Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 05-10-22 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret i vestlandsk drittvær.
Postet 05-10-22 kl 08:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Dagen er bra så langt, med gåtur til bussen uten en dråpe regn, og busstur uten eks på setet bak, for første gang på en uke
Håper på lite forstyrrelser på kontoret i dag, så jeg får unna noen viktige og store prøver.
Postet 05-10-22 kl 08:47 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har kommet meg foran PC og har kaffe. Skal holde digitalt møte om litt vanskelig tema om
en times tid, men føler meg sånn ok forberedt, så det skal nok gå greit.
Postet 05-10-22 kl 08:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. I dag skal jeg holde en (digital) presentasjon for det jeg antar er godt over 100 personer. Jeg er skrudd sammen sånn at jeg bare gleder meg. Men det hjelper selvsagt at jeg føler at jeg er godt forberedt og kan temaet jeg skal snakke om.

Jeg sitter og gumler kanelboller under forberedelsen, for knerten (14 år) bakte kanelboller i går i anledning "kanelbollens dag". Jeg holdt på å fall av stolen da han informerte meg, for han har aldri bakt frivillig før. Og de ble SKIKKELIG gode også!
Postet 05-10-22 kl 09:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontoret, i dag igjen. Dette er den nye normalen nå. Det er egentlig hyggelig, selv om det er et ork å dra til jobben og hjem igjen.

En ganske fredelig dag i dag og det er helt greit. Jeg har hatt heldagsmøter mandag og i går, så i går kveld var jeg dønn sliten. Greit med litt mindre på programmet i dag.
Postet 05-10-22 kl 09:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på jobb, men lurer litt på om jeg snart bør dra hjem. Jeg tror kanskje jeg har urinveisinfeksjon, det er ganske lite forenlig med denne jobben. Hva er kjerringrådene igjen?
Postet 05-10-22 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På kontoret, lyst å gå hjem. Personen jeg deler kontor med, kom inn og sa hen hadde sikkert infuensa, men hadde noen viktige møter. (På teams, og vi har alle muligheter til hjemmekontor). Gådd altså.
Postet 05-10-22 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mine kanelboller ble litt mislykkede i går, men spiselig altså. De hevet ikke noe særlig.
Starta hjemme i dag for å forsikre meg at guttungen kom seg ut døra til rett tid. Annet sted og annet tidspunkt enn vanlig.
Men nå er jeg på kontoret.
Postet 05-10-22 kl 10:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Pappa får vite om han har kreft i dag. Jeg er kvalm.
Postet 05-10-22 kl 10:20 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Krysser fingrene for gode nyheter, Albertine!
Postet 05-10-22 kl 10:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Blondie: kjerringrådene er: gå hjem fra jobben, hold deg (og rumpa) varm, drikk rikelig (gjerne noe surt som appelsin- eller tranebærjus. Og gå til legen nå/så snart som mulig, og be om dyrking og få antibiotika som du kan ta om det ikke gir seg i løpet av ettermiddagen.

til Blondie og Albertine.

Møtet gikk greit, men det er styr med teamsmøter der jeg ønsker å ta "tempen" på deltakerne, men alle er tause som graven...
Postet 05-10-22 kl 11:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det var kreft. Det som skremmer meg mest er at han allerede har gitt opp, han er så redd for å dø at han har sluttet å leve. Prøvde å invitere dem begge ned hit for at de skal få treffe alle ungene mine og bølle litt med loftsetasjen som sårt trenger en hobbysnekker, men han er helt tiltaksløs. Må ringe mamma og få pusha litt, tror jeg.
Postet 05-10-22 kl 13:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Stor klem, Albertine!
Postet 05-10-22 kl 14:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ånei, Albertine!
Postet 05-10-22 kl 14:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine.
Postet 05-10-22 kl 23:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no