Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 06-05-21 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Først?

Jeg må skrive 3500 ord i dag. Urk.
Postet 06-05-21 kl 08:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal konsentrere meg om å sitte i dag. Må gjennomføre noen digitale økter og ta en koronatest, ellers er planen å hvile. Jeg håper formen bedrer seg betraktelig, for dette har jeg ikke tid til.
Postet 06-05-21 kl 08:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
I følge kalenderen skal jeg ha en rolig dag i dag, men det er jo sjelden kart og terreng stemmer så jeg får gripe dagen med åpne armer.
Postet 06-05-21 kl 08:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Jobbing her også, mye å gjøre, men har oversikt heldigvis.

Snart helg folkens!
Postet 06-05-21 kl 09:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg skal levere månedsrapportering i dag. Jeg har mer lyst til å plante ut jordbærplantene jeg hentet på posten i dag tidlig. Også venter jeg på svar på jobbsøknader...
Postet 06-05-21 kl 09:04 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg skal prøve å ha en effektiv formiddag før jeg skal ut og være sosial med jobben. Vi er seks stykker og skal gå på tur og få mat. Jeg gleder meg veldig. Bare hyggelige mennesker og sosialt og god mat.
Postet 06-05-21 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på vei til kontorkontoret.

De som skal legge parkett kom akkurat på det tidspunktet de hadde lovet, og var veldig fornøyde med ryddejobben vi hadde gjort. Dette blir bra!
Postet 06-05-21 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God morgen.

Fikk endelig jobba meg gjennom kjøkkenskuffene i går. Det ble skikkelig bra. Kanskje rydde noe som er synlig i dag.
Men først jobb og så skravletime.
Postet 06-05-21 kl 09:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det rimelig hektisk. Og hvorfor skal man absolutt ha stressdrømmer? En lang harang om hvordan jeg er på hjemreise og innser at jeg ikke har fått med meg noen av tingene jeg kom for å hente, med masse fåfengte forsøk på å snu og fikse ting?! Ærlig talt, hjerne! Not helpful!
Postet 06-05-21 kl 09:27 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor og kursdag.
2 negative covid tester i går, så vi voksne er ute av ventekarantene.
En lærer på barnetrinnet ble bekreftet smittet i går. Fine, gode læreren, håper virkelig ikke at hen blir alvorlig berørt.
Postet 06-05-21 kl 09:37 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen! Null søvn i natt. Svigermor kommer for å gå tur med babyen, men da må jeg jobbe.

Det er sol i dag da. Det er da noe!
Postet 06-05-21 kl 09:43 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Null søvn er tungt, Input.
Jeg sov i et strekk helt til kl 5, det er sjelden, så jeg er lykkelig for det. Og i kveld skal jeg treffe en venninne, og vi skal spise mat. Sist var vel i januar eller noe. Man blir glad for lite, ja.
Postet 06-05-21 kl 09:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For å komme meg på jobb går jeg gjennom et kjøpesenter. Og det var yrende liv i alle butikkene med ansatte som gjorde klart til åpning. Jeg ble så utrolig glad!

Altså - butikkene her har vært stengt i 4 måneder. Det føles helt absurd.
Postet 06-05-21 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Solen er tilbake! Og sentrene åpner. Føles nesten litt for godt til å være sant. Kan jeg gå på en klesbutikk, liksom?
Postet 06-05-21 kl 11:00 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er veldig mange innkjøp vi ikke har gjort de siste 4 månedene, men jeg kjenner veldig på at jeg ikke må fylle opp butikkene nå. Jeg er bare fryktelig usikker på hvordan jeg skal prioritere.

Siden jeg faktisk er på kontoret i byen i dag, så går jeg innom garnbutikken. Det er en enkeltstående butikk og har klare retningslinjer for antall besøkende. Hvis det er kø, så er den ute i det fri. Det tenker jeg må være greit.

Neste er at snuppa skal få bursdagspresangen sin. Hun ble 16 år i januar og skulle få velge seg en bukse og en genser i litt høyere prisklasse enn det vi pleier å påspandere henne. Men hun har det med å kjøpe litt for små klær og jeg vil gjerne være med i butikken før jeg betaler mye penger for noe som egentlig ikke passer. Kanskje sende henne ut på rekognosering på egenhånd først, og så bli med for godkjenning/betaling ved en senere anledning?

Knerten MÅ få et par med sko. Men det kan fikses på et av nærsentrene, og det må da være greit hvis vi drar en ettermiddag i neste uke?
Postet 06-05-21 kl 11:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Tjorven: Butikkene får jo åpne med strenge adgangsrestriksjoner på antall etc., så jeg ville nå helt klart gått i de butikkene jeg trengte nå når det er åpnet. Og heller utsatt om det ser ut som det er kø/mange inne i butikken.
Postet 06-05-21 kl 11:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fornøyd med at jeg enda kan se hvilken vei et møte vil ta ved å se på deltakerne, selv om det nå er på Teams.

Jeg er så lei av bortkastede møtet.

Men jeg har bil hjemme, dette betyr at jeg kan kjøre på butikken å kjøpe meg en bedre lunsj, det fortjener jeg rett og slett nå, kanskje det tilogmed faller både Cola og S i handlekurven.......
Postet 06-05-21 kl 11:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Møtefri dag og jeg strever med å få gjort noe fornuftig. Plutselig så god tid og ikke press på å få gjort unna faste oppgaver i lommene mellom.
Postet 06-05-21 kl 11:49 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fått pinne i hjernen og har sett utsiden av leiligheten. Veldig fornøyd med det. Været innbyr ikke til å gå ut i hagen, så da blir det inne da. Jeg har nok å gjøre, bevares.
Postet 06-05-21 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har vært på 3 t datakurs. Tok en kjapp dusj i pausen, men da ble jeg så sigen, så jeg sovnet i 30 minutter av kurset. Heldigvis uten kamera og mikrofon og uten krav til deltakelse.
Postet 06-05-21 kl 13:27 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det passer ganske greit at butikkene åpnet nå som vi skal flytte og planlegger å kjøpe intet mindre enn TO nye sofaer, som selvsagt må prøvesittes.
Postet 06-05-21 kl 14:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Pinne i hjernen, Blondie?
Postet 06-05-21 kl 17:07 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Koronatest.
Postet 06-05-21 kl 17:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Coronatest , tenker jeg.
Postet 06-05-21 kl 17:14 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ah, skjønner.
Postet 06-05-21 kl 17:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Ah, skjønner.
Postet 06-05-21 kl 17:24 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Mhmm, koronatest. En av elevene mine ønsket meg lykke til med pinne i hjernen.
Postet 06-05-21 kl 17:39 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no