Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-05-20 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har startet dagen med å vaske badet, da er det bare en gang igjen.

I dag skal vi ha forsinket feiring av lillebror, tante,onkel og niese kommer. Så må bake kake også i dag.
Postet 10-05-20 kl 10:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen. Kaldt og surt i dag, så får tilbringen dagen inne. Kanskje binge en serie
Postet 10-05-20 kl 10:40 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er godt igang med Netflix-søndag, været tillater (heldigvis) ikke noe annet.

(Jeg har mye jobb å gjøre, jeg skal vare kjenne litt på følelsen av fri først).
Postet 10-05-20 kl 10:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Trist vær her også ser det ut til. Må jobbe litt i dag.
Postet 10-05-20 kl 10:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg og skal jobbe litt ilag, og pakke skolesekken, hehe. Mye hørselsutstyr som må lades i dag. Det har vore godt å vere heime og jobbe, og sleppe å bli minna på dårleg hørsel heile tida....
Postet 10-05-20 kl 11:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Innevær. Vi skal vaske huset og henge opp bilder.
Postet 10-05-20 kl 11:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Netflix og rolig dag her også, har sortert uniformer og ellers gjort fint lite så langt. Vi vasket hele huset i går, så kun klesvask på programmet. Fornøyd med at snøen ble til regn!
Postet 10-05-20 kl 11:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter og sturer i tomt og stille hus. Herremannen er hos kjæresten, og Frøkna i Fredrikstad. Pusen er ikke fornøyd ...

Om litt skal jeg ta en runde slyngetrening på verandaen, så blir det vurdering av digitale presentasjoner og norsktekster resten av dagen.
Postet 10-05-20 kl 12:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jobbesøndag, trene litt, lade opp til nok en hektisk uke.
Postet 10-05-20 kl 12:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fullt hus, men det varer ikke lenge. Gutta har sovet her i natt.
Postet 10-05-20 kl 12:29 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sov til 11 idag, og deg var godt. Ikke mye spennende vær å stå opp til.
Vaske og rydde inne dag, og få gått en stolpejakttur tror jeg blir dagens plan.
Postet 10-05-20 kl 12:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Kaija sin avatar
Regn ute. Rydder og vasker mellom kaffekoppene. I ettermiddag kommer eldsten på besøk. Vi skal kokkelere sammen. Alltid hyggelig å lage mat med ham. Og så kommer svogeren min innom for å hjelpe med litt handyfiksing. Han syntes jeg skulle slippe å gå på tinder for å finne handymann der.
Postet 10-05-20 kl 13:04 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig ferdig med huset, nå er det bare et par kjøringer med søppel til uka så er jeg ferdig med rommene mine. Må vel hjelpe gutta litt også.
Postet 10-05-20 kl 13:20 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sol ute og ikke så kaldt som jeg trodde. Har lukt en stund. Det kommer seg i hagen nå.
Postet 10-05-20 kl 14:41 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Her er det skikkelige surt og kaldt.
Er konvoi på veiene med "Alt blir bra" og musikk. Hører de, men ser ikke noe fra her jeg bor. Vil tro minsten reagerte da de passerte få meter fra vinduet hans hvis jeg skjønner ruta riktig.
Postet 10-05-20 kl 14:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har trent, og jeg har jobbet i 2,5 timer. Dessverre har jeg ikke fått unna en eneste vurdering, for plutselig ble jeg innhentet av alle planene som jeg må revidere nå som vi skal ha elevene delvis på skolen.

Tror jeg har fått unna det grøvste nå, så da er det bare å grave seg ned i digitale presentasjoner på tysk.
Postet 10-05-20 kl 16:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no