Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-05-20 kl 08:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Bare jeg oppe her, har satt på en vaskemaskin og sitter egentlig bare og koser meg med kaffen min og gjør ingenting.

Ungene skal leveres til mamma utpå dagen i dag, og vi har egentlig ikke så mange planer, annet enn å pusle litt rundt ute hvis været holder.
Postet 01-05-20 kl 09:13 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Har lørdagsfølelse - kommer til å ha feil dag hele helga nå.

Planene for dagen er å vaske hus, trene, gå eller sykle en lang tur, og jobbe litt.
Postet 01-05-20 kl 09:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hørt på ungenes pludring det meste av natten, endelig er alle samlet! Sist var i jula, det er akkurat litt lenge. Planen er å delta på digital feiring og lage god middag til gjengen. Jeg har glemt å kjøpe balkongflagg, innså jeg nå.
Postet 01-05-20 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg våknet, uthvilt, klokka sju, er på tredje kaffekoppen og fortsatt den eneste som er våken ennå. Plan for dagen: strikking.
Postet 01-05-20 kl 10:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hm. Våkna til tre cm nysnø. Veldig feil. Men no lysner det opp så det forsvinn vel. Eg skal vurdere litt, vaske litt og ellers rolle rundt i heimen. Det er så deilig at det er fredag når eg trur det er lørdag heil tida!
Postet 01-05-20 kl 10:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Kun jeg som er våken her. Dagens plan er å spille et nytt brettspill og gå en tur.
Postet 01-05-20 kl 10:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi skulle vært på May Morning i Oxford i dag, men måtte nøye oss med virtuell versjon i Oslo.


(Kilde: youtube.com)
Postet 01-05-20 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Vi skal bruke dagen til å rydde, så skal snart få eldstemann våken sånn at vi kan begynne.
Postet 01-05-20 kl 11:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! En hel natts søvn uten tissepause var deilig og det er kanskje på tide å stå opp? Null planer for dagen. Gå tur utgår selv om tærne mine er bedre i dag.
Postet 01-05-20 kl 12:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg også, Stompa.
Ble frustrert over at dagens tråd ikke var oppe enda.

Startet på boden i går så fortsetter med den i dag. Jeg trenger ikke kjøpe noen form for vaskemidler på veldig lenge.
Postet 01-05-20 kl 12:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Vi er på hytta. Flagget er oppe og jeg klipper epletrær. Her høres bare fuglesang og kjenner eimen av spredd møkk. Vår i lufta med andre ord. Har spilt bilspill med gutta her i morges og vi bare nyter å gjøre noe annet en liten stund.
Postet 01-05-20 kl 13:06 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Jeg er eneste som flagger her. Vi skal ut og gå litt.
Postet 01-05-20 kl 13:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sov passe lenge, fått kaffe og kost med unger. Skal inn om svigers senere for å feire den enes bursdag. Familien har delt seg i puljer, så vi ikke er der så mange samtidig.
Postet 01-05-20 kl 13:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Innser at alle planene jeg listet opp i forrige innlegg fikk det til å høres ut som om jeg ikke bryr meg om 1. mai - men det gjør jeg. Flagget er oppe, og jeg går og nynner på Internasjonalen. Vanligvis går jeg i tog, men det går jo ut i dag - så da tenker jeg det er greit å fylle dagen med andre aktiviteter.
Postet 01-05-20 kl 13:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste har syklet av gårde for å treffe et par kamerater. Er vel 2. gang siden 12. mars han er ute og treffer noen fysisk. Minsten traff flere i går. Da var det korpsøvelse for første gang siden 12. mars (de har øvd på Zoom). Marsjene hørtes ikke alt for ille ut, og det er enda to øvelser før 17. mai. De kommer ikke til å marsjere og spille samtidig i år. Litt for komplisert å spille og holde 2 m avstand samtidig. Da de marsjerte rundt i nabolaget til trommemarsj kom folk ut og klappet. Tydelig at det betyr litt for folk med snev av hverdag.
Postet 01-05-20 kl 15:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Har kastet kongler og barnåler fra naboens gedigne furutrær. Nå ut og kjøpe noen blomster og finne noen ender å mate.
Postet 01-05-20 kl 15:11 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lørdagsfølelsen holder stand. Fikk akkurat panikk fordi timen på dekkhotellet er om 7 minutter. Den er heldigvis om 24 timer og 7 minutter.
Postet 01-05-20 kl 16:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Denne dagen har løpt avgårde! Jeg har ryddet masse skuffer og skap i dag, med podcast på øret. Masse gjenstår, men det er godt å være i gang. Jeg tror jeg er den ukronede dronningen av Finn nå. Gir bort og selger massevis, det er så digg, både å få ting ut av huset og at andre har bruk for rælet vårt!
Postet 01-05-20 kl 16:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg og er heftig bruker av Finn. Men bare reaksjoner på det som gis bort. Enda jeg føler jeg har satt lav pris på det jeg har lyst til å selge.
Postet 01-05-20 kl 16:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Flere som rydder og legger på finn. I dag var det noe gutteklær og bøker. Mer kommer nok.
Postet 01-05-20 kl 16:43 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no