Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 10-11-20 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
I natt har jeg nesten ikke sovet. Hvorfor aner jeg ikke, men dette blir en lang dag tror jeg.
Postet 10-11-20 kl 09:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Har noen sett jobbmotivasjonen min? Den har visst tatt ferie uten å si fra.
I dag skal koret synge i begravelse, jeg gruer meg. Det er ikke så lett å synge pent når man er på gråten.
Postet 10-11-20 kl 09:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nenne.

Jeg har, for første gang på lenge, sovet godt. Jeg våknet kl. 5.45 med et smil og har allerede jobbet i en time.

I dag skal jeg komme meg ut på en treningstur før det blir mørkt. Det er dagens mål.
Postet 10-11-20 kl 09:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nenne og celebelen.

Her har det vært en travle morgen, nå har jeg fått en oppgave av sorten jeg elsker å gå løs på så skal bare få unna noen kjedelige oppgaver først så tror jeg denne dagen skal bli bra. Vaske litt klær innimellom også kanskje.
Postet 10-11-20 kl 09:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har nesten ikke sovet i natt heller, føles det som. Men jeg tror nok jeg sover litt allikevel.

Jeg trodde jeg hadde en møtefri dag i dag (det skjer nesten aldri), men så har det jammen dukket opp litt møter allikevel. Jeg har uansett ganske mye jeg må lese, så jeg har nok å gjøre i dag.

Jeg skal ut å gå en halvtime i dag. Litt dagslys tror jeg at jeg trenger, og sjefen har ikke bare godkjent, men anbefalt at vi tar en sånn tur ut.
Postet 10-11-20 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har sovet dårlig. Hodet har jobbet med å sende klasser i karantene. Det kan bli reelt, men jeg får ikke tak i smittevernkoordinator i bydelen. Har lagt igjen beskjed på svareren hans.
Postet 10-11-20 kl 09:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Litt motløs og slapp her også. Greide å kare meg ut på en joggetur med god venninne i går. Det var lurt, har også avtale om en spasertur i dagslys i dag Tjorven. Høres ut som en klok sjef.

på Celebelen og Nenne, og litt på meg selv. Føler at det er mye motbakke for tiden.
Postet 10-11-20 kl 09:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg sov over vekkerklokken i dag.

Heldigvis ikke mer enn at jeg rakk jobben. Ja, ja, det var også en start på morgenfaste.
Postet 10-11-20 kl 09:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk for klemmer.

Heldigvis behøver jeg ikke se opplagt og fresh ut om ikke annet. Jeg har bare ett møte, etter lunsj, så da har jeg litt tid på meg til å komme meg i møtemodus.
Postet 10-11-20 kl 09:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Trå morgen, med pretenåring i full meltdown og undervisning hjemmefra. Nå har elevene mine fått full innsikt i hvorfor jeg ser så sliten ut.

Hun dro på skolen til slutt, men jeg rakk å skrive melding til læreren om at hun skulket. Jeg kan ikke juge på hennes vegne.
Postet 10-11-20 kl 09:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Dette er visst en trå dag for flere av oss. Har også sovet dårlig, og føler meg nedstemt uten å helt vite hvorfor. Men, men, masse å gjøre på jobb, så det er bare å henge i stroppen.
Postet 10-11-20 kl 10:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg er hjemme, eller dvs hos kjæresten. Legen satte foten ned å sykmeldte meg en uke, så da er jeg her da.
En rolig uke, prøve å bli frisk er planen.
Postet 10-11-20 kl 10:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Forsov meg. Arbeidslassen min har elendig ledelse som er helt fraværende, siden før korona kom. Det er veldig vanskelig å jobbe slik og man føler seg usynlig. Neste uke begynner vi med større oppussingeprosjekt, mens vi er to voksne på hjemmekontor. Kjøkkenfabrikken i Danmark er stengt pga korona, så nå skal vi rive vårt, og vet ikke når vi får nytt...
Postet 10-11-20 kl 10:42 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har gjennomført dagens første skypetimer; neste runde om 25 minutter.

I går svidde jeg av nesten 10000 på ny vaskemaskin, etter at den gamle døde på søndag. Nå fikk jeg nettopp melding om at de nye brillene mine er ferdige, så da må jeg dra og svi av nye 12500. (2500 går til terminalbrille; de får jeg heldigvis igjen fra jobben - men likevel!)
Postet 10-11-20 kl 10:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb, men vil ikke. Er så møkk lei av at folk maser på ting jeg ikke går gjort noe mer med.
Og så har jeg vondt både her og der.
Postet 10-11-20 kl 11:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Diverse programmer som er essensielt for digitale møter er nede, det passer jo bra på hjemmekontor.

Heldigvis virker andre essensielle programmer, så jeg får gjort jobben min uten forstyrrelser.
Postet 10-11-20 kl 11:48 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gutt med planleggingsdag og mulighet for å kjøre å hente lunsj gjør at vi skeier ut med kebab på hjemmekontoret i dag.
Postet 10-11-20 kl 11:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Takk for virtuelle klemmer, de hjelper godt når det er vanskelig å få dem i det virkelige liv. Det ble en fin, men merkelig, begravelse.
Postet 10-11-20 kl 13:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har to gutter sittende på kontoret. Og de tyter uten pause.
Postet 10-11-20 kl 13:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh, ingen trinn i karantene i dag. Spennende å se hva morgendagen bringer. Tror ikke vi kommer gjennom denne uka uten at noen havner i karantene på grunn av smittet elev eller ansatt. #pessimist. Snakket med smitteporingen før i dag og hun var stressa med laaaange lister.
Postet 10-11-20 kl 20:25 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no