Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-04-22 kl 07:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Ojsann. Relativt tidlig i gang for å starte på heildagsbunken i norsk. Det blir greit å komme i gang. Seinere i dag er det møte på jobb der me skal orienterast om at me skal få jobb-telefon. Det er litt morsomt
Postet 27-04-22 kl 08:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Første møte overstått. Ser ut til å være en ikke helt ille dag i dag. Håper det holder seg sånn....

Fremdeles fint vær, men skikkelig kaldt. Savner varmen fra forrige uke.
Postet 27-04-22 kl 08:31 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor i dag for har ingen bil. Den er på EU kontroll, dvs reparasjoner for å få en godkjent. Dekkskift etter det.
Tror ikke jeg sovna før tidligst 4 i natt. Og kneet krangler etter løpeturen i går.
Postet 27-04-22 kl 09:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Får dere jobbtelefon, Honda? Wow.

Jeg skal prøve meg på jobb etter lunsj. Har fremdeles restsymptomer og et hode som er fylt av bomull, men jeg må jo komme i gang igjen. Har klarert det med sjefen.
Postet 27-04-22 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Møter vegg-i-vegg i dag, alle på Teams.

Håper jeg rekker å få i meg lunsj.
Postet 27-04-22 kl 11:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Får litt panikk når verkstedet ringer. De sender bare mld når bilen er ferdig. Det er et par store ting som skal gjøres og pulsen raste kjapt opp gitt. Men det var heldigvis noe enkelt de bare måtte få meg til å godkjenne. Bruker ikke enda mer penger på noe de ikke vet om de finner ut av når det er godkjent at de fjerner det.
Postet 27-04-22 kl 12:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
I dag fyller mamma 75 år, så vi skal dit i bursdag (ca. en time å kjøre). Regner med at vi drar like etter middag.

Sol her, men ikke veldig varmt, kun 8 grader, så sommer er det ikke ute.
Postet 27-04-22 kl 13:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg en bil jeg stoler på. Håndbrekket var jo såvidt jeg fikk dratt opp. Men nå var det knapt motstand før da. Og du og du så stille den ble.
Nå venter jeg på å få bytta dekk. Og så skal jeg få den vaska i løpet av uka.
Postet 27-04-22 kl 16:10 av star star er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no