Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 13-10-20 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
Gløglgl. Tidlig.
Postet 13-10-20 kl 08:08 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Tjohopp! Havregrauten er klar.
Postet 13-10-20 kl 08:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godmorgen.

Litt tung dag på hjemmekontoret. Jeg hadde første arbeidsdag etter fin høstferie i går. Og den var lang med jobbseminar og fem timer på frivilligarbeid etterpå. Så nå er jeg trett i kropp og sjel og har for mye å gjøre.

Men, jeg har lav radio og tente stearinlys i en ellers mørk stue og god kaffe. Så alt i alt kunne det vært veldig mye verre.
Postet 13-10-20 kl 08:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg er på jobb, men skal straks hjem igjen for å hente telefonen.

Først litt kaffe, da.
Postet 13-10-20 kl 08:56 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Da var alle de andre ute av huset og hjemmekontoret er mitt alene igjen. Vurderer å starte dagen med varm sjokolade og krem.
Postet 13-10-20 kl 09:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
En flue har våknet her. Dette kan bli en lang dag. Den er schvær og har høy fart!
Postet 13-10-20 kl 09:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hjemmekontor her også i dag. Det er litt traurig å komme i gang etter høstferien. Men nå har jeg ihvertfall hyggelige planer for de neste helgene.
Postet 13-10-20 kl 11:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kom meg på kontoret og forsvant ut igjen omtrent med det samme. Å si fra til innkjøpsansvarlig at det er tomt for kaffe når er faktisk er tomt, funker ikke. Kan ikke trylle fram kaffe på sekundet da. Så måtte ut å kjøpe inntil vi får levert. Da kunne jeg svinge hjemom og bytte t-skjorte som ble full av kaffe når jeg var på leit.
Postet 13-10-20 kl 11:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er på kontorkontoret. Alt ble enda litt tyngre med beskjeden om at en kjær kollega og venninne har fått slag og man vet ikke utfallet. Livet er så skjørt!
Postet 13-10-20 kl 11:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Startet med tidlig møte klokken 06.30 i dag :trøtt:
Så går det stort sett slag i slag med møter til 16.30. Veldig travelt for tiden med mange store presentajoner som skal planlegges.
Postet 13-10-20 kl 11:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Uff Addison
Hjemmekontor her. Men kontorkontor på torsdag.
Postet 13-10-20 kl 12:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Åh i dag har jeg fått masse arbeidsoppgaver som jeg trives med og dagen flyr.
Postet 13-10-20 kl 12:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg tok en halvtime med kettlebellen i lunsjen. Flink. Nå litt småkjedelig webinar, men fyr i peisen og kos av pus hjelper.
Postet 13-10-20 kl 14:00 av Neket Neket er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no