Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-06-22 kl 08:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Jeg er på vei til jobb. I kveld skal de to eldste og mannen på Tons of rock. Minste kommer hjem fra hyttetur på et tidspunkt. Aner ikke når. Ja, ja.
Postet 23-06-22 kl 08:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har gitt bort en sofa før kl 7, så jeg anser meg fornøyd med dagen. Gleder meg til grilling og bål med min nye storfamilie i kveld, fem ungdommer på ett brett.
Postet 23-06-22 kl 09:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 23-06-22 kl 09:11 av Blondie
Gammel
Blå sin avatar
Så koselig Blondie.

Jeg er på kontoret. Siste dag denne uken og kort dag. Jeg skal jobbe litt i morgen, men da skal jeg bare følge et digitalt møte, så det gjør jeg hjemmefra før jeg avspaserer resten av dagen.
Postet 23-06-22 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
St. Hans! Meldt knallvær! Tror det blir bystranda i kveld.

Men før det er det visst litt jobbgreier og sånt. Og kaffe.
Postet 23-06-22 kl 09:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Mannen er på Tons of Rock. Gutta har siste skoledag og mini dro på skolen med godteri og brus i sekken. Strålende fornøyd. Her er det grått og regner, men skal visstnok ta seg opp til helga. Jeg er stressa og begynner å innse at jeg snart skal over i ny jobb. Har to uker ferie i juli så har bare tre uker igjen å få ferdigstilt det jeg har tenkt å få ferdigstilt.
Postet 23-06-22 kl 10:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg forsov meg i dag. Heldigvis bare et uformelt teams-møte, så jeg kunne ta det via telefonen. Nå venter jeg på bussen, bare halvparten av avgangene går grunnet sommerruter.
Postet 23-06-22 kl 10:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Arbeidsdagen startet med frokost og minifeiring av gode nyheter i et prosjekt. Nå skal jeg jobbe noen timer, før dagen skal slutte med St.Hans-feiring i gata med hyggelige naboer.
Postet 23-06-22 kl 10:38 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg var oppe 4.30. Nå sitter jeg på Espresso House på Oslo S og venter på Herremannen, som heldigvis har litt tid til mamma. Absurd å lande i Oslo over 7 timer før jeg egentlig skulle reist. Særlig siden jeg egentlig skulle vært på jobb ...
Postet 23-06-22 kl 10:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Millact og jeg har bursdag i dag. Hipp hurra!

Min er akkurat så rund at pulten min overraskende var pyntet med flagg, ballonger, champagne, vimpler og serpentiner, og jeg ble barnslig glad både over innsatsen og varme ord fra en av mine nærmeste medarbeidere. Og så blir det kake senere i dag også, så det vil liksom ingen ende ta.
Postet 23-06-22 kl 11:28 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer til Millact og Anda!
Postet 23-06-22 kl 12:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Anda og millact.
Postet 23-06-22 kl 13:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye til Anda og Millact.

Her har vi vært på bistro i lunsjen og kost oss, er ganske glad i jobben min selv om den til tider gir meg hodeverk.
Jeg har signert tilbud om ny jobb og kan fra 01.07 kalle meg leder, det skal bli en spennende høst.
Postet 23-06-22 kl 13:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer med signering, Frøy!
Postet 23-06-22 kl 13:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer til Frøy med ny jobb og Millact og Anda med bursdag!

Grillingen vi hadde planlagt ser ut til å utgå, ingen sol i sikte, så da tar vi det heller i morgen, siden det da er meldt strålende sol og opptil 27 grader! Det er ikke hverdagskost her på Vestlandet.
Postet 23-06-22 kl 15:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer Frøy!

Jeg er så klar for å avslutte arbeidsdagen. Men 45 min igjen.
Postet 23-06-22 kl 16:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Å Stompa - hadde jeg visst! Var for første gang på en evighet på oslo s med tid til overs i dag. Og det hadde vært hyggelig å si hei og få et fjes på deg! håper du hadde en fin dag

Gratulerer med bursdager og nye jobber!
Postet 23-06-22 kl 17:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, det hadde vært hyggelig, Palmen!
Postet 23-06-22 kl 19:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Takk, Anda, du kom meg i forkjøpet. Gratulerer med dagen din! Selv er jeg 50 i dag og har hatt en strålende dag! Kake, flotte taler og gaver på jobb. Så har jeg hatt hageselskap med familie, venner og gode naboer i ettermiddag. Tror vi var 40 stk totalt. Det var utrolig hyggelig og vi fikk nydelig sommervær. Koselig å innvie den nye hagen også til sameiet.
Postet 23-06-22 kl 21:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg reiste fra regntunge Sunnmøre i formiddag og har landet på Gardermoen etter å ha reist gjennom dalstroka innafor med opptil 29 grader. Det er LITT forskjell på øst og vest, altså!
Postet 23-06-22 kl 22:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no