Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 16-09-22 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kommet meg på kontoret. Litt oppstykket dag da jeg har en "ufrivillig" skravletime tidlig på ettermiddagen.
Postet 16-09-22 kl 08:55 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor idag også. Voldsomt bråk på utsiden her, noen holder på med noe jeg ikke vet hva er på friområdet rett utenfor hagen vår. Håper virkelig ikke de har tenkt å holde på hele dagen.
Postet 16-09-22 kl 08:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å go blod.

Nå er jeg på vei tilbake til kontoret, og skal straks ha teamsmøte på øret. Kjenner meg virkelig som Tårnfrid i dag. Heldigvis er det fredag.
Postet 16-09-22 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
For en fin start, Tjorven! Jeg var på blodgivertreff tidligere i uka, og fikk takke blodgivere som har gitt 100, 150 og 200 ganger. Litt av en innsats
Postet 16-09-22 kl 09:18 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg startet dagen med å grine blod. Neida, fullt så dramatisk var det ikke, men morgenstund er litt brå for tiden.

Jeg har pusset tennene nedover hele genseren min, så jeg måtte åpne med å si det til elevene. "Heldigvis er det snart helg, Blondie!" svarte den ene hettejakkegutten.
Postet 16-09-22 kl 09:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ojameg, Blondie

Jeg har faktisk ikke noe blod på plakaten i dag, men opptil flere kjedelige møter, og en prøve med 95 bilder, så det blir greit å ta helg når den tid kommer.
Postet 16-09-22 kl 09:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Da var eksamen levert. Hardt med 24 timers eksamen. Tror ikke det gikk så bra. Jeg strevde veldig men satser på en ståkarakter.
Postet 16-09-22 kl 09:48 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har hjemmekontor og myk bukse i dag. Det føles som om høsten allerede har vart i fire måneder så jeg gleder meg til juleferie.
Postet 16-09-22 kl 09:51 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hvis det ikke hadde vært fredag i dag, så hadde jeg dødd litt. Uten blod, men med svette og tårer. Vi skal heldigvis på fjellet i helgen, og der tror jeg rett og slett vi skal gjøre absolutt ingenting.
Postet 16-09-22 kl 09:54 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er glad for helg. Og innser at jeg har en liten midtlivskrise på gang.
Postet 16-09-22 kl 10:33 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, jeg må bare pløye gjennom masse jobb, og så blir det konsert- og restauranthelg i København!
Postet 16-09-22 kl 10:33 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hvor skal du spise Toffen?
Postet 16-09-22 kl 10:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Alouette.
Postet 16-09-22 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Endelig fredag. Det går mot en helg med fullt program, men det er egentlig helt ok. Artige saker på plakaten etter flere fredelige helger.
Postet 16-09-22 kl 11:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blondie, åh, mår du skriv sånn så kjenner eg kor innmari eg saknar klasserommet men eg er ei streik, fjerde uka, pluss at eg er streikesykemeld, så ja, det er fint der eg helg…
Postet 16-09-22 kl 11:15 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God helg både til dem med midtlivskrise og dem med reiseplaner og alle i mellom!

Jeg ser også frem til helg. Det er vin og god mat på planen her også, men hjemmesnekra mat da, ikke noe fancy restaurant på oss denne helga. Jeg sakker akterut med nyttårsløftet om champagnedrikking så jeg ser i krystallkula at det nok må bli det i kveld.
Postet 16-09-22 kl 11:27 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg sitter på bortekontor hos danske kolleger i København, og det er veldig hyggelig. Har vært i byen hele uka (de tre første dagene på seminar sammen med alle mine kolleger), og så kommer Toffen hit i kveld, og det blir veldig stas!
Postet 16-09-22 kl 11:33 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Postet 16-09-22 kl 12:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har meldt meg som frivillig veteranloppismamma i kveld og i morgen, så etter arbeidsdagens slutt er det bare å pakke med sølvpuss, glasshåndkle, mikrofiberkluter og forberede finloppesalg.
Postet 16-09-22 kl 12:49 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Propella sin avatar
Jobbehelg her. Pluss at vi har vofser hjemme. Første hunden vår som nå er i arbeid som servicehund er hjemme på ferie. Andre vofsen skal inn på trening om et par uker. Da blir jeg hundeløs! :snufs: Eiwa kommer nok hjem i helger og langhelger fremover. Så det blir en glidende overgang.
Postet 16-09-22 kl 14:44 av Propella Propella er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Snart helg, men er det er ikke mye avslapping som venter siden det er seminarhelg med korpset. Jeg synes det er fryktelig å måtte stå opp før kl 10 på helgedager.
Postet 16-09-22 kl 17:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God helg.
Jobbehelg så jeg nyter fredagskvelden.
Postet 16-09-22 kl 20:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no