Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 11-10-21 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Mandag! Fullt av ungdommer her, som pakker eller fester på ting! :høstferie: Kanskje vi får ned ordrebunken litt?
Postet 11-10-21 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mandag og hjemmekontor. Høstferie på ungdommen. Jeg tror jeg tar fri de 2-3 siste dagene. Ingen planer, bare gjøre det jeg vil. Men først mørkt, regn, kaffe og på jakt etter motivasjon.
Postet 11-10-21 kl 09:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb etter en ukes høstferie. En ferie uten de største aktivitetene, men mye avslapping og kos. Jeg kjenner meg klar for de neste 10 ukene før det er juleferie.

Jeg er på kontoret i dag, og fra nå av må jeg være her minst 3 dager i uka. Jeg håper og tror at det skal bli bra, selv om jeg fremdeles blir ganske sliten av alt det sosiale samværet (og jeg er skikkelig ekstrovert ... jeg kan bare tenke meg hvordan overgangen er for de som normalt er introverte).
Postet 11-10-21 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
På vei til kontoret, bare en buss forsinket. Forsov meg selvsagt og sikkert glemt en hel haug med ting.
Postet 11-10-21 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Unger (ungdommer) med høstferie i hus, mens jeg er på plass på hjemmekontoret.
Mye å ta tak i dag så det blir en travel dag på jobb.
I kveld er det MR-time for guttungen.
Sånn går nu dagan.
Postet 11-10-21 kl 09:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings fra hjemmekontoret. Jeg hadde noen dager høstferie, men akkurat lite nok til at feriefølelsen kom litt for seint. Jaja. Teamsmøter hele dagen, så da ble det hjemmekontor selv om jeg egentlig er veldig klar for å forlate huset litt. Får besøk av en av storesøstrene mine i dag, det blir koselig.
Postet 11-10-21 kl 09:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her også, har et privat møte kl. 12-14, så da passet det best sånn. Så får det bli kontorkontor et par dager senere i uka.
Postet 11-10-21 kl 10:38 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er på jobb igjen etter årets høstlanghelg - som stort sett har blitt brukt til jobbing. Heldigvis kom jeg på før jeg dro at det var iskaldt i bygget siste dag før vi tok fri, så jeg pakket med meg ei kofte. Den trengs virkelig! Vurderer hansker også, men da blir det så vanskelig å skrive på PC-en.

Har fått unna et møte og laget grovplan for et fag helt fram til utgangen av november, så langt har dette vært en effektiv dag.
Postet 11-10-21 kl 11:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det høstferie for gutta. Jeg har foreløpig sykeferie. Tungt nok å forflytte seg de korte avstandene hjemme om jeg ikke skal sitte i bråket på jobb. I tillegg til at jeg ikke er i form. Veldig lenge siden sist jeg var forkjøla og en smule ironisk at det kom nå.
Postet 11-10-21 kl 12:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Der åpnet det seg en jobbmulighet for guttungen noen dager nå i høstferien, det er ikke SÅ lett å motivere en 17-åring til å jobbe når det er ferie, men penger og mer å putte på CVen gjorde underverker og lovnader om at han ikke trenger å starte klokken 0700.
Postet 11-10-21 kl 12:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
G'mandag! Har vært på helgeopphold hos svigers 6 mil unna hjemme, det var koselig. Føltes litt som en ferie, stueforandring, gå tur på andre gater og stier, takeaway-mat fra andre sjapper og til og med en tur på kafé etter tur i går. Skal ikke så mye til! Nå skal vi i gang med innspurten av konfirmasjonsforberedelsene, men har egentlig ikke tid, så mye som skjer nå. Eller det føles slik, når siste 18 måneder har vært total dvale på alle fronter.
Postet 11-10-21 kl 13:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Godt å være tilbake etter et møte jeg hadde gruet meg litt til.

Mannen har bursdag i dag, så i ettermiddag blir det kake. Sola skinner faktisk akkurat nå, men om 5 minutter kan det være at det styrtregner - Vestlandsvær på sitt beste.
Postet 11-10-21 kl 15:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Heisann i høstferien! Har feiret husets 9-åring med muffins og gaver på senga. Nå er hun parkert hos besteforeldre slik at de voksne kan jobbe litt, og storebror feire hjemme "alene" med sine kompiser.
Postet 11-10-21 kl 16:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Tjorven, du får egentlig et innblikk i hvordan vi har det hver dag til vanlig.

Hjemmekontor i dag, det tror jeg det blir i morgen også, men så er det mulig jeg drar på jobb resten av uka.

Gutta boys har høstferie/undervisningsfri, en av hver, og mannen har tatt en feriedag i finværet til litt vinterklargjøring. Så han pusler rundt og vasker hagemøbler og pakker inn grillen og rydder i garasjen. Han har så mange feriedager igjen at det var bra bruk av en sånn dag syntes han.

Jeg har sånn ca. hundre baller i lufta nå og prøver å ta i mot alle uten å miste noen. Dagene går fort da!
Postet 11-10-21 kl 16:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Har sett dagens "Hvem bor her?". Artig, for en kollega er med. Men det ble lett å plassere alle riktig når jeg visste hvor hun bor og i tillegg syntes å huske en avisartikkel om et av de andre husene og yrket til eieren. Småby, altså.
Postet 11-10-21 kl 17:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har høstferie, det blir nok gøyere i morgen (lønningsdag).
Postet 11-10-21 kl 17:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no