (1885) i går.
Postet 19-06-21 kl 12:56 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skal utnytte to (meldte) dager med opphold og male to nattbord. Må gjøre det på verandaen, så det er bare å benytte anledningen.
Postet 19-06-21 kl 13:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skoleferien her også. Dvs, eldste har hatt ferie i en uke allerede.
Skal ut på butikkrunde for å få litt mer konkrete tips til evt oppussing.
Postet 19-06-21 kl 13:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
To har starta ferien, to har nokre dagar igjen.
Eldste og yngste tilbringer dagen på kurs. Målet er å stå med bårførarbeviset på slutten av dagen. Eg og mellomste er heime og rydder. Kjedelig, men veldig godt når det er gjort.
Postet 19-06-21 kl 13:48 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Deilig med lørdag, men det hadde jo vært enda deiligere uten den digre sensurbunken.
Postet 19-06-21 kl 14:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kjæresten og jeg har ferie, ungen har to dager igjen. Perfekt!
Postet 19-06-21 kl 14:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Da kom jeg meg endelig inn på FP i dag også, ser at HP er på saken så satser på at ting ordner seg, er jo helt avhengig av dere.

Grå og regnfull dag her så det er sofasliting og strikketøy på tapetet, iblandet litt klesvask.
Postet 19-06-21 kl 14:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent. Mann og sønn har trent. Søppeltaxi har hentet 5 m3 med søppel og det er mer, vi må bare få samlet det sammen og sortert. Jeg skal straks hoppe i dusjen før jeg kjører yngste på paintball.
Postet 19-06-21 kl 14:52 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Sløv dag med barn med nyervervet sommerferie. Løp en liten runde med hunden på formiddagen, mest for å sikre at jeg kan få sløve i fred etterpå.
Postet 19-06-21 kl 15:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Veldig rolig lørdag her.

Storebror er 14 år i dag! Så blir yndlingsmiddagen, nuggets og chips, med "isbar" til dessert, også blir det feiring med nærmeste familie på hytta til foreldrene mine i morgen.

Lillesøster og Bonusgutten fikk nettopp besøk, så blir visst en ekstra gjest til middag, flaks at jeg hadde en mistanke om at det kunne skje, og kjøpte etter det.
Postet 19-06-21 kl 17:30 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har pusset og malt et strøk. Får ikke malt strøk 2 før i morgen. Nå må jeg på butikken; ei venninne kommer på middag seinere.
Postet 19-06-21 kl 17:36 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no