Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 24-03-22 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Kontorkontor.
Var tidlig på kontoret i dag og rørte sammen en vaffelrøre, det er jo den store vaffeldagen i morgen, men da er jo ikke jeg på jobb så da blir det vafler i dag.
Har ikke ledig tid i kalenderen egentlig, men før steke før lunsj.
Postet 24-03-22 kl 09:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Spør du minste min, er hver dag vaffeldagen.

Hjemmekontor med to syke barn her, heldigvis har jeg ingen møter og trenger å få unna noen "gjørejobber" som ikke krever all verdens kreativitet.
Postet 24-03-22 kl 09:18 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Er så sliten om dagen. Sovna på sofaen i går også.
Glad vi slipper kamp i morgen, så da skal jeg se om jeg orker å lage vaffelrøre til i morgen.
Postet 24-03-22 kl 09:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Tror ikke det blir noen lang dag, ble helt utmattet av lang dag i går, men skal delta på et jobbintervju om en times tid.
Postet 24-03-22 kl 09:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Den sosiale utholdenheten min sliter virkelig og jeg var i seng før klokken 21 i går.
Postet 24-03-22 kl 09:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor, men det er helt frivillig. De folka jeg snakker mest med på jobben skulle uansett ikke være der i dag. Jeg synes det er veldig deilig å kunne veksle mellom de to arbeidsstedene, for de er hvert til sitt bruk.

I dag skal jeg på show med snuppa og moren min. Det var egentlig snuppa som etterlyste "gjøre noe jentegreier med bestemor", så da fikk mamma det i julepresang. Men på grunn av korona har det jo drøyd litt.
Postet 24-03-22 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag. Det var like greit.

Ørebetennelsen sitter fortsatt i og øredråpene jeg fikk mandag morgen hjelper ingen ting, så nå har jeg sendt legekontoret en melding og bedt om noe annet. Da jeg hadde det sist fikk jeg noen dråper som gjorde meg helt frisk etter tre dagers øredrypping. Sånn vil jeg ha!
Postet 24-03-22 kl 09:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Hjemmekontor her også. Har jobbet noe helt sinnsykt mye denne uken, så rett og slett ikke hatt tid til å dra på kontoret. Nå ser det litt lysere ut håper jeg.
Postet 24-03-22 kl 11:07 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kontorkontor på meg, vi skal nå være der.
Føler at det ikke er mål og mening med det jeg gjør, selv om jeg vet det er det. Litt her og litt der.
Postet 24-03-22 kl 13:20 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kontorkontor i dag, og gleder meg til helgen. Det føles som om alt skjer på en gang her, så jeg har sjonglert besøkende, møterom og innkjøp som en annen gjøgler.
Postet 24-03-22 kl 14:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sen lunsj på meg i dag. Har gjennomført opplegg med skoleklasse, det er gøy og hektisk, så nå er jeg litt slips.
Postet 24-03-22 kl 14:25 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no