Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 03-09-20 kl 08:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Opp og hopp! I dag kommer drittværet. Har rigget meg til med en kopp te og allerede kommet meg igjennom mail fra i går. Hadde egentlig tenkt meg på kontoret, men siden vaskehjelpen ikke kommer før i morgen, blir det hjemmekontor i stedet.
Postet 03-09-20 kl 08:30 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er det strålende vær, og det er jo flaks siden storebror skal på telttur.
Postet 03-09-20 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, kom fra strålende sol på østlandet i går, til første høststormen her på vestlandet.

Jaja, har god kaffe, og god frokost.
Postet 03-09-20 kl 09:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Ja, som det sies over her, nå kommer regnet. Fortsatt fin temperatur da, men kjipt at siste sommerdagen sannsynligvis var i går.
Postet 03-09-20 kl 09:29 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg forstrakk noe i hofteområdet i går og nå er det kjempevondt. Garantert noe muskulært for det er rett nedenfor overgangen hofte - lår på utsiden.
Postet 03-09-20 kl 09:52 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nå har jeg syklet til Blindern såpass mange ganger etter ferien at det begynner å kjennes ganske deilig. Det er selvfølgelig litt bittert at alle de andre som er like slappe og utrente som meg for lengst har fått seg elsykkel, da.
Postet 03-09-20 kl 10:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Ingen grunn til å deppe Toffskij, det betyr bare at du er snart mye sprekere enn el-syklistene!

Fortsatt mildvær ute, men i dag kom regnet. Webkurs første del av dagen.
Postet 03-09-20 kl 10:29 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har brukt litt av morgenen på å få snuppa frem og tilbake til tannlegehøyskolen. Jeg ser at tennene hennes får god behandling der, men de har altså så ekstremt mye å lære på administrasjon. Hun var der i forrige uke, og hun skal dit om to uker igjen. Nå MÅTTE hun bare ta et bilde. At de behandler unger som faktisk har skolegang å følge opp, er ikke noe de tenker så mye over. Og ikke få meg til å starte på faktureringsrutinene deres. dobbel
Postet 03-09-20 kl 10:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sur på meg selv og nedfor. Glemte å sette på vekking og mobilen gikk strømtom. Dermed rakk jeg ikke legetimen. Hadde ventet en stund på denne og nå må jeg vente enda lenger. Hadde virkelig hatt bruk for timen i dag.
Postet 03-09-20 kl 10:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Ferdig til legen med Storebror, for første gang ever fikk vi tatt blodprøver på legekontoret, og er så stolt over han. Begynner å bli stor gutten!
Litt usikker på om legen fikk noe ut av medisinkontroll da, ettersom eneste gutten ville snakke om var kattungen. *ler*

Nå må jeg prøve å dra primadonnaen opp fra senga, og komme igang med hjemmeskole for henne.
Postet 03-09-20 kl 11:05 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå har jeg bare lyst til å dra hjem og begrave meg i sofaen. Jeg hater korona og alt det fører med seg.
Postet 03-09-20 kl 11:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på star.

Korona kan jammen krølle det til for oss.
Jeg er lei av å være hysterisk overfor en nær slektning som ikke helt skjønner hva vi stresser med...
Postet 03-09-20 kl 12:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Verdens lengste og dypeste undersjøiske tunnel blir gratis i seks nye måneder. Det er faktisk en ganske god nyhet.
Postet 03-09-20 kl 12:55 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Enig Frøy - Ikke fordi jeg kjører der så mye selv men kjekt for dere som gjør.
Postet 03-09-20 kl 13:06 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nå kjører jeg der ikke så ofte jeg heller her jeg sitter på hjemmekontoret mitt. Men det er godt å kunne vite at vi kan ta oss en svipptur gratis til byen, for det blir langt i fra gratis senere gitt.
Postet 03-09-20 kl 14:00 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt mine undervisningstimer for dagen, så nå har jeg forflyttet meg til hjemmekontoret. Det er litt roligere her, dessuten har jeg en lykkelig hund som varmer føttene mine.
Postet 03-09-20 kl 14:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi kjørte den tunnellen tur/retur på lørdag formiddag, og ble overrasket hvor lite trafikk det var. Vi møtte nesten ingen biler.

Pissregn i vest, nå kommer høsten.
Postet 03-09-20 kl 14:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Håper virkelig ikke at dere møtte noen biler i det hele tatt i tunellen 007 da det er ett løp for hver retning.

Men lørdag formiddag er en dag med lite trafikk, og ellers så er trafikken så godt spredd ut over dagen at man kjøre ikke akkurat i kø.
Postet 03-09-20 kl 14:22 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Så fint at den blir gratis et halvt år til, Frøy! Ser for meg at det blir en del turer i den til å besøke min syke eks fremover. Hjelper godt at det er gratis.
Postet 03-09-20 kl 14:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Ja, altså, vi kjørte ensom i tunnelen da, begge veier. Og det er jo straka vegen med lang, god sikt både forover og bakover. Vi snakket om det: en så flott og ny tunnel, og tom for biler.
Postet 03-09-20 kl 16:01 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi er ikke så mange som bor i Ryfylke, ser at det er ca 3500 biler som var gjennom på lørdag. Lørdagen er den roligste dagen, få som skal på jobb og hyttefolket er på plass på hyttene sine. Men for oss som har levd livet etter båt og ferjeruter et dette magisk.
Postet 03-09-20 kl 16:27 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Ja, jeg vil tro det er magisk for dere som bor der, Stavanger blir jo kun en svipptur unna. Og sikkert bra for tilflytting også, om ikke bompengeprisen vil koste en arm og en fot.
Postet 03-09-20 kl 17:14 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Det er den man tar når man skal til Prekestolen? Helt vidunderlig tunnel! Selv om etronen Trond ble veldig stresset over at vi åpenbart kjørte offroad og til og med endret kjøremodus automatisk.
Postet 03-09-20 kl 18:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Relativt hektisk dag på jobben. Puh! Straks ferdig med siste foreldremøte også.
Postet 03-09-20 kl 20:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er Preikestol tunnellen ja. Men offroad er det vel strengt tatt ikke.
Postet 03-09-20 kl 20:16 av Frøy Frøy er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no