Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 04-11-20 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Våknet med vond hals og i disse tider er vel det synonymt med koronatest Uheldigvis fikk jeg ikke tid for test før i morgen Ja,ja. Får krysse fingre for at jeg er frisk til da....
Postet 04-11-20 kl 08:52 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vanskelig å virke på jobb i dag etter en natt med ymse søvn. Det hjalp ikke på roen å følge med på det altfor jevne valget. Pøkk, ass.
Postet 04-11-20 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Pøkk er et veldig adekvat ord synes jeg.
Postet 04-11-20 kl 09:18 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod opp og håpet at jeg kunne lese i nyhetene at Biden hadde vunnet. Den gang ei, men alt håp er foreløpig ikke ute. Det blir noen spennende dager.

Jeg har vært veldig streng prosjektleder i dag, og venter nå spent på om prosjektdeltakerne mine faktisk følger opp det jeg har bedt dem om. Jeg vet med sikkerhet at en av dem ikke gjør det, men jeg håper veldig at det bare er ham. Jeg trenger folk rundt meg som gjør jobben sin.
Postet 04-11-20 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Pøkk, ja!

Ellers var det en brå start på dagen, da morgenkaffe på jobb ble byttet mot hastepakking for levering til utålmodig kunde. Vår feil, da, så det var bare å pakke på. Nå er kunde fornøyd igjen.
Postet 04-11-20 kl 09:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Enda en pøkk.

Mest lyst å gå og legge meg igjen...
Postet 04-11-20 kl 09:28 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Pøkk er et fint ord.

Måtte ha sjokolade til frokost for å se om pøkken forsvant.
Postet 04-11-20 kl 09:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Enig i pøkk. Litt mange ting som må "gå over" nå.
Postet 04-11-20 kl 09:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Er det nå man skal ta et whiskeyshot i morgenkaffen?
Postet 04-11-20 kl 09:46 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
"Alt blir bra" bedrageriet fra i vår slår inn for fult i dag. Alt blir for søren meg ikke bra, man kan ikke love unger dette. Verden er gal og i tillegg herjer en pandemi. Stopp verden jeg vil av.
Postet 04-11-20 kl 09:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Nervepirrende med valget ja.
Hjemmedag idag, fordi jeg aldri blir frisk.
Men jeg skal iallefall få ryddet i jobbsekken, få unna div jobb og gå meg en tur i sola.
Og venter på en bedre verden.
Postet 04-11-20 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor og fin høstsol ute i hagen, så alt er ikke gærnt. Tvn surrer i bakgrunnen slik at jeg får med meg evt utvikling i galskapen over there.
Postet 04-11-20 kl 10:32 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det var ikke disse nyhetene jeg hadde håpet å stå opp til, nei. Jeg lurer på hva det er amerikanerne ser i Trump som vi ikke ser. Det gis jo et veldig ensidig bilde her i Norge, men verden er tydeligvis ikke så svart-hvitt.
Postet 04-11-20 kl 10:42 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Såvidt startet arbeidsdagen på hjemmekontoret, nå måtte jeg slå av nyhetssendingen i bakgrunnen for å kanskje få gjort noe. Pøkk, ja.
Postet 04-11-20 kl 10:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde håpet at jeg våknet til Biden seier her også.

Dagen startet hos tannlegen. Et liiite hull som måtte borres.
Postet 04-11-20 kl 10:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja til whiskeyshot! Men eg skal kjøre ein halvtime til gravferd om ei stund, så eg får ta han i kveld.
Postet 04-11-20 kl 10:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
I dag tror jeg mange trenger en og litt pjusk
Verden føles ikke helt i vater for øyeblikket nei. Men en kan ikke grave seg ned heller.
Postet 04-11-20 kl 10:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Denne dagen trenger definitivt sprit i kaffen. Jeg trur vi trenger noen nye varianter spritdispensere på huset.
Postet 04-11-20 kl 11:03 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor. Møkkavær på ørtende uken. Hodepine. Sovet dårlig. Null motivasjon. Dustedag.
Postet 04-11-20 kl 11:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har gjennomført et viktig møte og syntes det gikk veldig fint. Jeg fikk skryt av direktøren for streng prosjektledelse, og alle stilte faktisk forberedt. Det var bra!
Postet 04-11-20 kl 11:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg la meg med litt feber i går og våknet med litt feber i dag. Siden sønn skal testes senere i dag (bestilt i går) og skal høre med koronatelefonen om jeg kan testes samtidig.

Pøkk!
Postet 04-11-20 kl 11:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg teller ned til at det smeller koronamessig på jobb, og tenker at hvis det blir helt eller delvis hjemmeskole får jeg være glad for at jeg har rukket å bli ganske godt kjent med den nye Vg1-klassen min, som akkurat sitter og skriver flittig på novelleanalysene sine. Fine gjengen!
Postet 04-11-20 kl 12:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Dustedag! Det har skjedd endringer i jobbsituasjonen som jeg ikke setter pris på. Ideen bak var visstnok delvis å skjerme meg, men tiltaket som er satt inn virker IKKE på den måten.

Pøkk!
Postet 04-11-20 kl 12:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg synes det er vanskelig å konsentrere seg på hjemmekontoret i dag. Alt for mye Trump og Korona som svirrer rundt. Pøkk.
Postet 04-11-20 kl 12:59 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Huff i dag har jeg kjeftet på manglende avstand på bilder i lokalavisen på min egen facebook, jeg har kjeftet på en av "guttene" mine som presterte å gå på jobb med symptomer på korona og jeg har kjeftet på regnskapsavdelingen. Innser at jeg kanskje skal stemple ut for dagen. Pøkk!
Postet 04-11-20 kl 14:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
tink og Frøy.

Jeg falt litt sammen i sted jeg også. Jeg hadde gjort en feil da jeg lagret et dokument i saks- og arkivsystemet vårt og dermed forsvant all teksten min.

Det var heldigvis ikke veldig mye jeg hadde skrevet selv, det var mest klipp og lim fra ting jeg hadde fått tilsendt. Men det tar jo tid det også, og jeg hadde tenkt at jeg skulle være ferdig med dette og ha tid til noe annet også i dag.

Heldigvis ser det ut til å gå ganske fort å gjenskape det, men likevel surt.
Postet 04-11-20 kl 17:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
til de som trenger.
Postet 04-11-20 kl 17:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Blæh!
Postet 04-11-20 kl 17:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no