Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 26-08-22 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Kroppen min er litt lite samarbeidsvillig i dag, så jeg har innvilget meg selv hjemmekontor. Da er jeg nær en do absolutt hele tiden.


På jobb begynner en del brikker å falle på plass. Det er mye jobb igjen, men jeg ser lyset i enden av tunnelen nå.
Postet 26-08-22 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Siste jobbdag før helgen. I helgen er det mye som skjer i området, så det blir vel litt sykling hit og dit. Jubileumsfest for velet på bystranda, og matfestival i nabobyen. Det blir bra.
Postet 26-08-22 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sommerfest på jobben i går, og hjemmekontor i dag. Det var veldig rolig og jeg kunne fint ha kjørt på jobb, men det er ingen andre kollegaer der i dag så da sitter jeg bare hjemme. Raskere over i helgemodus senere i dag.
Postet 26-08-22 kl 09:04 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt noen rufsete magedøgn, men håper det er litt bedre nå. Er på jobb hvertfall, men har ikke så veldig mange timer med undervisning. Snart helg!
Postet 26-08-22 kl 09:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Sitter i garderoben på jobb. Venter med å dusje til den mannlige renholdsarbeideren er ferdig med å vaske.
Postet 26-08-22 kl 09:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er på vei til en vanvittig skummel photoshoot. En særdeles vakker fotografkompis har en enda mye vakrere fotografkjæreste, og hun skal ta bilder av meg og jeg er vettskremt. Dagens syvmilssteg utenfor komfortsonen der altså, og jeg har ikke drukket kaffe engang!
Postet 26-08-22 kl 09:55 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg har hjemmekontor i dag etter noen ganske hektiske dager med undervisningsstart og møter med studenter. Er veldig sliten i kropp og sjel og lurer på hva som er beste kuren: Sofasliting eller telttur. Heller mot det siste, men vi får se når arbeidsdagen er over.
Postet 26-08-22 kl 10:11 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg driver og plager meg gjennom en oversiktsartikkel som jeg egentlig ikke har lyst til å skrive. Typisk scenario:

Fortids-Toffen: «Så smigrende at dere spurte meg, så klart, dette blir kjempelett og kommer til å ta null tid!»
Nåtids-Toffen (et halvt år etter egentlig deadline): Nnnnnnnngggggh!
Postet 26-08-22 kl 10:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fikk utrettet en hel masse i går og lurer på om jeg dro strikken litt langt.
Skjønner ikke helt at det er fredag igjen.
Postet 26-08-22 kl 10:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tenåringen stjeler pinsetten min og nå finner jeg den ikke igjen og får ikke tatt det irriterende håret på haken.
Postet 26-08-22 kl 10:57 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Tror neppe de kan være noe finere enn deg, Maverick! Lykke til med photoshoot!

Ler av de ulike Toffen-variantene. Jeg er heldig som har litt mer samsvar der..
Fortids-Appelsin: Jeg liker ikke å snakke for så mange folk, men får vel si ja.
Nåtids-Appelsin: Jeg liker ikke å snakke for så mange folk, men jeg måtte jo bare gjøre det.

Lur strategi, annemede

Jeg er i fredagsmodus - litt overklar for helg, og surrer med noe flybilletter og ymse mellom viktige prøvesvar.
Postet 26-08-22 kl 11:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg skal straks på streikevakt. Skal være i kafeen; spent på om det kommer mer folk enn sist jeg var der.
Postet 26-08-22 kl 11:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Er skolen hos dere helt stengt, Stompa?
Postet 26-08-22 kl 12:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sånn! Det ballet på seg gitt, fra den innledende A4-corporate-greien som var utgangspunktet, til «vi skulle ikke bare prøvd litt andre greier når vi først er i gang og lyset er så fint og hva om vi heller vann i håret ditt og nakne skuldre og lukk øynene litt og oh, tatoveringer!»-artsy.

Jaja, the things we do.
Postet 26-08-22 kl 12:42 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 26-08-22 kl 13:05 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 26-08-22 kl 13:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Spennende, Maverick!
Postet 26-08-22 kl 13:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Blondie; vi er over 200 lærere og "bare" 60 streiker (77 fra neste onsdag), så alt går som kan gå. Veldig varierende hvor mye de enkelte elevene er berørt.
Postet 26-08-22 kl 13:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Maverick: nakne skuldre? pin-up-modellkarriere in spe?
Postet 26-08-22 kl 15:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har en kollega som har barn på en skole i streik. Noen dager er det nesten full timeplan, mens andre dager er det bare én time. Kollegaen priser seg lykkelig over at det er snakk om tenåringer.
Postet 26-08-22 kl 15:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no