Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-06-20 kl 09:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God søndagsmorgen. Jeg har satt rundstykkedeig og gått tur med valpen. Nå venter kjøkkenrydd, trilling av rundstykker og fiksing av frokost før det blir så mye hagearbeid jeg gidder.
Postet 28-06-20 kl 10:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal pakke meg ned fra fjellet i dag, blir fint å komme hjem til dusjen. Lyn og torden i natt, så søvn har det vært sparsommelig med.
Postet 28-06-20 kl 10:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Husarbeid står på planen her idag. Passer fint å gjøre i regnet.
Postet 28-06-20 kl 11:17 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eldste er straks på vei til gudstjeneste med venner. Da har hun gått på 7 som er obligatorisk før konfirmasjon.

Rydding og rengjøring blir det her.
Postet 28-06-20 kl 11:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Plaskregn her i dag. Jeg skal straks ut på skikkelig regnværstur. Må bare la frokosten synke litt.
Postet 28-06-20 kl 12:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Inspirert sv Heilo så forsøkte jeg meg på proteinrundstykker. Det blir nok med denne ene gangen. Vi foretrekker rundstykker med gluten.

Det er meldt enorme nedbørsmengder i dag, så jeg tror vi holder oss innendørs. Men jeg kan jo forsøke å få til en yogaøkt.
Postet 28-06-20 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Nesten litt godt at det ikke er fullt så varmt idag. Var trettito grader igår. Nå er det overskyet og 23 grader. Vi drar på utflukt sammen med søstersen og fam så får vi se hvor lenge det varer. Utrygt for nedbør så kanskje blir det en kjapp badings og hjem igjen.
Postet 28-06-20 kl 12:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det brakte noen ganger i natt og ser det er fare for mer utover dagen.
Postet 28-06-20 kl 12:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Jeg sitter og smatter på gårsdagens aldeles vidunderlige båttur til lokal skjærgård. To gode vennefamilier på fire, bading, skravling, mer bading, fiske, reker til middag og pannestekt, nytrukket makrell til kvelds. Varmt og solrikt, og over 20 grader i sjøen. For en dag! :zen:
Postet 28-06-20 kl 14:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Herlig Eia!
Postet 28-06-20 kl 14:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra hytte-F, hvor vi sitter og later oss mens vi håper på at det skal klarne opp sånn at det blir litt morsommere å dra på båttur. Yr lover at det skal!

I mellomtida jobber jeg. For helt F er det egentlig ikke.
Postet 28-06-20 kl 15:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Etter en time i går kveld med lyn og torden og masse regn i natt er luften lettere og ikke så klam som den var i går. Hjelper at det er litt kjøligere også, sov skikkelig godt i natt.
Postet 28-06-20 kl 15:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no