Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-06-21 kl 08:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
Jeg har tydeligvis ligget en dag foran kalenderen noen uker, ettersom jeg var overbevist om at Storebror har bursdag i morgen.
Men det har han jo ikke, han har jo bursdag på lørdag. :facepalm:
Postet 17-06-21 kl 08:18 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I dag er det Islands nasjonaldag, men jeg har tydeligvis lagt flagget på en lur plass, så da må jeg flagge med det norske. Og i kveld er det vitnemålsutdeling for tiendeklassingen.
Postet 17-06-21 kl 08:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Serafin: Bedre foran enn bak, da.

I dag er tenåringene såpass "erfarne" at jeg kan få gjort litt diverse utenom, for første gang på lenge, så jeg skal faktisk ut å gjøre ærender, justere innhold i førstehjelpskrin, etc.
Postet 17-06-21 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Siste dag på barneskolen for mellomste i dag, og vi får ikke være med på avslutningen. Hører visst hjemme i gruffetråden i dag, pms og alt er galt.
Postet 17-06-21 kl 08:57 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg venter på svar på test. Og håper jeg kan på vitnemålsutdeling for 10. klassingen i kveld.

Avslutningen for 7. klassingen blir streamet…
Postet 17-06-21 kl 08:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er på jobb, og prøver å være effektiv uten egentlig å ha så mye å gjøre.
Postet 17-06-21 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jentungen er sendt avgårde på siste skoledag på barneskolen og ikke minst siste dag med buss til midlertidige skolelokaler i helt andre enden av kommunen.
Vgs eleven hadde siste skoledag i går, men han har fått seg sommerjobb og har egentlig bare en uke ferie å se frem til i sommer, den uken har han planer om å jobbe inn i tillegg, så det skal bli en fin lønn på han når sommeren er over. Mistenker at det kommer til å bli litt sutring om å stå opp tidlig underveis.

Her er det to møter i dag hvor jeg bare skal høre etter og det betyr jo tid til strikketøy.
Postet 17-06-21 kl 09:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal også på vitnemålsutdeling for 10. klasse i dag. De har fått til noe koronavennlig slik at vi foreldre får delta på selve utdelingen. Jeg er så stolt av hva hun har fått til på ungdomsskolen at jeg nesten sprekker. Det har vært tøffe år, men nå er det over.
Postet 17-06-21 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sovna visst på sofaen i går. Men sov hardt tydeligvis for våkna ikke i løpet av natta.
Skravletime i dag, men i sentrum. Trælete parkering der.
Postet 17-06-21 kl 09:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg har gått skikkelig i feriemodus, og har ikke lyst å gjøre en ting på jobb. Det er skikkelig dumt, for det er maange uker igjen til ferien.
Postet 17-06-21 kl 10:41 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det bare hele dagen (og langt utover kvelden, frykter jeg).
Postet 17-06-21 kl 10:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg startet dagen i et skikkelig feriemodus. Men nå har jeg hatt et møte som genererte store mengder arbeid. Heldigvis spennende arbeid, så jeg klager ikke (i hvert fall ikke så mye).

Seks arbeidsdager igjen til første ferieuke.
Postet 17-06-21 kl 11:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Her er det hektisk jobbing og om ti minutter skal vi til byen på vitnemålseremoni.

Så tilbake for å jobbejobbejobbe.
Postet 17-06-21 kl 11:11 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har jeg surra fælt, men det har vært så travelt og med til dels lange dager før i uka, at jeg lar det gå.

I dag har "husmorvikaren" sin første dag. Eller stuegutten om du vil. Lillebror fikk ikke sommerjobb, så nå tar han over for vaskehjelpen som er sykemeldt til august og vasker hele huset hver uke denne sommeren. En del veiledning på rekkefølge og detaljer i dag, men det betaler seg. Når sommeren er over er han ferdig utlært og et fremtidig svigerbarn vil takke meg. *klapper meg selv på skuldra*
Postet 17-06-21 kl 14:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Storebror har akkurat bestått teoriprøva på Biltilsynet, så da er det bare oppkjøring igjen. Jeg håper han slipper å vente for lenge på den også, som teoriprøva. Der var det nesten to måneders venting.
Postet 17-06-21 kl 16:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Innhold i førstehjelpskrin justert, og veiledning til førstehjelp og innholdsoversikt er lagt inn.

I tillegg knoter jeg på "engelsk-som-finner-kan-forstå" for å få et tilbud på en del vi gjerne vil kjøpe. Egentlig er de vel konkurrenter, men de opererer ikke her til lands foreløpig. Vi har litt trøbbel med å forstå hverandre, men nå har jeg tegnet og forklart, så kanskje vi får et tilbud snart?
Postet 17-06-21 kl 16:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Travel dag. Rakk hjemom for å bytte mascara til en vannfast en før vitnemålsutdeling. I St. Olav domkirke. Så godt med plass.
Postet 17-06-21 kl 19:41 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det blir fort vekk tre måneders venting for oppkjøring! Hva i all verden?
Postet 17-06-21 kl 23:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no