Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 17-10-20 kl 09:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Spiste middag etter jobb og husker ikke mer før jeg våkna på sofaen kl. 3.
Tenkte jeg skulle være hos dekkfolka når de åpna kl. 9 og tenkte jeg da var litt lur. Men her var det 10 før meg da jeg kom et par minutter over.
Postet 17-10-20 kl 10:10 av star star er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Rolig morra med cappuccino og fyr i ovnen. Litt husarbeid og baking idag siden vi skal feire åtteårsdag i morgen. Blir stas!
Postet 17-10-20 kl 10:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det ble jo ikke riktig selvsagt. Noe balansering eller no. Første gang. Godt jeg hørte det med en gang. Jaja. Kan like godt vente her som i bilen foran IKEA. De åpner ikke før 10.
Postet 17-10-20 kl 10:39 av star star er aktiv nå
Oppdatert 17-10-20 kl 10:49 av star
Gammel
Skifte dekk, ja. Jeg tenkte på det da vi kjørte hjem fra Rogaland i går. Har pigg, men skal ringe dekksenteret og be de sjekke om jeg må ha nye dekk i år. Tror det blir piggfrie i så fall og da kan de settes på nå.

Rydde i dag. Vi kom hjem med mye fra barnas far.

Så burde jeg olje terrassen siden det er sol. Siste sjanse.
Postet 17-10-20 kl 11:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg tør ikke å sjekke dekkene mine, redd de må byttes. Det er en kostnad som ikke er særlig velkommen.

Stille morgen i huset, bikkja er trøtt og jeg hører på radio/leser bok. Usikker på hva planene er.
Postet 17-10-20 kl 11:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er dyrere å kræsje, Blondie.

Grå dag her, jeg tror jeg skal tilbringe mest mulig av den med bok, etter å ha gjort alle dagens to do-s.
Postet 17-10-20 kl 11:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Rolig morgen , jeg fikk frokost fra morgenlevering på døra i dag, koselig overraskelse på en ellers grå og kjedelig morgen.
Postet 17-10-20 kl 11:39 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja altså, jeg bruker bilen lite. Alternativet er å ikke kjøre, altså. Jeg er blakk, ikke uansvarlig.
Postet 17-10-20 kl 11:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det finnes forresten masse brukte dekk på Finn med plenty mønsterdybde igjen.
Postet 17-10-20 kl 11:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Pass bare på at dekkene ikke er for gamle.Slapp heldigvis med skrekken, og et par minutters pause i bunn av bakken før jeg turte kjøre videre.
Postet 17-10-20 kl 12:03 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg skifta dekk på torsdag. Pleier å klare meg selv, men ny bil og litt tyngre dekk gjorde at jeg måtte innkalle sønnen som hjelp. Det ergrer meg grenseløst å ikke klare selv, men trøster meg med at jeg tross alt har produsert hjelperen selv og da fortsatt kan kalle meg selvberget.
Postet 17-10-20 kl 12:24 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God formiddag fra venterommet på radiologisk på sykehuset. Ute på MR med guttungen, blir spennende å se om medisinen virker.
Postet 17-10-20 kl 12:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg bruker ikke en kalori på å ergre meg over at jeg ikke kan skifte dekk. Gjør mye annet, men det orker jeg ikke.
Postet 17-10-20 kl 12:58 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Da har konfirmanten nyklippet hår og antrekk er handlet inn.
Postet 17-10-20 kl 12:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har bestilt time for service og omlegging til piggdekk i neste uke. Så nå blir elsykkelen vinterklar. Mer usikker på pm jeg er vinterklar.
Postet 17-10-20 kl 13:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjøpte nye vinterdekk i fjor, så de bør holde noen år til selv om det ikke er et av de mest kjente merkene.

Jeg har PMS og dermed både gretten, sliten og trøtt. Mest lyst til å være inne på rommet mitt hele helgen, men familie krever sitt.
Postet 17-10-20 kl 13:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har en sesong gamle vinterdekk og sommerdekka var nye i vår.
Postet 17-10-20 kl 13:47 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har jogget 5 blytunge kilometer. Blir nok aldri en løper av meg, nei. Men pytt. Dusjen er like velfortjent!
Postet 17-10-20 kl 15:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Jeg kjøpte nye sommerdekk i april. Vinterdekkene er like gamle og sikkert like slitte. Så antar jeg må ha nye.
Postet 17-10-20 kl 16:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Mannen var nede og kjøpte nye vinterdekk til bilen min i morges. Han kom hjem og rapporterte: «Jeg tok ikke de helt billigste, for jeg tenkte: «2000 kroner fra eller til - såpass er unga mine verdt.» De hadde noen dyrere også, men de kosta 4000 mer, og så mye er det ikke verdt å bruke på kona.»

Ah, det er godt å føle seg elsket.
Postet 17-10-20 kl 20:54 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Postet 17-10-20 kl 21:51 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no