Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 18-04-24 kl 05:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 60 minutter tur i skogen gjennomført. Straks frokost og så jobb. Etter jobb skal jeg på konsert med mamma.
Postet 18-04-24 kl 06:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var jaggu effektivt, Blånn!

Humper på bussen. Hadde mest lyst til å bli i senga.
Postet 18-04-24 kl 07:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg er oppe, nydusja og klar for dagen på sitt vis. Har gyn-time klokka 8. "Jakten på den forsvunnede spiral, level2"

Medan eg låg søvnlaus i natt planla eg korleis eg skulle flytte pallekarmane i hagen i dag. No kjennast ikkje det arbeidet like overkomeleg ut lengre. Nattas overmot.
Postet 18-04-24 kl 07:20 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Syrinx. Det høres ikke godt ut.



Jeg er på kontorkontor og føler meg heldigvis mye bedre enn jeg gjorde tidligere i uken. Tydeligvis at to dager med møtemaraton også kan være en måte å slåss mot forkjølelse på. Men, jeg gleder meg til et ganske rolig hjemmekontor i morgen.
Postet 18-04-24 kl 07:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg må inn til legekontoret for nye prøver, men jeg kombinerer utflukten med lunsj med noen venner. Grei balanse i dag.
Postet 18-04-24 kl 08:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Skogstur høres nydelig ut. Bedre enn diverse legetimer og spiralleteaksjoner...

Jeg er på plass på kontoret og kan registrere at fuglene også er oppe. Det våres!
Postet 18-04-24 kl 08:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i dag og det blir travelt, så i morgen blir det hjemmekontor og litt mer gå sakte. Jeg er fortsatt dønn vårslapp og sliten og vil ha mai-langhelger nå!
Postet 18-04-24 kl 08:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjemmekontor og sykt barn her idag. Solen skinner så lunchen tenker jeg inntas ute i solen.
Postet 18-04-24 kl 08:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har skoledag i dag, ellers ikke så mye spennende som skjer.
Postet 18-04-24 kl 08:59 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, hadde besøk av en megler som gi oss e-takst. Ikke for å flytte, men for å få best mulig lånetilbud.
Postet 18-04-24 kl 09:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
I dag kommer mamma på besøk, det er lenge siden sist, og det blir hyggelig. Har tenkt å avspasere i morgen så vi kan finne på noe hyggelig sammen.
Postet 18-04-24 kl 12:03 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Oi, Syrinx; ikke greit, håper den dukket opp?

På jobb, formen er betraktelige bedre enn i går, men nå har jeg smittet sønnen med det samme, så det ble ingen tentamen på ham i dag.
Postet 18-04-24 kl 14:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gynekologen lokaliserte, fjerna og erstatta den på 1-2-3. Kjente ingenting og var ferdig før eg skjønte at han hadde byrja. Er ikkje i overgangsalderen enda heller kom det fram, så slepp eg lure på det på ei stund.
Postet 18-04-24 kl 15:21 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så bra, Syrinx.
Postet 18-04-24 kl 15:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Kjente ingenting, Syrinx; det var bra.
Postet 18-04-24 kl 19:20 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no